Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä terveellisesti syövät oikeasti syövät.ja miten elävät?

Vierailija
12.12.2023 |

Nykyisin tuntuu, että aina tarjotaan vhh tai keto, jos haluaa voida hyvin. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

banaaneja ja kävellään

Vierailija
2/11 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kwasniewskin Optimal diet kotimaiseen lähiruokaan sovitettuna. Ei välttämättä sovi kaikille, mutta mulle ja monelle muulle sopii paremmin kuin mikään muu. On yksi vanhimmista vhh-tyylisistä ruokavalioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mereneläviä ja salaatteja. Pari kiertaa viikossa hyvä pihvi ja punaviinia.

Vierailija
4/11 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koko ikäni syönyt ruokaympyrän mukaisesti eli lihaa, kasviksia ja hiilihydraatteja. Herkuttelen sokerilla päivittäin. Hoikkana pysynyt ja veriarvot aina priimaa. Ostan aina luomumaitoa ja -munia. Lenkkeilen n. 50 kilometriä viikossa enkä juuri löhöile vapaa-ajalla, koska teen istumatöitä. 

Vierailija
5/11 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa tämä sama keskustelu pitää avata? Nämä avaukset terveellisestä ravinnosta menevät aina eri koulukuntien kinasteluun. Jos uskot karpaajia, löydät kyllä tietoa heidän ruokavaliosta. Jos uskot ruokasuosituksii, löydät myös ne. 

Vierailija
6/11 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vegaani jo 32 vuotta, eli siitä lähtien kun pystyin muuttamaan pois lapsuudenkodistani.

Vierailija
7/11 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön munia, kalaa, kanaa, riisiä, perunaa, bataattia, vihanneksia, hedelmiä, leipää, vitamiineja , paljon parsaa yms kaikkea terveellistä

Yritän välttää lihaa, varsinkin possua, punaista lihaa syön sillo tällö

Viikonloppusin herkuttelen

Ei se oo vaikeeta

Vierailija
8/11 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautaseni on mahdollisimman värikäs. Punaista lihaa en juuri syö kun siitä tulee niin raskas olo, enimmäkseen kalaa, mereneläviä ja kasvisproteiinia. 

Lenkkeilen 4-5krt viikossa ja kävelen käytännössä kaikki alle tunnin matkat jollei aivan karmea sää ole, pikkusade ei haittaa.

Herkuttelen juustoilla ja pidän pitsasta jota tulee tilattua pari kertaa kuussa. Karkkia tai pullaa en syö mutta pieni salmiakkiaski yleensä löytyy jostain lojumassa.

Pidän ruoanlaitosta, eli eineksiä tulee ostettua todella harvoin, auttaa onneksi myös pitämään ruokalaskun kohtuullisena ja tietysti raaka-aineet laadukkaina. 😊

Sanoisin että ruokavalioni on terveellinen. 

Vierailija
9/11 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoista paras rasvahappokoostumus on sianlihassa. Sen ympärille on helppo rakentaa edullisesti terveellinen ruokavalio kasvisten kanssa. Oliiviöljy rasvaksi.

Vierailija
10/11 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattiletut, halvin vehnäleipä, golden delicious omenat, kotimaista mustikat, porkkana, forssan punajuurisalaatti. Siinä niitä eväitä terveelliseen ruokavalioon. Alle 300e syön kuukaudessa ja mielestäni ihan terveellisesti. Päivittäin tulee hyötyliikuntaa pari kilometriä kävelyä. Se on riittänyt toistaiseksi. 10kg ylipainoa pitäisi pudottaa. On projektin alla.

Vierailija
11/11 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia (se on terveellistä!), pullaa kerran päivässä, suklaata, kauraa paljon (kolesterolin vastamyrkkyä). perunoita, kasviksia, marjoja, rasvatonta maitoa, juustoa, kanaa, pähkinöitä. Mutta se, mikä tekee ruokani terveelliseksi on pätkäpaasto, eli keho saa levätä ruuasta 17 tuntia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi