Fairy menee nyt vaihtoon
Hyi helvetti kun uusi Fairy haisee pahalle, aivan kuin 80-luvun halpa palasaippua ulkomailta. Jäi tiskaaminen oikeasti kesken ja haen huomenna jotain muuta tiskiainetta. koko keittiö haisee aivan kamalalle tuon takia.
Kommentit (142)
Xtran astianpesuaine on yhtä hyvää kuin Fairy ja maksaakin puolet vähemmän.
Miksi tiskiaineen pitää haista yhtään millekään? Miksi haluatte, että teidän ruoka-astioissa on tuoksu?
Haisee aivan myrkylle ja tulee pää kipeäksi. Aina ennen pessyt Fairylla, mutta vaihtoon meni jokin aika sitten.
Oletko kokeillut Fairy platiniumia, haisee vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ja testataan eläimillä :(
Eläinkokeet ovat aina hymiön paikka...!
Scrub Daddy mulla kokeilussa nyt, kivan pirteä tuoksu.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Halvemmat astianpesuaineet on jopa parempia kuin Fairy. Fairy ei ole enää niin hyvää kuin ennen.
Sano yksikin parempi, pliis! Olen yrittänyt löytää ainetta, jolla saisi muoviset eväsrasia puhtaiksi, joissa on esim. lasagnea ym. Ei vaan mikään muu saa puhtaaksi kuin Fairy. Ja se tosiaan nykyään haisee hirveeltä.
Fairy Platinum on oikeasti hyvä, ihan eri luokkaa kun muut nykyfairyt; muutama euro kalliimpi mutta irottaa likaa ja rasvaa astioista nopeasti, kuten lupaa. Lisäksi ei kuivata käsiä ja tuoksu mieto ja miellyttävä, suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Fairy Platinum on oikeasti hyvä, ihan eri luokkaa kun muut nykyfairyt; muutama euro kalliimpi mutta irottaa likaa ja rasvaa astioista nopeasti, kuten lupaa. Lisäksi ei kuivata käsiä ja tuoksu mieto ja miellyttävä, suosittelen!
Ja olet ostanut tätä vastikään eli sen tuoksua ei muutettu samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt Fairy Platinumia kohta 1,5 vuotta, siitä asti kun astiapesukoneeni hajosi ja rupesin tiskaamaan käsin. Yksi pullo riittää tosi kauan, on riittoisa.
Kolmas pullo meneillään nyt, kolmisen kuukautta sitten ostettu ja tuoksu sama kun edelliset. Toivon että sitä ei ole muutettu tämän jälkeen...
Vaihda se hajusteettomaan, tai aidosti alkuperäiseen. Vaihtoehtoisesti voit käyttää sen wc:n puhdistusaineena. Keittiöön se ei missään nimessä sovi. En tiedä, miksi Fairy näyttää asiakkaille keskaria - ja kaupat myös, kun kelpuuttavat sen. Siitä täytyy sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako Lidl vaihdossa? Luulisin että K ja S ryhmät ei ainakaan tee vaihtokauppaa.
Tottakai ottavat, jos tuote on paska.
Uusi kaava näkyy pullossa lukevan, ja sen kyllä huomaa paikkansa pitäväksi. Ei ole pelkkä haju, vaan on käytetty jotakin kemikaalia, joka tarttuu astioihin eikä irtoa kovimmallakaan huuhtelulla, vaan polttaa suuta, jos erehtyy tiskauksen jälkeen astiaa käyttämään.
Halvimmatkin kilpailijat on kelvollisempia!
Ei Fairya tarvitse tuon perseilyn takia vaihtaa, koska tekevät sen vain osittain, ei jokaisella erällä. Vähän niin kuin pettäisi puolisoaan varovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt Fairy Platinumia kohta 1,5 vuotta, siitä asti kun astiapesukoneeni hajosi ja rupesin tiskaamaan käsin. Yksi pullo riittää tosi kauan, on riittoisa.
Kolmas pullo meneillään nyt, kolmisen kuukautta sitten ostettu ja tuoksu sama kun edelliset. Toivon että sitä ei ole muutettu tämän jälkeen...
Muutos on aina ilmoitettu pakkauksessa. Eli vaikka on Original, lukee myös näkyvästi, että "uusi kaava" (ei sittenkään Original). Valitse pullo, jossa ei lue ko. ilmoitusta.
Minä olen jemmannut aidosti alkuperäistä.
astianpesukone jotkut astiat fairyllä, en oo huomannut että haisisi pahalta
Suosittelen Marius Fabre marseille -tiskianetta! On myös Fairyä ympäristöystävällisempää.
Käytän hajutonta Tisko-jauhetta meijerin myymälästä, sitä jolla pestään maitoastiat tiloilla. Kertaostos vähän kalliilta tuntuu, yli 50e, mutta paketti kestää yli 4 vuotta niin ei paha loppupelissä.
Ottaako Lidl vaihdossa? Luulisin että K ja S ryhmät ei ainakaan tee vaihtokauppaa.