13v tyttö raiskattiin kesken koulupäivän
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010051938.html Naiset eivät ole turvassa missään:D Onneksi en ole nainen. Suomalainen koulu tai Hamasin hyökkäys, naiset ovat suurimmassa vaarassa.
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen maan vihervasemmisto on meille halunnut ja itse olette heitä äänestäneet. Sitä saa, mitä tilaa
En minä ole koskaan niitä äänestänyt. Enkö nyt olekaan samassa maassa?!
Vierailija kirjoitti:
Onko taas kyse näköalattomuudesta?
Ilmoituskynnys on vain madaltunut. Ennen tästä ei vain puhuttu ja kuului normaaliin.
t. vihvah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mä vihaan tätä turvattomuuden ha pelon tunnetta, mitä nää apet aiheuttaa täällä Suomessa!!!😐😤
Myös Kampin ampuminen!!! Lapsiperheitä menossa elokuviin ja nää yksinkertaiset idi ootit ei vaan yhtään välitä!!!!!
Ja mitä tekee PS hallituksessa. Kurittaa vain duunaria ja vastustaa razzizmia. Ketä tässä voi enää äänestää? Sinimustiako?
Mitä oikein sekoilet?!!! Persussuomalaiset ovat urakalla vastustaneet tätä kehitystä ja halunneet rehellisesti puhua ma mujen rikollisuudesta ja asenteesta naisia kohtaan!! Herätys!🔔
No persuillahan on itsellä sama naisvihamielinen.asenne naisia kohtaan! Kukaan ei-naisvihamielinen ei ikinä toivo kenenkään joutuvan r....tuksi sillä se on niin törkeää.
Lisäksi persuilla on yksistään yhtä paljon rikostuomion saaneita kuin muilla puolueilla yhteensä.
Persut ei tee mitään naisten ja tyttöjen asioiden parantamiseksi vaan päinvastoin äänestävät eduskunnassa kaikkia naisten ja tyttöjen asemaa parantavia asioita vastaan esim suostumuslaki, aborttilain uudistus jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä, että vihervasemmisto on helvetinmoisesti vastuussa tästä kaikesta uusrikollisuudesta, mitä olemme tänne viime vuosina saaneet. Ja lisää tulee! Naatitaan!
Persut hommasi vuonna 2015 tänne 35 000 uussuomalaista että miten meni niin kuin omasta mielestäsi?
Eiköhän näitä ala tulla lisää ajan myötä. Kieltämättä kauhea tapaus. Suomalaisen koulun alasajo jatkuu jyrkkenevässä kulmassa.
Vierailija kirjoitti:
13 vuotiasta on kypsä nauttimaan seksistä
Järjen jättiläinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:13 vuotiasta on kypsä nauttimaan seksistä
Järjen jättiläinen...
Minäkin nain 13-vuotiaana 17-vuotiaan kanssa. Tosin vapaaehtoisesti.
Voiko tämän karkoittaa maasta kun tulee täysi-ikäiseksi? Miten paljon rikollisten karkoituksia laitetaan täytäntöön? Tietääkö kukaan? Asiallisia vastauksia toivon ilman öyhötustä.
Minun puolestani suomeen saa tulla kuka vaan opiskelemaan ja tekemään töitä, kun on halukas sopeutumaan yhteiskuntaan ja opiskelemaan kulttuuria ja suomen kielen.
Rikollisia on omastakin takaa, joten tälläiset vakaviin rikoksiin syyllistyneet kriminaalit pitäisi voida karkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapin poliisin mukaan ulk oma alaistau stainen 17-vuotias oppilas rai skasi 13-vuotiaan Ainiovaaran koulukeskuksen wc-tiloissa maanantaina.
-yle
Ja hs:n mukaan tekijä oli 16 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjen jättiläinen...
Tykkäsitkö? Saitko Balkanin vai minkä maalaista makkaraa?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku joka on raiskattu kertoa miltä se tuntuu? Itse olen mies ja en ole sitä kokenut, joten on vaikea kuvitella miltä se tuntuu.
Mene muualle, pervo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjen jättiläinen...
Tykkäsin ja ihan kotimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku joka on raiskattu kertoa miltä se tuntuu? Itse olen mies ja en ole sitä kokenut, joten on vaikea kuvitella miltä se tuntuu.
Mene muualle, pervo.
En, haluan kuulla vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjen jättiläinen...
Tykkäsin ja ihan kotimaista.
Onko kotimainen paras?
Jos vielä kerran sana "Vihervasemmisto" ilmoitan ketjun asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaa rehtori Jouni Vuontisjärven kuva. Ei voisi tossummalta mies näyttää.
Vihervassarin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaa rehtori Jouni Vuontisjärven kuva. Ei voisi tossummalta mies näyttää.
Vihervassarin näköinen.
Asiattomaksi ilmoitettu
Vierailija kirjoitti:
Tänään on persu-teemapäivä. Rasistiset ketjut eivät poistu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Vihervasemmisto-sanassa kiusaa sinua?
Eikä siinäkään olisi mitään väärää että TP:n turvin tuleville tarjotaan majoitus ja TP leireissä. Siellä saa ruokaa ja katon pään päälle, jonkinlainen terveydenhuolto, mutta ei mitään asiaa itsenäisesti ulkopuolelle. TP:n turvin voi elää turvallisesti kunnes olot kotimaassa rauhoittuu. JOILLEKIN ansioituneille jotka on oppineet kielen, kenties opiskelleet itsenäisesti jopa ammattia voi tarjota mahdollisuuden hakea oleskelulupaa ja myöhemmin kansalaisuutta. Se vaatisi nuhteetonta olemista, todisteet henkilöllisyydestä, osallistumisen yhteiskuntaan sen hyödyllisenä jäsenenä yms. Itseasiassa se olisi aivan oikein - myös suomalaisia kohtaan.