Tiesitkö että jos Lidlin ostoksissasi on sentinkin arvoinen pullonpalautuskuitti, et saa heidän suurella mainostamaansa 5 e alennusta!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Pullonpalautuskuitti kannattaa kaikista kaupoista lunastaa käteisellä, ennen kuin lähtee ostoksille koska myös keskolla ja s-ryhmällä pullonpalautuskuitin hyväksiluku vähennetään bonuksista ja pisteistä.
Eihän kukaan voi edes odottaa, että pullopantista saisi kaksi eri kertaa, ilman vippaskonsteja, pluspisteitä tai bonuksia. Ensin ostaessaan ja sitten vielä palauttaessaan, jolloin saa rahansa takaisin. Ylläoleva neuvo on sikäli oikein, että siinä nuuka, mutta janoinen, ihminen tienaa muutaman kymmenen euroa vuositasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullonpalautuskuitti kannattaa kaikista kaupoista lunastaa käteisellä, ennen kuin lähtee ostoksille koska myös keskolla ja s-ryhmällä pullonpalautuskuitin hyväksiluku vähennetään bonuksista ja pisteistä.
Tiesitkö, että Lidlissä pullonpalautusta EI saa käteisenä?
No, jos <Lidlistä ei pullonpalautusta saa käteisenä pitää asiakkaan ostaa sen verran tavaraa että kuittia käyttäessä on loppusumma silti 40€ tai yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ehdoissa tuollaista mainintaa. Eli minä saan sen alennuksen, koska pidän kiinni oikeuksistani.
Seisoin tänään Lidlin jonossa ja todistin tuota tapahtumaa. Pullonpalautuskuittia ei myöskään pystynyt poistamaan ostosten joukosta.
Miksi et pyytänyt kassaa yhdessä lukemaan ne ehdot ja toteamaan, että alennus kuuluu sinulle. Jos kassajärjestelmä ilmoittaa jotain muuta, se on ohjelmoitu ehtojen vastaisesti. Asian korjaaminen on kaupan asia.
- Seisoin jonossa henkilön takana jolle tämä tapahtui, itse en Lidlistä mitään 40 eurolla löydä.
- Kassa otti yhteyttä esimieheensä joka kertoi asian olevan niin.
ap
Ai niin mulla unohtu tämä pullokuitti. Saisinko rahana?
Ja kaikkia vituttaa, kassaa ja jonoa takana. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sekoilet? Tottakai saa. Ja tämä on fakta.
Ihan sama, en ole kyseisessä siwassa koskaan käynyt, enkä käy.
Katson juuri kuittia Lidlin sovelluksesta. Kaikista tuotteista on lähtenyt pieni alennus eli se 5e kuponki meni läpi. Kuitin lopussa vielä maininta että Lidl plus säästösi 5e. Samalla kuitilla myös 15e pullokuitti vähennettynä. Eli minä ainakin sain alen vaikka oli pullokuitti samassa?
En nyt ymmärrä aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Siellä lukee että ei huomioida pullopantteja. Jos ostat 40€ tavaraa joka kerryttää tuota summaa niin sitten saat alennuksen.
Ap tarkoitti sitä, että jos käyttää maksamiseen vaikka vaan 10 sentin arvoisen pullonpalautuskuitin ei alennusta anneta, vaikka ostosten loppusumma olisi mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Katson juuri kuittia Lidlin sovelluksesta. Kaikista tuotteista on lähtenyt pieni alennus eli se 5e kuponki meni läpi. Kuitin lopussa vielä maininta että Lidl plus säästösi 5e. Samalla kuitilla myös 15e pullokuitti vähennettynä. Eli minä ainakin sain alen vaikka oli pullokuitti samassa?
No niin, nyt tuli ihminen joka käy Lidlissä ja osaa kertoa kuinka ko. alennus toimii. 👍
Minä kun en käy Lidlissä niin en tiedä asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä jossain Lidlissä ei tiedetä miten se alennus pitää merkitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sekoilet? Tottakai saa. Ja tämä on fakta.
Ei ainakaan kesällä saanut. Kaksi pikkutyttöä palautti pulloja ja olisivat ottaneet rahana jakaakseen sen, eivät siis ostaneet mitään. EIVÄT saaneet, se raha olisi pitänyt tuhlata ostoksiin!
Ja tämä tarina on tosi!
Toivottavasti käytäntö on muuttunut ja säästeliään pikkutytötkin saavat rahansa.
Väärin. Lidlissä asioineella miehellä oli yli 70 euron ostokset joiden joukossa muutaman pullon kuitti. Ei saanut alennusta.