Lihavuus - nolot tilanteet
Olin Linnanmäellä lasten kanssa ja en mahtunut Rainbowiin. Todella noloa.
Nyt olen päättänyt laihduttaa. Ensi kesästä on tulossa kuuma joten nyt on aloitettava todellinen tehokuuri etten kuole kuumuuteen. Läskinä ei ole kiva olla kesäkuumalla, hiki virtaa ja ei jaksa mitään.
Onko muilla noloja kokemuksia?
Kommentit (7)
onnea matkaan ja terveellisempää tulevaisuutta. Minua nolotti katsoa kuvia itsestäni, kamala kaksoisleuka...
eli turvajuttua ei saanut meidän penkissä kiinni kun äityli oli niin iso:-( olin kyllä kieltämättä raskaana siihen aikaan joten selitin sen osittain sillä... uskoo sitten ken haluaa...
Housessa lasten ja tänään aikuisten.
Noloja tilanteita on sattunut lisäksi sovituskopissa kun mikään ei mahdu.
Tietysti ei tunnu mukavalta ihmisten tuijotus toki olen siihen jo turtunut.
ap.
Mutta ei tarpeeksi kuuma että läski sulaisi.
Painoa 118 kg
Eli töissä meillä oli yksi hyvä uusi työtuoli. Tämä työkaveri sai sen. Kaveri kuitenkin valitti että tuoli on rikki koska säädöt ei pysy kohdaan. Ihmeteltiin kun aina mulla tuoli toimi loistavasti. Sitten vasta tajusin että otin painoa syliini ja istuinosan kallistussäätö tosiaan paukahti ala-asentoon.
Vaivihkaa siirsin tämä tuolin kevyemmälle ja tälle isolle tilattiin erilainen tuoli. En enää muista mitä sanoin selitykseksi kun en halunnut pahoittaa lihavan mieltä.
Ei mullekaan ole tullut tilanteita että en mahtuisi esim huvipuistojen laitteisiin. Vaikka liikoja on 35kg. Mutta olen päättänyt että ei tulekaan ja aijon ensi kesäksi pienentyä.
Puolessa vuodessa ehtii tulostakin tulla. Olen kai sen mallinen ja lyhyt että mahtuu kaaret kiinni jne.
Minä olen lihava, mutta ei tule noloja kokemuksia mieleen sillä kartan tilanteita joissa niitä voisi sattua. Olen ujo.