Fairy menee nyt vaihtoon
Hyi helvetti kun uusi Fairy haisee pahalle, aivan kuin 80-luvun halpa palasaippua ulkomailta. Jäi tiskaaminen oikeasti kesken ja haen huomenna jotain muuta tiskiainetta. koko keittiö haisee aivan kamalalle tuon takia.
Kommentit (142)
Fairya saa hajusteettomanakin. Ei tosin ole joka kaupan hyllyllä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi negatiivinen puoli Fairyssa on. Korkki on hyvin huono, siis muovi on niin kehnoa, että menee poikki.
Itse täytän vanhan tyhjenneen nätin keittiösaippuapumppupullon Fairylla ja käytän siitä, itse Fairy-pullon korkki ei paljoa kulu käytössä ja pumppupullo on altaan reunalla nätimmän näköinenkin.
Osta kotimaista merkkiä. Kiillon suihkepullossa oleva tiskiaine on kätevää ja tehokasta. Saa hajustamattomanakin, jos omena tai sitruuna eivät nappaa. Itse tykkään siitä sitruunaversiosta.
Minä en ole ostanut Fairya sen jälkeen, kun muutin omaan kotiin ja aloin itse ostaa tiskiaineeni. Aina se on haissut aivan hirveältä ja haju on jäänyt astioihin, vaikka miten hyvin olisi huuhdellut. Ostan hajustamattomia pesuaineita. Rainbow Sensitive on ollut luottotiskiaineeni hyvän hinta-laatusuhteen vuoksi. Nyt, kun se poistuu kaupoista, olen vähän hukassa, mihin vaihdan. Olen käyttänyt LV-merkkistä joskus, mutta se on aika hintavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LV Astianpesuaine, onko jollain kokemusta? Pitäisi olla hajustamaton.
Lemmikkien kupit on syytä pestä hajusteettomilla.
Miksi ei ihmistenkin? En oikein ymmärrä, miksi tiskiaineessa pitäisi olla tuoksu.
En minäkään. En ymmärrä mitään haisevia ja värjättyjä tiski-, siivous- ja pyykinpesuaineita. Tuoksu- ja väriaineilla ei ole mitään puhdistavia ominaisuuksia, ovat vain ylimääräistä kemikaalikuormaa. Jos jollekin puhdas = puhdistusaineelta haiseva, sääliksi käy ihmisparkaa.
Mä en ole koskaan voinut käyttää sitä perus Fairya - en ole allerginen millekään muulle koko maailmassa, mutta vihreän Fairyn haju on jo lapsesta asti salvannut hengitykseni. En siis edes uskalla kuvitella kuinka pahalle uusi versio haisee.
Fairyn konetiskiaine vaahtosi niin paljon, että se tukki meidän tiskikoneen ja piti soittaa korjaaja avaamaan. Tämän jälkeen käytössän on ollut Sun, eikä sama ongelma ole toistunut. Tiskit ovat olleet puhtaita eivätkä haise kamalalta.
Pakko liittyä ketjuun. Vasta avattu uusi pullo Fairyä: en usko että siedän tuota kamalaa hajua pullon loppumiseen asti. Mihin voisi antaa valmistajalle palautetta?
Vierailija kirjoitti:
Siellä kaupan tiskiaine hyllyllä voi varovasti avata pullon korkin ja testata miltä aina tuoksuu. Näin voi tehdä myös huuhteluaine hyllyllä. Silloin ei tule kotona yllätystä tuoksusta.
Ei voi! Avattu pakkaus ON ostopäätös.
Vierailija kirjoitti:
Pakko liittyä ketjuun. Vasta avattu uusi pullo Fairyä: en usko että siedän tuota kamalaa hajua pullon loppumiseen asti. Mihin voisi antaa valmistajalle palautetta?
Procter & Gamblen, sinne voi antaa palautetta.
Fairyn tuoksu on tosiaan muuttunut. Huonompaan suuntaan. Harmi, pidin siitä klassisesta tuoksusta. Teholtaan vaikuttaa yhtä hyvältä kuin aiemmin. En omista astianpesukonetta, joten käytän paljon tiskiainetta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LV Astianpesuaine, onko jollain kokemusta? Pitäisi olla hajustamaton.
Lemmikkien kupit on syytä pestä hajusteettomilla.
Tai sitten lemmikkien kupit voisi olla lasitettuja, ettei hajut tartu.
Minähän en fairya vaihda, mutten mä ole mitään muutosta hajussakaan huomannut. Viime viikolla taisin uuden pullon ostaan. Harrastan niitä pikkupulloja. Joku sano noista korkeista ja niin olen samaa mieltä. Laittanut postiakin sinnepäin, että jatkakaa kehitystyötä.
Vihreä on kyllä ollut tehokkain fairyssa.
Lidlin tuote vaikuttaa ihan samalta mutta jää kyllä hiukan jälkeen.
Kuvittelenko, vai onko tämä uusi Fairy selvästi juoksevampaa kuin entinen? Laimentaneet vedellä? Fairya olemme käyteneet vuosikymmeniä.
periaatteessa käytetään vaan hajusteettomia pesuaineita tai etikkapohjaisia mutta käsitiskissä sitruuna fairy on parhaaksi todettu. Varsinkin mökillä missä ei astianpesukonetta. Rainbow yms vastaavat jää valovuoden pesutehossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä kaupan tiskiaine hyllyllä voi varovasti avata pullon korkin ja testata miltä aina tuoksuu. Näin voi tehdä myös huuhteluaine hyllyllä. Silloin ei tule kotona yllätystä tuoksusta.
Ei voi! Avattu pakkaus ON ostopäätös.
Mutta jos varovasti avaa niin ei melkein lasketa edes avaamiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelenko, vai onko tämä uusi Fairy selvästi juoksevampaa kuin entinen? Laimentaneet vedellä? Fairya olemme käyteneet vuosikymmeniä.
En yhtään ihmettelisi, onhan mäntysuopaliuoskin laimennettu täysin liruvedeksi kun se aiemmin oli paljon paksumpaa.
Uusi kaava- ällöttävä halvan hajuveden käry!
Pullo roskiin ja mitä tahansa tilalle.
Kuka oikeasti kaivannut jotain muuta tuoksua, nämä on näitä käsittämättömiä uudistuksia, pilalle meni.