Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kaunis lihominen

Vierailija
12.12.2023 |

Hei seksipalstalaiset!

Tämä olisi voinut olla jossain muuallakin, koska vartalosta puhuminen ei liity pelkästään seksiin. 

Olen keski-ikäinen mies ja aina katselen naisia mielelläni ja varsinkin omaani. Puolisoni oli alipainoinen ja urheilullinen nuorena ja rakastuin hänen olemukseensa, mutta nykyään ylipainoinen. Kuitenkin ylipaino ei ole tullut ongelmaksi vaan seksi on pääsääntöisesti hyvää ja parempaa kuin nuorena.

Oln todennut että mulla on viharakkaussuhde läskiin. Vaimo on lihonut varsin naisellisesti, mutta on paikkoja mitkä ällöttää.

rakastan hänen naisellisia läskejään. Ihana pehmeä ja pyöreä perse (oli jo hoikkana upea), suuret vähän riippuvat rinnat jotka koko ajan suo mielihyvää kun vaimoni pitää ne esillä. Parasta ja kauneinta on että hänen kätensä ja jalkateränsä (nilkat) ovat todella hoikat ja kauniit. Vartalo on kuin ampiaisella vaikka vyötärölläkin on läskiä. Hän on reilusti ylipainoinen ja yleensä ihmiset terveydenhuollossa eivät usko mitä vaakalukema näyttää koska hän näyttää hyvältä ja paino on melko tasaisesti levinnyt.

Vähän inhottavia kohtia on liian iso ja vähän roikkuva vatsa ja reidet hiertää yhteen kävellessä. Allejakin vähän on mutta niistä ei juuri haittaa mun silmään. 

jos hän olisi omenavartaloinen hoikat jalat ja valtava keskivartalo niin en tiedä mitä olisin tehnyt olisiko seksi loppunut kokonaan koska pidän sitä kaikkein ällöttävimpänä. Kauniit rinnat voi vähän kompensoida.

huippumalli ashley graham muistuttaa puolisoni ruumiin rakennetta, hän on vaan vielä isompi.

nyt hän laihduttaa ja surkuttelen ihanan läskin vähenemistä, mutta silti olen tyytyväinen että hän on terveempi ja myös paha läski vähenee.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö!

Vierailija
2/25 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliö!

Mikä meni tunteisiin? Seksipalstallako ei voi puhua seksuaalisista mieltymyksistä? Vähän suvaitsevaisuutta

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bueno

Vierailija
4/25 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nainen joka on  pyöreä oikeista paikoista on mahtavaa katseltavaa. Varsinkin takaapäin naiminen on huippua kun on ahteria eikä luut kolise. Jenkkakahvoista kiinni ja vauhtia.Jos minun pitäisi valita laiha tai sopivasti pyöreä, niin pyöreä ehdottomasti. Jussi 24.

Vierailija
5/25 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nainen joka on  pyöreä oikeista paikoista on mahtavaa katseltavaa. Varsinkin takaapäin naiminen on huippua kun on ahteria eikä luut kolise. Jenkkakahvoista kiinni ja vauhtia.Jos minun pitäisi valita laiha tai sopivasti pyöreä, niin pyöreä ehdottomasti. Jussi 24.

Juuri näin. 

Pyöreä vähän läski pylly kutsuu paitsi painamaan myös läimimään itseään! Nautin katsella kun naisen perseessä etenee panemisen ja lyöntien aallot. Ja rouva huokailee kiihkossa.

t. Ap

Vierailija
6/25 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tämä keskustelu sentään iso tason nosto täällä av-palstalla, jossa on vuosia haluttu, että naisella kolisee luut kävellessä!

Hienoa, iso peukku.  Ehkä normaali maailma voi tulla vielä takaisin!

Vierailija
7/25 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin.. onse.

' nyt hän laihduttaa ja surkuttelen ihanan läskin vähenemistä..' 

totta: elämä on.. (sellaista ;)

..

koita kärsii..sanoi bambi norsulle viidakossa..

Vierailija
8/25 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaan niin että jokaisen geenit määrittelee mistä kohtaa lihoo . Toisilla se rasva kertyy jalkoihin ja takapuoleen kun toisilla kertyy keskivartaloon ja joku pyöristyy tasaisesti . Liika läski ei haitanne nuorena mutta jos 50v jälkeen läskit on jaloilla ja reilu ylipaino niin kyllä se sitten 60-70 v alkaa näkyä  polvi ja lonkkanivelissä ja suoraan liikkumisessa .

Vaimolla on ylipainoa josta se ei ole päässyt eroon. Paino on keskivartalossa eikä reisissä ja pepussa jotka onkin minun mielestä tosi sievät ja sopivan pehmeät . Iho on sileä minun käteeni vaikka vaimo puhuu rypyistä kun olen kehunut sileää 62v ikäistä ihoa . Seksi on vähän hankalaa kun vaimon vatsa on hieman tiellä eikä sitä saa painaa .Lähärissä pitää vaan jaksaa suorilla käsillä  Itsekin olen jonkin verran ylipainoinen vaikka olenkin laihtunut pahimmista vuosista 12-13 kg.  

Ei pienehkö ylipaino haittaa jos itse saa itsensä liikkeelle ja omaa oikean asenteen ja itsetunnon . Ennemmin tai myöhemmin painoa kannattaa kontrolloida että liikuntakyky pysyy yllä.

Vierailija
9/25 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tämä keskustelu sentään iso tason nosto täällä av-palstalla, jossa on vuosia haluttu, että naisella kolisee luut kävellessä!

Eli mies määrittelee milloin nainen on sopivin!! Minusta tuo vaikuttaa ääliömäiseltä, en voi sille mitään!

Vierailija
10/25 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies määrittelee milloin nainen on sopivin!! Minusta tuo vaikuttaa ääliömäiseltä, en voi sille mitään!

Tietenkin mies määrittelee mikä on seksikästä hänen silmissään. Se on paitsi luonnollista myös ihmisoikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan (kun ei laittomuuksia).

Jos pidän seksikkäänä kurvikasta vaimoani ei tarkoita että esim. (teillä) omenavartaloisilla ei olisi ottajia tai että jotenkin halveksisin heitä ihmisinä. Ei kenelläkään ole velvollisuutta saati kykyä kiihottua mistä joku toinen haluaa että kiihotutaan. Sellainen olisi aika tekopyhä ja kohtuutonkin vaatimus.

Vai eikö sama ole teille naisille totta? Arvatenkin tekin itse päätätte mikä on miehessä viehättävää eikä siinä ole kenelläkään nokan koputtamista.

Ystävällisin terveisin,

Ap 

Vierailija
11/25 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tarkat kriteerit on nykyään naisilla minkä moinen miehen pitää olla. Tämä feminismi on alkanut näkyä tääläkin, kun miehet ei edes saa sanoa minkälaista naista pitävät seksikkäänä ja haluaisivat.

Vierailija
12/25 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin kainosti, että tämä ei mene keskusteluksi keskustelusta tai ismeistä

Häpyhuulet myös kasvaa lihomisen myötä. Ainakin ulommat. Pieni pullotus sielläkin on sexyä ja tekee kamelinvarpaan ulottuvammaksi.

Liiallinen rasvamakkara taas tukkii koko reiän visuaalisesti ja se ei ole hyvä jos joutuu levittämään ulommat häppärit kädellä pelkästään että pääsee pillua nuolemaan!

Kaksoisleuka on myös epäseksikästä koska se peittää kauniit leuan muodot. 

vartalon mittasuhteissa tiimalasi on hyvä vaikka olisi yläpainoa. Ashleyllä painoa 89kg mutta silti erittäin selvä figuuri 102-82-112 cm (rinta - vyötärö - lantio).

https://celebhealthmagazine.com/ashley-graham-height-weight-body-statis…

t. Ap

Vierailija
13/25 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkea sopivasti pyöreä nainen uuuuuh.

Vierailija
14/25 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa läskiä ja inhottavaa lihasta on maailma täynnä. Pitää vain valita omansa. Itse kiihotun vasta oluttynnyriä suuremmista miehistä.

Vierailija
15/25 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaan niin että jokaisen geenit määrittelee mistä kohtaa lihoo . Toisilla se rasva kertyy jalkoihin ja takapuoleen kun toisilla kertyy keskivartaloon ja joku pyöristyy tasaisesti . Liika läski ei haitanne nuorena mutta jos 50v jälkeen läskit on jaloilla ja reilu ylipaino niin kyllä se sitten 60-70 v alkaa näkyä  polvi ja lonkkanivelissä ja suoraan liikkumisessa .

Vaimolla on ylipainoa josta se ei ole päässyt eroon. Paino on keskivartalossa eikä reisissä ja pepussa jotka onkin minun mielestä tosi sievät ja sopivan pehmeät . Iho on sileä minun käteeni vaikka vaimo puhuu rypyistä kun olen kehunut sileää 62v ikäistä ihoa . Seksi on vähän hankalaa kun vaimon vatsa on hieman tiellä eikä sitä saa painaa .Lähärissä pitää vaan jaksaa suorilla käsillä  Itsekin olen jonkin verran ylipainoinen vaikka olenkin laihtunut pahimmista vuosista 12-13 kg.  

Ei pienehkö ylipaino haittaa jos itse saa itsensä liikkeel

En tiedä, millaisesta lihavuudesta tässä puhutaan, mutta ihmettelin todellakin sitä, miksi mies, jonka kanssa hetken seurustelin, ei ottanut ihokontaktia vaan pysyi käsiensä varassa. Mikä ihmeen logiikka tuossa on? 

Vierailija
16/25 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpyhuulet myös kasvaa lihomisen myötä. Ainakin ulommat. Pieni pullotus sielläkin on sexyä ja tekee kamelinvarpaan ulottuvammaksi.

Liiallinen rasvamakkara taas tukkii koko reiän visuaalisesti ja se ei ole hyvä jos joutuu levittämään ulommat häppärit kädellä pelkästään että pääsee pillua nuolemaan!

vartalon mittasuhteissa tiimalasi on hyvä vaikka olisi yläpainoa. Ashleyllä painoa 89kg mutta silti erittäin selvä figuuri 102-82-112 cm (rinta - vyötärö - lantio).

t. Ap

Nyt oli pakko hakea mittanauha. Ihmeen pienet mitat, mutta on tietysti pitkä. 

Itsellä painoa 82 kg ja 117 - 99 -115, pituus 168 cm. 

Vierailija
17/25 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ap

Nyt oli pakko hakea mittanauha. Ihmeen pie

Sulla on iso rintamus ja reilut kaaret.

Vierailija
18/25 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kumpareinen nainen ja haluat huomiota miehiltä, kannattaa pukeutua asuihin jotka huomioivat vartalon kaaria. Vyötäröllä vyö tai napapaita, ei varsinkaan mitään suoraan alas laskeutuvia burkhamaisia viittoja. Omenavartaloiselle se käy.

Vierailija
19/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei piene

Ei  vaan saa painaa vatsan aluetta koko painollaan kun se tuntuu epämiellyttävältä .  Nuorena oli eri juttu kun olimme normipainoisia, minä 10kg ja vaimo 15kg kevyempiä kuin nyt. 

Vierailija
20/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseä ei kyllä haittaa, jos vatsaan koskee. Ei se ole mitenkään kipeä. Olisin halunnut tuntea miehen päälläni. Tuli olo, että yrittää olla koskematta minuun, vaikka esitti rakastunutta.

- Se, joka kysyi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme