Muuttaako/ Sotkeeko lakko 14.12. elämääsi? Miten?
Kommentit (41)
Ei, koska eläkeläisenä ei ole pakko lähteä mihinkään. Mutta vaikka sotkisi, kannattaisin silti lakkoa täysillä.
Joudun ottamaan aamulla taksin kun julkiset eivät kulje (luojan kiitos en asu Helsingissä, täällä voi sentään taksiin vielä luottaa.)
Kai niitä yybereitä ja jangoja on tarjolla jo klo 19 jälkeen järkihintaan. Baarista baariin stadissa. Eli ei muuta kuvioita.
Taksilla töihin, ajattelin kävellä takaisin (jos olisi oikein tiukkaa rahallisesti niin sitten kävellen 10km töihinkin, tai yrittäisin löytää kimppakyydin.)
Ei mitenkään vaikuta. Eikä tuo paikallinen bussifirma edes ole mukana lakossa. Eip sillä, en ole bussia käyttänyt kertaakaan täällä asuessani. Omistan kuitenkin auton, jolla pääsen halutessani paikasta A paikkaan B.
Pitänee kävellä töihin. Tunnin suuntaansa kestää.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska eläkeläisenä ei ole pakko lähteä mihinkään. Mutta vaikka sotkisi, kannattaisin silti lakkoa täysillä.
just noin. Lakkoilijoille kenkää ja työstä kiinnostuneet ay-mafian tilalle
En ole varma kun en tiiä onko Tampereen TKL lakossa, luulisin että ei ole. Mutta antaa haitata vaan, kannatan kaikkia lakkoja koska sitä rahaa on, se on vaan päälliköiden ja kansanedustajien taskuissa.
Sotkeehan se, aamulla ennen seiskaa viemään yksi lapsi treeneihin, sitten kipin kapin kotiin hakemaan toinen lapsi kouluun, josta takaisin sinne treenikentälle, ko. lapsi kouluun ja sit pääsen vasta töihin.. klo on noin 10 tässä vaiheessa. Vaikka onkin etätyö, jota voi itse aikatauluttaa, ketuttaa toi silti. Normisti oon koneen ääressä jo klo 7,30, viimeistään klo 8. Ja iltapäivällä suht sama rundi toisinpäin.
En tiedä vielä. Itse pääsen autokyydillä näyttöön, mutta opettajista ja koulun keittäjistä en tiedä yhtään. Tuen lakkoa.
eipä juuri mitenkään. rahaa on aina ja jo joku kauppa auki.
ellei bensaa saa niin sitte liikun täyssähköllä.
lähinnä kosmeettista tuo nykylakkoilu.
lakkoillaan mutta markkinatalouden ehdoilla :D
Otan ylimääräisen vapaapäivän saldoilla. Teen toki tunnit sisään muina päivinä.
En pääse junalla toiseen kaupunkiin.