Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten teet hyvää kumppanillesi?

Vierailija
12.12.2023 |

Eilisessä miekkailussa tuli tällainenkin sivujuonne, että miehet eivät muka täällä kerro, miten tekevät hyvää ja tyydyttävät naisensa. Tai kumppaninsa. Eihän se ehkä ihan totta ollut, mutta ajattelin silti, että otettaisiinko yksi asialle omistettu ketju, jossa sitten herkutellaan sillä oikein antaumuksella, niin ei pitäisi enää olla valittamisen aihetta?

Ja pieni pyyntö, ihan nyt vaikka joulun hengessä jos ei muuta: pidetäänkö tämä ketju asiallisena ja provovapaana vyöhykkeenä? Jos tekee mieli vittuilla, niin käykää purkamassa se tarve mihin tahansa tuhanteen muuhun sille asialle omistettiin ketjuun, kai me nyt edes yksi ketju osataan säästää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitanpa siis itse, tällä tavalla minä huolehdin vaimon tyydyttämisestä, aina enemmän tai vähemmän samalla kaavalla.

Meidän seksihetki on oikeastaan aina illalla juuri ennen nukkumaanmenoa, se on hänelle otollisin aika. Itse olisin ehkä kaikkein aktiivisin aamulla, mutta eihän tuo vielä ole tuottanut vaikeutta illallakaan syttyä, joten sillä mennään. Hän tulee sänkyyn yöpaidassa mutta ilman pikkuhousuja, jos on tarkoitus hommiin ryhtyä, ja varaa mukaansa myös pyyhkeen. Minä odottelen häntä, alasti kuten joka ilta muutenkin. Valot jätetään himmeälle, mutta pimennystä ei tule, se on minun toiveeni.

Hän kampeaa viereeni ja aletaan laittaa iho ihoa vasten. Silittelyä, pusuttelua, suukkoja kaulalle ja korvannipukoille, hieromista selälle, masulle, reisille, pepulle. Tässä vaiheessa alan jo kovenemaan ja hän sen tuntee itseään vasten, ehkä hakee kaluni käteen ja hyväilee sitä hieman. Omat käteni alkavat hakeutua rinnoille, nappaavat nännejä hyvältäviksi, ehkä kurkottelen ottamaan niitä suuhunkin ja kielellä kutiteltavaksi. Käteni etsiytyy jalkoväliin, karvoitukselle ja hakee sen keskeltä kosteutta. Hieron hitaasti mutta määrätietoisesti, välillä tarjoten sormea sisään ja välillä laajemmalta alueelta.

Kun lämpö nousee, nousen minäkin ylös ja käännän pääni hänen jalkoväliin ja alan nuolla pillua, huulilta, reiältä, välilihalta ja aina välillä klitoriksella pyörähtäen. Jälkimmäisestä hän tosin usein sanoo, että se on hieman arkana, joten sitä sitten säästeliäästi ja varovasti. Kierähdän selälleni ja hän peruuttaa hajareisin polvilleen päälleni, että pääsen hyvin nuolemaan ja sormettamaan samaan aikaan. Tämä asento tuntuu toimivan hänelle parhaiten, ja jonkin ajan kuluttua pillu alkaakin sykkiä sormissani, ja myös pylly pikkusormessani, jos hän on halunnut ohjata itsensä siihen kun se tarjolla on.

Katselen ja tunnustelen hänen orgasimaan, ja itse haluasin venyttää sitä mahdollisimman pitkään jatkamalla pientä hierontaa ja hänen myötäilyään. Hän kuitenkin poikkeuksetta nousee ylös, sanoo ettei liikaa, ottaa pyyhkeensä ja asettautuu sen päälle puoli-istuvaan asentoon sängynpäätyä vasten. Laitan hieman liukkaria (käytämme kumia joten tarpeen), tulen polvillani hänen eteensä ja ohjaan kalun hitaasti sisään. Kun alan panna, hän jännittää itsensä saman tien tullessaan uudestaan, vetää ehkä minua lantiosta kiinni itseensä. Hidastan välillä antaen hänelle pienen hengenvedon, kiihdytän uudelleen ja hän jännittyy taas. Muutamia kertoja tätä, ja riippuen kuinka herkillä hän on ollut, hän saattaa jo piankin olla niin valmis, että hänen on vauhditettava minut loppuun. Laukean, ja homma on molemmilta ohi.

Tämä on meidän vuosikymmenten aikana syntynyt toimiva kaava, joka nimenomaan maksimoi hänen nautintonsa. Itselleni voisi sopia muunkinlaisia suorituksia vaihtelun vuoksi, mutta koska tämäkin on luonnollisesti myös minulle erittäin hyvää ja hänelle täydellistä, niin eipä ole suurta tarvetta alkaa korjata sitä mikä ei ole rikki.

M54

misukka
2/10 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä, että yksi mies kirjoittanut.

Minä pyysin miestä tännä aamulla jo, että laita meille

hyvissä ajoin päiväsauna. Juu aamulla jo hiukan käynnisteltiin asiaa käsin, ja sain jo yhden aikaisin aamulla, mies halusi säästää myöhemmäksi.

No tuossa keskipäivällä sitten saunaan, ja takkaan tulet. Sitten tultiinkin makkariin..ja mies laittoi vanhan VHS kasetin, tokihan aikuisviihdettä. No siinä sitten siirryimme suuseksiin ja mies levitti toki puhtaaseen pildeeni tiramisunmakuista liukkaria..Namia tuntui olevan, molemmialla!

Aikamme siinä touhuiltiin, ja yhä halusi mies "pantata" tulemistaan, joten sovimme että myöhemmin olkkarin sohvalla jatkamme, haluaa sitten oikein kunnolla takaapäin.

Joskus on spontaania, joskus kiva suunnitella kuinka haluamme. Kivat yksityiset pikkuiset Joulut siis jatkuvat meillä illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpas tätä ketjua vähän tanakammin pystyyn, oisko herroilla nyt työpäivän jälkeen hetki aikaa keskustella naisen nautittamisesta? Täytyy sanoa, että hieman pettynyt olen, jos ei tämä näin vaatimattomaksi jää...

- ap

koira
4/10 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miehiä kovin kiinnostavan, valitettavasti.

Vierailija
5/10 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun vaimon ulkonäössä asioita jotka sytyttävät minut, niitä on monta ja saatan ohi mennen puhua tuhmia muutenkin. Vaimo on hyvin naisellinen ihminen. Hän haluaa olla objekti ja mies on se aktiivinen. Siinä on tavallaan jotain eroottista, että nainen on passiivinen, jos nainen on viehkeä ja vastaanottava. Minulle käy hyvin aktiivinen rooli, kun nainen on edellä mainitun kaltainen.

Teen kaikki sellaisia asioita, joiden tiedän kiihottavan vaimoa, kunhan ne ovat itseäni myös  kiihottavia. Näitä esim pillun nuolenta, pepun sormetus, pepun läpsiminen...

Parhaan orgasmin vaimo saa, kun hieron hänen klitoristaan sormella samalle työnnellen jotain emättimeen. Usein nussin samalla tehden orgasmia hänelle, minulla on siihen asento johon useimmat miehet ei taivu. Lähetyssaarnaaja jossa jalkani ovat koukussa tukien, siten käteni käteni ovat vapaat kaikkein muuhun, kuten klitoriksen sormeiluun.

M46

misu tai hurtta
6/10 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehun vaimon ulkonäössä asioita jotka sytyttävät minut, niitä on monta ja saatan ohi mennen puhua tuhmia muutenkin. Vaimo on hyvin naisellinen ihminen. Hän haluaa olla objekti ja mies on se aktiivinen. Siinä on tavallaan jotain eroottista, että nainen on passiivinen, jos nainen on viehkeä ja vastaanottava. Minulle käy hyvin aktiivinen rooli, kun nainen on edellä mainitun kaltainen.

Teen kaikki sellaisia asioita, joiden tiedän kiihottavan vaimoa, kunhan ne ovat itseäni myös  kiihottavia. Näitä esim pillun nuolenta, pepun sormetus, pepun läpsiminen...

Parhaan orgasmin vaimo saa, kun hieron hänen klitoristaan sormella samalle työnnellen jotain emättimeen. Usein nussin samalla tehden orgasmia hänelle, minulla on siihen asento johon useimmat miehet ei taivu. Lähetyssaarnaaja jossa jalkani ovat koukussa tukien, siten käteni käteni ovat vapaat kaikkein muuhun, kuten klitoriksen sormeiluun.

M46

Ihana mies ja onnekas vaimo!

Vierailija
7/10 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Hyvää?

Saa kun ostaa ne viinit sille.

Ja itelle ne kaikki muut..

Vierailija
8/10 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan molemmat töissä niin voidaan alkaa jo aamupäivällä lähettämään toisillemme pikkutuhmia vihjailevia viestejä, mutta parasta on jos ollaan kotona molemmat vapaalla niin: Laitan jotain hyvää ruokaa,  lasillinen pari viiniä. Vihjailevia katseita ja ohimennen pieniä hyväilyjä niin että puoliso tietää että olen hänestä kiinnostunut. Illalla suukottelua ja rohkeampia hyväilyjä, joiden kautta edetään pikkuhiljaa makuuhuoneen puolelle. 

Hitaasti riisun vaatteet ja suukottelen paljastettua ihoa, meillä on erilaisia hieronta öljyjä joita alan levittään ympäri kehoa, aloittaen hartioista, käsistä, selkää pitkin kohti peppua jonka tietysti jätän väliin, näkymät on mukavat kun hieron kevyest jalkoja ja tietysti myös pakarat saavat suukkoja ja hierontaa. Sitten on tietysti etupuolen vuoro ja nyt lähdetään varpaista ylöspäin. Jalat, reidet ja pikku hyppy ylöspäin, vatsan jälkeen onkin sitten vuorossa rinnat joita hierotaan jo pitempään.

Kun olen saanut hierottua koko vartalon alan antamaan suuseksiä, ensin nuolen pillua alhaalta ylöspäin mutten koske lainkaan klitorikseen vaan kevyesti nuoleskelen muuten joka puolelta. Lopulta hän tarttuu minua hiuksista ja vaetää suuni oikeaan paikkaan ja pyöritän kieltäni herkimmän kohdan päällä ja katson kuinka hänen kauniit silmänsä pyörivät päässä ja suusta kuuluu jatkuva voihka, lanteet nousevat kohti kasvojani kunnes orgasmi saa huippunsa jonka jälkeen hän makaa raukeana edessäni, annan vielä hetken suukkoja ympäi pillua ja annan hänen nauttia vielä hetken jälkihehkusta.

Sitten käänän hänen kontalleen eteeni ja ohjaan kivikovan kaluni kuumaan ja todella märkään pilluun. Hitaasti alamme liikkua toisiamme vasten joka työnnöllä hieman syvemmälle, käteni kurkottavat kohti työntöjeni tahdissa heiluvia rintoja, hyväilen vuorotellen rintoja ja peppua, katson kuinka penikseni liukuu edestakaisin kuumassa pillussa. Tahdimme kiihtyy kohti yhteistä huipennusta, orgasmit saaavat meidät voihkimaan yhdessä ja kaluni pumppaa suuren lastin kuumaa spermaa hänen pillunsa syvyyksiin. Käperrymme sylikkäin peiton alle ja kuiskailemme kuinka paljon rakastamme  toisiamme.

Vierailija
9/10 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä niin monesti kertonut miten tehnyt vaimolleni tuhansia orasmeja, joten ei ala kertaamaan. Se miten kohtelen vaimoani voi lukea tuolta. Olen hyvällä egolla varustettu empaatikko. Yllätys itsellekin, mutta selittää paljon. 

https://hanentavallaan.fi/rakkaus/8-tapaa-jolla-empaatikot-rakastavat-e…

Vierailija
10/10 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon leipiä, siivoan, keskustelen ystävällisesti ja kuuntelen ajatuksella häntä, silittelen, teen vaivaa nähden herkullisia ruokia, imuroin ja rakastelen hitaasti, hellästi tuottaen orgasmeja hänelle.

+50 mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi