Tykkään näistä molemmista tapeteista. Auttakaa valitsemaan!
https://www.caselio.com/en/catalog/product/view/id/536/s/odyssee-mayott
https://sandbergwallpaper.com/chloe-green
Näistä se vihreäsävyinen vaihtoehto molemmista. Ekassa miellyttää kuvion pyöreämpi muoto ja tokassa ehkä "tasaisempi" väritys. Tosin en löytänyt tuosta ekasta kuvaa jossa olisi kuvattu tuossa värissä kauempaa, että miltä kuvio näyttää isompana alana, voi olla tasaisemman näköinen kauempaa katsottuna sekin.
Kumman valitsisit ja miksi juuri se?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt vielä. On hienoa että tapettivalintasi on näyttävä, mutta aika levottomia ovat molemmat ainakin kuvien perusteella.
Ei ne minun silmään ole levottomia. Kuvio näyttäisi olevan pientä ja kauempaa katsottuna "sulautuu" yhteen. Ap
Odyssee näyttää olevan suositumpi vaihtoehto. Kiitos mielipiteistänne tähän asti! Ap
Tässä olis parempi tapetti. https://wallpapers.com/images/high/ugly-1920-x-1080-background-wylw3ywl…
En ihan oikeesti tiiä onko tämä ihan pirun outo trolli vai aikooko joku oikeasti laittaa näitä kotiinsa, mutta jos pakko valita niin jälkimmäinen. En itse tykkää varsinkaan printtitaulujen kanssa mutta jos nyt ihan tosissas mietit ja tää on se sun mieluinen tyyli, niin tuo alempi varmastikin paljon vähemmän "särähtää" muide printtien kanssa.
Noista kahdesta se alempi linkki, eli Sandberg. Siitä toisesta mulle tulee mieleen lauma sokeita huutavia hattivatteja, suut auki.
Vierailija kirjoitti:
En ihan oikeesti tiiä onko tämä ihan pirun outo trolli vai aikooko joku oikeasti laittaa näitä kotiinsa, mutta jos pakko valita niin jälkimmäinen. En itse tykkää varsinkaan printtitaulujen kanssa mutta jos nyt ihan tosissas mietit ja tää on se sun mieluinen tyyli, niin tuo alempi varmastikin paljon vähemmän "särähtää" muide printtien kanssa.
https://www.caselio.com/media/catalog/product/cache/bc58d5e302b661027a9…
perun puheeni, tää odyssee saattaakin olla aksenttina yhdellä seinällä ihan kiva, en tosin printtejä päälle siis laittaisi
Minullakin vilisee silmissä molemmat, mutta pidän tuon ylemmän sävyistä. En ehkä voisi noin pientä kuviota laittaa juuri silmiin käymisen takia, mutta jollanlailla rauhallisempi versio olisi ihana! Jälkimmäinen ei ole makuuni. Kiva, että joku miettii muutakin kuin harmaata ja valkoista! Ja vihreä on kyllä sävynä hyvä.
Ensimmäinen vaihtoehto näytti ainakin kuvien perusteella paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin vilisee silmissä molemmat, mutta pidän tuon ylemmän sävyistä. En ehkä voisi noin pientä kuviota laittaa juuri silmiin käymisen takia, mutta jollanlailla rauhallisempi versio olisi ihana! Jälkimmäinen ei ole makuuni. Kiva, että joku miettii muutakin kuin harmaata ja valkoista! Ja vihreä on kyllä sävynä hyvä.
Kuvion vaikutelma on ihan eri isolla seinällä kuin tuossa pienessä lähikuvassa, pieni kuvio sulautuu kauempaa katsottuna rauhallisemmaksi. Ap
Itse tykkään alemmasta mutta se varmaan johtuu siita että se sopisi enemmän omaan asuntooni eikä häiritse keskittymistä niin paljon kuin ylempi.
Huonekuvan perusteella se kulmikkaampi chloe parempi, odyssee näyttää liki sydämen muotoiselta, tosin siinä mallissa ei ole vihreä, mutta riippuu sisustuksen tyylistä, jos on kaarevia muotoja huonekaluissa ja kuvioissa niin sopii silloin.
Vierailija kirjoitti:
Huonekuvan perusteella se kulmikkaampi chloe parempi, odyssee näyttää liki sydämen muotoiselta, tosin siinä mallissa ei ole vihreä, mutta riippuu sisustuksen tyylistä, jos on kaarevia muotoja huonekaluissa ja kuvioissa niin sopii silloin.
Huonekaluja ei juuri edes tule, on eteinen jossa ei tilaa juuri muulle kuin sivupöydälle ja peilille. Tuolla aikaisemmin kerroinkin niistä tarkemmin jo. Ap
Molemmat valitettavasti migreenitapetteja en laittaisi kumpaakaan.
Sandbergin tapetit on ainakin hyviä laadultaan ja kuviokin siinä ihan ok joten se.
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt vielä. On hienoa että tapettivalintasi on näyttävä, mutta aika levottomia ovat molemmat ainakin kuvien perusteella.
Vaikuttaa että ap on miettinyt ja päätynyt näihin kahteen vaihtoehtoon.
Vierailija kirjoitti:
On pakko olla trolli koska minäkään en tykkää joten ei voi olla mahdollista että joku muu tykkää. Tapettikaupatkin trollaavat kun myyvät niitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pakko olla trolli koska minäkään en tykkää joten ei voi olla mahdollista että joku muu tykkää. Tapettikaupatkin trollaavat kun myyvät niitä!
Juu, ei ole trolli :D vähän yllätyin että näin voimakkaita mielipiteitä noi herättää. Eihän nuo ole edes mitenkään kirjavimmasta päästä tapettivalikoimaa. Ap
Eka liiraa silmissä todella pahasti. Eli multa ääni jälkimmäiselle.
Jälkimmäinen. Kumpikaan ei miellytä omaa silmääni, mutta jos näistä kahdesta on tehtävä valinta, niin se jälkimmäinen.