Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fairy menee nyt vaihtoon

Vierailija
11.12.2023 |

Hyi helvetti kun uusi Fairy haisee pahalle, aivan kuin 80-luvun halpa palasaippua ulkomailta. Jäi tiskaaminen oikeasti kesken ja haen huomenna jotain muuta tiskiainetta. koko keittiö haisee aivan kamalalle tuon takia.

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fairy Platinum on oikeasti hyvä, ihan eri luokkaa kun muut nykyfairyt; muutama euro kalliimpi mutta irottaa likaa ja rasvaa astioista nopeasti, kuten lupaa. Lisäksi ei kuivata käsiä ja tuoksu mieto ja miellyttävä, suosittelen!

Ja olet ostanut tätä vastikään eli sen tuoksua ei muutettu samalla?

Olen käyttänyt Fairy Platinumia kohta 1,5 vuotta, siitä asti kun astiapesukoneeni hajosi ja rupesin tiskaamaan käsin. Yksi pullo riittää tosi kauan, on riittoisa.

Kolmas pullo meneillään nyt, kolmisen kuukautta sitten ostettu ja tuoksu sama kun edelliset. Toivon että sitä ei ole muutettu tämän jälkeen...

Muutos on aina ilmoitettu pakkauksessa. Eli vaikka on Original, lukee myös näky

Molemmisa pulloissa lukee Fairy ultra orginal, niin vahassa kuin uudessa. ei sanaakaan mistään muutoksesta.

Vierailija
42/142 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin ja Tokmannin käsitiskiaineet on hyväntuoksuisia. 

Mutta huonoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet hirveässä kunnossa, voiko johtua uudesta koostumuksesta.

Vierailija
44/142 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin hetken, että meidän biojäteastiasta tulee se kamala haju. Pesin ja puunasin ja aina vaan haisi. Sitten tajusin, että se on fairy mikä haisee. Siinä pullossa lukee että uusi kaava. Mietin että tekeekö ne sitä nyt biojätteestä. Ihan törkeä lemu, ei jatkoon!

Vierailija
45/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tämän keskustelun, ostin eilen kaupasta uuden tiskiainepullon, vaikka haiseva Fairy on vielä kesken. Toivon, että se osoittautuu hajuttomammaksi, käsille paremmaksi ja silti toimivaksi. 

Vierailija
46/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvemmat astianpesuaineet on jopa parempia kuin Fairy. Fairy ei ole enää niin hyvää kuin ennen.

Sano yksikin parempi, pliis! Olen yrittänyt löytää ainetta, jolla saisi muoviset eväsrasia puhtaiksi, joissa on esim. lasagnea  ym. Ei vaan mikään muu saa puhtaaksi kuin Fairy. Ja se tosiaan nykyään haisee hirveeltä.

Hyi stana nuo haisevat muovikipot. Miksi käytätte niitä? Ja vielä parhaassa tapauksessa lämmitätte mikrossa jolloin niistä liukenee ties mitä ruokaan ja varmasti ruoka myös luovuttaa ominaistuoksunsa vahvasti muovin syövereihin. Hyi.

Ei voi tiskiainetta syyttää. Muovikipot ovat helvetistä.

Vierailija
47/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä kaupan tiskiaine hyllyllä voi varovasti avata pullon korkin ja testata miltä aina tuoksuu. Näin voi tehdä myös huuhteluaine hyllyllä. Silloin ei tule kotona yllätystä tuoksusta.

EI VOI!

Vierailija
48/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ecover Lemon (Smarket) oli pesuteholtaan super yllätys ja ihanan tuoksuista. Rapiat 3 e

Vierailija
49/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Fairyä myydä hajusteettomana versiona myös?

Vierailija
50/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja puhuu siis ilmeisesti siitä perinteisestä vihreästä, original Fairysta?

Vierailija
51/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Fairyä myydä hajusteettomana versiona myös?

On ainakin myyty hajusteetonta ja väriaineetonta.

Vierailija
52/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap! Mies luulee minun liiottelevan kun pidän tuota uuden Fairyn hajua aivan järkyttävän. En osaa sanoa miksi, mutta aiheuttaa päänsärkyä ja haisee tosiaan metrin päähän tiskeistä. Ihan kamala.

Vierailija
53/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo uusi kaava fairy karmean hajuista. Tuli pää kipeäksi. Jotenkin öljysen olioinen. Huono uudistus.

Vierailija
54/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin myös Fairyn loppumisen jälkeen miten hyvältä halppis Rainbow-tiskiaine tuoksui.

Vierailija
55/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin jo vuosia sitten method merkkiin.

Vierailija
56/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LV Astianpesuaine, onko jollain kokemusta? Pitäisi olla hajustamaton.

Lemmikkien kupit on syytä pestä hajusteettomilla. 

Mieluiten pelkällä kuumalla vedellä. itse laitan likoamaan ja pesen tosiaan vain kuumalla vedellä. Toimii ja kissat tuntuvat tykkäävän. Kissojeni saama kemikaalikuorma on pienempi kuin omani:)

Vierailija
57/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pesee, ei mitään ongelmaa. Tätä ollut meillä aina. 

Vierailija
58/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omo active clean -pyykinpesuaineeseen on myös lisätty uutta tuoksua, siinäkin lukee päällä etyä uudistettu koostumus tjs. Haisee aivan karmealle, en voi pitää päällä vaatteita jotka sillä on pesty kun tulee päänsärky. Ennen tuo oli suosikkipesuainettani kun tuoksu oli mieto ja miellyttävä.

Vierailija
59/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkien kupit on syytä pestä hajusteettomilla. 

Miksi ei ihmistenkin? En oikein ymmärrä, miksi tiskiaineessa pitäisi olla tuoksu. 

Vierailija
60/142 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvemmat astianpesuaineet on jopa parempia kuin Fairy. Fairy ei ole enää niin hyvää kuin ennen.

Sano yksikin parempi, pliis! Olen yrittänyt löytää ainetta, jolla saisi muoviset eväsrasia puhtaiksi, joissa on esim. lasagnea  ym. Ei vaan mikään muu saa puhtaaksi kuin Fairy. Ja se tosiaan nykyään haisee hirveeltä.

Hyi stana nuo haisevat muovikipot. Miksi käytätte niitä? Ja vielä parhaassa tapauksessa lämmitätte mikrossa jolloin niistä liukenee ties mitä ruokaan ja varmasti ruoka myös luovuttaa ominaistuoksunsa vahvasti muovin syövereihin. Hyi.

Ei voi tiskiainetta syyttää. Muovikipot ovat helvetistä.

Oon samaa mieltä, että muovikipot on helvetistä. Itse olen vaihtanut kaikki lasisiin, joissa toki on se, että ruoka on lämmitettävä lautasella, ettei tule lasikipolle shokkia lämpötilan muutoksesta. Mutta lautaselta kivempi syödä ja saa kipot puhtaiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi