Lue keskustelun säännöt.
Mitä päälle uuden vuoden pippaloihin?
29.12.2006 |
Nyt pitäis keksiä jotain kivaa päälle pantavaa,
mustat housut ja piikkarit, mutta mitä yläosaksi?
Mikä on nyt in ?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla