Muuttaako/ Sotkeeko lakko 14.12. elämääsi? Miten?
Kommentit (41)
Ei vaikutusta, tuskin edes huomaan lakkoa.
Ei tämä 1 päivän lakko vielä vaikuta varmaan juuri keneenkään mihinkään. Hieman yrittävät herätellä syöttöpossu-Satosta ja Orpoa neuvottelemaan.
Voi olla että vaaditaan satamat kiinni, ehkä lentoliikennekin jumiin. Eiköhän se sitten siitä etene vähitellen.
Ei vaikuta varmaan mitenkään. Odotetaan vielä tietoa pitääkö päiväkotiin viedä eväät mutta se on pieni vaiva.
Olen saikulla, mutta fyssari torstaina ja olisin mennyt bussilla. Taksi se on sitten otettava (huom. tarkistakaa ne liikennöitsijän tiedotteet, täällä LSL tiedotti eilen ettei kuulu lakon piiriin mutta tänään tiedotti että kuuluukin.)
Sotkee, mies on bussikuski eikä mene töihin. Olisin voinut olla kaksin koiran kanssa kotona, kun on ollut sairaslomalla jo muutaman päivän, olis mennyt töihin.
Ihan tyhmä,laiton lakko. Miksi lakkoilette taas ??? Ajatelkaa meitä, jotka saamme tuskin 50 €/kk palkkaa/työosuusrahaa ! Muita tukia ei lasketa. Mennään mekin lakkoon !! Onhan meilläkin siihen täysi oikeus, ettepä saa mitään meidän tekemiä ! Eikä me tulla töihin tiloille, kappelille yms !! Tehkää työt itse ! Siivotkaa itse sotkunne. Emme ole palvelijoita ! On se kumma, kun aikuiset ihmiset eivät osaa syödä siististi ! Eikä lapsetkaan sen puoleen. Kun heitä EI OLE OPETETTU siihen. Kyllä pitää osata syödä siististi kaikkien ihmisten. Ei voi olla kovin vaikeaa ! Vauvasta vaariin ja mummoon. Helppoa ! Itse ainakin osaan 47-vuotiaana syödä siististi. Ei ollut kovin vaikeaa ! Kaikki lakot pitää kieltää lailla. Olkaa tyytyväisiä palkkoihinne ! Itepähän ootte alanne valinneetturha sitten on määkyä asiasta muille ! Eipähän ainakaan tuu mitään turhia laskuja..kun niitä tuppaa tulemaan joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma kun en tiiä onko Tampereen TKL lakossa, luulisin että ei ole. Mutta antaa haitata vaan, kannatan kaikkia lakkoja koska sitä rahaa on, se on vaan päälliköiden ja kansanedustajien taskuissa.
https://www.nysse.fi/ajankohtaista/tyotaistelu-pysayttamassa-nyssen-bus…
Onhan se mukana lakossa.
Kävelen töihin, 6km, Helsingissä. Kävelen muutenkin usein jompaankumpaan suuntaan. Nyt sitten molempiin. Kannatan lakkoa täysillä mutta en valitettavasti itse ole tilanteessa osallistua siihen.
Hallituksen typerehtiminen vaikuttaa minuun paljon enemmän kuin lakko. Talous on menossa kovaa vauhtia lamaan ja maan velkataakka kasvamassa entisestään. Toivonkin että tulee kunnon yleislakko ja hallitus vaihtuu sellaiseksi joka ymmärtää edes vähän taloustiedettä.
Vaikuttaa. Työpaikalla on lakkovahti niin pitää lomailla.
Korkeintaan sen verran, että latuja ei ajeta. Jos siis kävisi niin, että keli suosisi hiihtämistä ja uutta lunta sataisi (nyt on sen verran vähän lunta, ettei latukoneita uskalla oikein viedä usein latupohjille, etteivät ne turhaan nosta hiekkaa lumen päälle). Jos jotain liikkuu, niin pitänee lähteä kävelylenkille, kun uimahallitkin ovat kiinni.
Sen verran vaikuttaa, että saisin naurun loppumaan tämän yhden päivän valtavan lakon takia.
Ei mitenkään vaikuta. Oma liitto ei kuulu lakon piiriin, aika parturille olisi mutta tuskin yrittäjä lähtee lakkoilemaan. Ei ainakaan ole uutisoitu että koskisi kauppojakaan täällä päin.
Oikeastaan en juuuri huomaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma kun en tiiä onko Tampereen TKL lakossa, luulisin että ei ole. Mutta antaa haitata vaan, kannatan kaikkia lakkoja koska sitä rahaa on, se on vaan päälliköiden ja kansanedustajien taskuissa.
https://www.nysse.fi/ajankohtaista/tyotaistelu-pysayttamassa-nyssen-bus…
Onhan se mukana lakossa.
Hei ystävällisyys, kiitos tiedosta! Hain netistä muutaman kerran mutten löytänyt. Nyt jos pomo soittaa niin voi sanoa etten tule töihin (osa-aikatyö). Loistavaa päivää Sinulle!
Vaikuttaa niin etten pääse töihin, työnantajan pakko keksiä joku keino saada jengi töihin.. :/
No eipä noi poliittiset lakot vaikuta millään lailla ja autokin löytyy pihasta. Pelleilkää ihan keskenänne.
Mulla on torstaina tenttejä, joihin pitää mennä paikan päälle. Voin onneksi mennä autolla, mutta en kyllä yhtään tiedä miten pahaan ruuhkaan pitäisi varautua.
Monella autottomalla opiskelukaverilla on kinkkisempi tilanne. Joitain tenttejä voi uusia myöhemmin, mutta ei kaikkia.
Itse asiassa lakko helpottaa päivääni, koska autottomana en pääse palavereihin paikan päälle vaan "joudun" osallistumaan Teamsissä. Saan luultavasti töitä tehdyksi etänä paljon enemmän kun kukaan ei tule häiritsemään.
Siis jos siistijät on lakossa niin kuka menee kauppaan joka on kauheessa kunnossa? ööö... ja tiettyjä tuotteita puuttuu? mielummin olen kotona.