Hyi ****! Tekis mieli tappaa kaverin mies, irstas sika!
Kaverille ei käy hormonaalinen ehkäisy, käyttävät kondomia. Mies vonkaa seksiä ilman kumia, ei kuulemma päästä sisään. Miehellä on ihana tapa polkea vaimoaan, on tämä hereillä tai ei. Kaveri on monesti herännyt siihen, et mies on täydessä touhussa ilman kumia tietty. Nainen ei kuitenkaan koskaan suostu seksiin ilman ehkäisyä, jos siis on itse asiasta tietoinen. Nyt on sitten kamu raskaana ja mies painostaa aborttiin, kun on 2 pientä alle 4-vuotiasta lasta.
Tiedän, et äijän suurinta huvia on lukea täällä " kanojen kaakatuksia" ja pilkata niitä. Toivottavasti tunnistat itsesi ja katsot peiliin ja otat vastuun teoistasi ja lopetat touhusi ennen kuin jonkun täytyy niihin puuttua!
Kommentit (5)
Ja jos ap:n kaveri on ap:lle kertonu niin kuuluuhan asia silloin ap:llekin. Tosin mä en itse enää täällä sitä sitten kertois, mutta syynsä kullakin. Voiko tuollasia miehiä olla edes olemassa? Oma etu ensin ja sillee, vastuuta ei kanneta mistään..sairasta. Toivottavasti tää olis provo.
..tajuu lähteä tai potkii sitä äijää pihalle. yök! tuli oikeen oksettava olo tommosesta miehestä. minälkin toivon että se mies lukee tää juttu...tommosta ei oo normaalia!!!!
ap:lle vinkki; auta kaverisi!!!!!! tsemppiä!!!!
nimittäin jos joku nyt oikeasti tappais sen miehen ja kaivettain tietoa netistä, että olet uhannut tehdä niin? Eikös näin juuri käy elokuvissakin, kimsei siis oikeassa elämässä.
et hankkii kierukan