Tilaatteko temulta paljon tavaraa?
Kuka on tilannut, oletko ollut tyytyväinen tuotteisiin?
Kommentit (62)
Itse tilannut partahöylän+ teriä 50 kpl hinta 5,99€ mistä saat suomessa? Niinpä....ja paljon muutakin
Vierailija kirjoitti:
Itse tilannut partahöylän+ teriä 50 kpl hinta 5,99€ mistä saat suomessa? Niinpä....ja paljon muutakin
Fiksuruoka ja Smartmat myy ylijäämää halvalla. Myös näitä.
Joo. Kaksi tilausta just matkalla 😁
Muovisia hammasväli harjoja 100 kpl 2,99€ ,katselkaapa hintoja suomessa....!!!!
Vierailija kirjoitti:
Käyn vain kivijalkakaupoissa.
Kiva, että Suomessa on vielä rikkaitakin. Onneksi olkoon, kuulut harvojen piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuruoka ja Smartmat myy ylijäämää halvalla. Myös näitä.
Exälle löysin partateriä, joita ei aina saanut kaupasta ja olivat hintavia.
Perinteistä Veet -karvanpoistajaa ei välillä saanut muualta.
Vierailija kirjoitti:
Muovisia hammasväli harjoja 100 kpl 2,99€ ,katselkaapa hintoja suomessa....!!!!
Entä Normal? Tai samaa rojua varmaan niissäkin on.
Röökipapruja ostan ,suomen hinnat on jotain tähtitieteellistä,kuin ostaisi varaosia lentokoneeseen
Vierailija kirjoitti:
En tilaa, enkä myöskään Sheinistä. Olen kertakulutusta ja pikamuotia vastaan.
Temusta voi ostaa muutakin kuin kertakäyttötuotteita ja pikamuotia. Olen tilannut neljästi ja olen aivan tyytyväinen. Edulliset hinnat, nopeat toimitukset ja laaja valikoima esimerkiksi sisustustuotteissa. Kauniimpia tuotteita kuin mitä suomalaisista kaupoista saisi.
Näitä suomalaisia saman tavaran myyjiä korpeaa kun eivät pääse vetämään välistä ja tulleja ei ole
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan täysjärkinen aikuinen muka tilaa näistä kiinalaisista kertakäyttö-roskafirmoista yhtään mitään?
Shein ja temu yms. romufirmat pitäisi kieltää.
Aina riittää näitä itsensä ylentäneitä moraalisaarnaajia, jotka ovat kieltämässä rahvaalta jotain: esim. 1980-luvulla kauhuvideot ja 1990-luvulla salmiakkikossun ja nyt mahdollisuuden hankkia halpoja tuotteita.
Tilaan niin kauan kuin henki pihisee ja suomen hinnat rip offeja
En yhtään mitään. Nettisivuja vilkuillut, mutta eivät ne ole saaneet aikaan ostohaluja. Vaikuttaa aliexpress kloonilta. Tyhmiä ihmisiä on helpompi vedättää.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään. Nettisivuja vilkuillut, mutta eivät ne ole saaneet aikaan ostohaluja. Vaikuttaa aliexpress kloonilta. Tyhmiä ihmisiä on helpompi vedättää.
Suomalaiset kauppiaat on niitä ainoita vedättäjiä, mutta onneksi moni meistä entisistä tyhmistä on nyt herännyt näkemään todellisuuden ja osaa itse ostaa suoraan ulkomailta.
Tilannut paljon ja lisää tulen tilaamaan ja tyytyväinen olen
Vierailija kirjoitti:
Tilannut paljon ja lisää tulen tilaamaan ja tyytyväinen olen
Mikä uskovaisuuden/addiktion muoto tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kauppiaat on niitä ainoita vedättäjiä, mutta onneksi moni meistä entisistä tyhmistä on nyt herännyt näkemään todellisuuden ja osaa itse ostaa suoraan ulkomailta.
Nämä samat kauppiaat ovat monilla eri alustoilla myymässä tuotteitaan. Temu on ilmeisesti suunnattu TikTok tyyliisille ihmisille. Trendaa, trendaa... Itse ostan vain tarpeeseen jopa kiinalaisia halpatuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan täysjärkinen aikuinen muka tilaa näistä kiinalaisista kertakäyttö-roskafirmoista yhtään mitään?
Shein ja temu yms. romufirmat pitäisi kieltää.
Niinpä, ja oikein ylpeillään kuinka halvalla ollaan taas saatu laatikollinen paskaa toiselta puolelta maapalloa. Niin noloa.
Mieskaveri tilasi jostain kiinafirmasta kalsarit, joissa on erillinen tila lerssille.
Kiva näky, kieltämättä.