Asun itärajan kupeessa, onko kotivaran hankkiminen viisasta
Kun lähtö tulee heti kuitenkin. Jää ivanovin pojalle vaan evääksi..
Kommentit (30)
Jospa naapurista tulevatkin sankoin joukoin hakemaan tur va paik kaa ?
Vierailija kirjoitti:
Itse hankkisin kotivaraksi sen, että on auton bensatankki melko täynnä ja tärkeimmät tavarat siten, että saa nopeasti pakattua (lääkkeet, rahat/muut arvotavarat) ja sen jälkeen vaan sitten äkkiä ulos autoon ja länttä kohden.
Lähtisit karkuun?? Joku muu tulisi suojaamaan kotiasi? Ihan väärä suunta desantti!
Iikori iikori yhtä vaan pyydän, hyppää sinne kaivoosi.
Aiot selvitä matkasta ilman ruokaa, juomaa, valaistusta ja lämpimiä vaatteita/makuupussia?
Maaseudulla asuessa kotivara ja varautuminen on ollut vuosikausia ihan normaalia arkea.
Siellä itärajalla sitä kutsutaan vierasvaraksi, venäjän sotilaille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hankkisin kotivaraksi sen, että on auton bensatankki melko täynnä ja tärkeimmät tavarat siten, että saa nopeasti pakattua (lääkkeet, rahat/muut arvotavarat) ja sen jälkeen vaan sitten äkkiä ulos autoon ja länttä kohden.
Lähtisit karkuun?? Joku muu tulisi suojaamaan kotiasi? Ihan väärä suunta desantti!
Tuskin rintamalla siviilejä kaivattaisiin sinne sekaan sähläämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja lapset lähetetään turvaan tottakai.
Ihan sama onko itä vai länsiraja.
Eikä sieltä ketään tule.
Ei se puutini niin pöljä ole, että ryhtyisi tänne asein tulemaan.
Se riittää, että täällä hätäillään. Eli ryhdytään vaan paketoimaan joululahjoja ja availlaan suklaakalenterin luukkuja sitä mukaa kuin päivät kuluu.
Minä voin tuoda sen limpun päälle voita