Fairy menee nyt vaihtoon
Hyi helvetti kun uusi Fairy haisee pahalle, aivan kuin 80-luvun halpa palasaippua ulkomailta. Jäi tiskaaminen oikeasti kesken ja haen huomenna jotain muuta tiskiainetta. koko keittiö haisee aivan kamalalle tuon takia.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Lidlin ja Tokmannin käsitiskiaineet on hyväntuoksuisia.
Mutta huonoja.
Kädet hirveässä kunnossa, voiko johtua uudesta koostumuksesta.
Mä luulin hetken, että meidän biojäteastiasta tulee se kamala haju. Pesin ja puunasin ja aina vaan haisi. Sitten tajusin, että se on fairy mikä haisee. Siinä pullossa lukee että uusi kaava. Mietin että tekeekö ne sitä nyt biojätteestä. Ihan törkeä lemu, ei jatkoon!
Kiitos tämän keskustelun, ostin eilen kaupasta uuden tiskiainepullon, vaikka haiseva Fairy on vielä kesken. Toivon, että se osoittautuu hajuttomammaksi, käsille paremmaksi ja silti toimivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvemmat astianpesuaineet on jopa parempia kuin Fairy. Fairy ei ole enää niin hyvää kuin ennen.
Sano yksikin parempi, pliis! Olen yrittänyt löytää ainetta, jolla saisi muoviset eväsrasia puhtaiksi, joissa on esim. lasagnea ym. Ei vaan mikään muu saa puhtaaksi kuin Fairy. Ja se tosiaan nykyään haisee hirveeltä.
Hyi stana nuo haisevat muovikipot. Miksi käytätte niitä? Ja vielä parhaassa tapauksessa lämmitätte mikrossa jolloin niistä liukenee ties mitä ruokaan ja varmasti ruoka myös luovuttaa ominaistuoksunsa vahvasti muovin syövereihin. Hyi.
Ei voi tiskiainetta syyttää. Muovikipot ovat helvetistä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä kaupan tiskiaine hyllyllä voi varovasti avata pullon korkin ja testata miltä aina tuoksuu. Näin voi tehdä myös huuhteluaine hyllyllä. Silloin ei tule kotona yllätystä tuoksusta.
EI VOI!
Ecover Lemon (Smarket) oli pesuteholtaan super yllätys ja ihanan tuoksuista. Rapiat 3 e
Eikö Fairyä myydä hajusteettomana versiona myös?
Aloittaja puhuu siis ilmeisesti siitä perinteisestä vihreästä, original Fairysta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Fairyä myydä hajusteettomana versiona myös?
On ainakin myyty hajusteetonta ja väriaineetonta.
Kiitos ap! Mies luulee minun liiottelevan kun pidän tuota uuden Fairyn hajua aivan järkyttävän. En osaa sanoa miksi, mutta aiheuttaa päänsärkyä ja haisee tosiaan metrin päähän tiskeistä. Ihan kamala.
Joo uusi kaava fairy karmean hajuista. Tuli pää kipeäksi. Jotenkin öljysen olioinen. Huono uudistus.
Yllätyin myös Fairyn loppumisen jälkeen miten hyvältä halppis Rainbow-tiskiaine tuoksui.
Siirryin jo vuosia sitten method merkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LV Astianpesuaine, onko jollain kokemusta? Pitäisi olla hajustamaton.
Lemmikkien kupit on syytä pestä hajusteettomilla.
Mieluiten pelkällä kuumalla vedellä. itse laitan likoamaan ja pesen tosiaan vain kuumalla vedellä. Toimii ja kissat tuntuvat tykkäävän. Kissojeni saama kemikaalikuorma on pienempi kuin omani:)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pesee, ei mitään ongelmaa. Tätä ollut meillä aina.
Omo active clean -pyykinpesuaineeseen on myös lisätty uutta tuoksua, siinäkin lukee päällä etyä uudistettu koostumus tjs. Haisee aivan karmealle, en voi pitää päällä vaatteita jotka sillä on pesty kun tulee päänsärky. Ennen tuo oli suosikkipesuainettani kun tuoksu oli mieto ja miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmikkien kupit on syytä pestä hajusteettomilla.
Miksi ei ihmistenkin? En oikein ymmärrä, miksi tiskiaineessa pitäisi olla tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvemmat astianpesuaineet on jopa parempia kuin Fairy. Fairy ei ole enää niin hyvää kuin ennen.
Sano yksikin parempi, pliis! Olen yrittänyt löytää ainetta, jolla saisi muoviset eväsrasia puhtaiksi, joissa on esim. lasagnea ym. Ei vaan mikään muu saa puhtaaksi kuin Fairy. Ja se tosiaan nykyään haisee hirveeltä.
Hyi stana nuo haisevat muovikipot. Miksi käytätte niitä? Ja vielä parhaassa tapauksessa lämmitätte mikrossa jolloin niistä liukenee ties mitä ruokaan ja varmasti ruoka myös luovuttaa ominaistuoksunsa vahvasti muovin syövereihin. Hyi.
Ei voi tiskiainetta syyttää. Muovikipot ovat helvetistä.
Oon samaa mieltä, että muovikipot on helvetistä. Itse olen vaihtanut kaikki lasisiin, joissa toki on se, että ruoka on lämmitettävä lautasella, ettei tule lasikipolle shokkia lämpötilan muutoksesta. Mutta lautaselta kivempi syödä ja saa kipot puhtaiksi.
Molemmisa pulloissa lukee Fairy ultra orginal, niin vahassa kuin uudessa. ei sanaakaan mistään muutoksesta.