Kipu rintojen välissä ylhäällä keskellä, mikä vois olla?
Eilen ja tänään pistänyt aina välillä, noin 1-4 tunnin välein muutaman sekunnin ajan. Noin tuohon kohtaan mistä rinnat alkaa, niiden keskelle kaulan ja navan välissä.
Mulla on flunssa ollut noin viikon ajan jos sillä on merkitystä.
Keuhkot, sydän?
Kommentit (29)
Kuva rinnoista tarvittaisiin että voi mitään sanoa.
"Kipu rintojen välissä ylhäällä keskellä"
Kuulostaa päänsäryltä.
Lihasjumi. Flunssa saattanut vaikuttaa asiaan (esim. yskiminen, jatkuva paikallaan oleminen.)
Keskellä rintakehää oleva pistävä kipu viittaa rintarangan jumiin. Netistä löytyy hyviä ohjeita sen avaamiseen.
En ole lääkäri mutta voin vilkaista.
Harrastan täyskontaktilajia naisena sekajoukkueessa. Rintani eivät ole isot. Treeneissä ja kilpailuissa tulee tasaisesti iskuja niihin. Pienienergisimpiä on helppo kestää, mutta potkuista jää välillä akuytin kivun jälkeen rinta kipeäksi. Pistelyä, särkyä ja jomotusta. Voikohan tuo olla vaarallista jollain tavalla? Voiko rintarauhaset vahingoittua, jolloin imetys tulevaisuudessa ei onnistuisikaan?
Kaarituki poikki ja tulee liiveistä läpi.
Ärtynyt ruokatorvi / vatsalaukku, gastroskopiaan.
Jos kipu noudattaa hengitystä, mielestäni lihasperäinen.
Minäkin veikkaan lihasjumia. Itselläkin on joskus ollut sellaisia yskimisen seurauksena. Eli hengitä syvään ja puhalla nopeasti ilmat ulos, rennosti, se rentouttaa lihaksia ja saattaa lopulta auttaa tuohonkin. Kyllä se joka tapauksessa menee ajan kanssa ohi.
En tajunnut mikä kohta on kyseessä.
Onko Sinulla isot daisarit?
Ehkä voisin vähän tutkia.
Pseudolääkäri (Mies)
Kuinka pitkät ne rinnat oikein on jos niillä on sekä alku- että päättymispiste?
Vierailija kirjoitti:
Kuva rinnoista tarvittaisiin että voi mitään sanoa.
Sama.
Fasettilukko? YouTubsta löytyy ohjeita sen avaamiseen.
Ettei vaan hopeaketun häntä ole rintojesi välissä?
Googleta tieteen syndrooma. Mä luulin nuorena, että mulla on jokin sydänvika, mutta tuo se oli.
Ei herranjestas näitä hysteerikkoja. Sulla on rintaranka jumissa kun vaan palstailet päivät.