Tilaatteko temulta paljon tavaraa?
Kuka on tilannut, oletko ollut tyytyväinen tuotteisiin?
Kommentit (62)
Teemu on kuspiä! Minen tillaa siltä mittään!
Aion tilata. Hinnat on ainakin kohdillaan.
Tilasin temulta korun, jossa oli väärä kuva. Sain pitää korun ilmaiseksi, ei tarvinnut palauttaa.
Tilasin temulta korun, jossa oli väärä kuva. Sain pitää korun ilmaiseksi, ei tarvinnut palauttaa.
Kengät on olleet ihania ja tuntuneet hyviltä jaloissa. Paremmat kuin ykskää cittarin kengistä ikinä. Ja halvempia. Mies on saanut kehuja, kun tilasin hälle kebgät ja niin minäkin.
Kertokaa hyvist tilauksista, mitä suosittelette?
Eikös tämä ole vastaava pikamuotialpisketju kuin Shein? En nyt hirveästi lähtisi testaamaan..
En tilaa, enkä myöskään Sheinistä. Olen kertakulutusta ja pikamuotia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on kuspiä! Minen tillaa siltä mittään!
Totta
Ihan koijausta.
Shoppasin tavaraa Temusta hirveässä tumussa kuin miljonääri!
😂 Niille jotka eivät tiedä, niin sovelluksen esittelyteksti kuuluu "shoppaa kuin miljonääri." Nauratti niin pirusti kun näin tuon.
Vain äärihädässä oleva ihminen tilaa näistä Kiina-p-firmoista. Tavara tehty kutakuinkin jätepskasta, ja laatu miinus vvisi tähteä. Suosi suomalaista!
Miten kukaan täysjärkinen aikuinen muka tilaa näistä kiinalaisista kertakäyttö-roskafirmoista yhtään mitään?
Shein ja temu yms. romufirmat pitäisi kieltää.
Tääl vaa valittamassa sellaset jotka ei tiedä ees. Olen tilannut shein ja temu, koska kaikki nii pirun kallista nykyään ja pääasiassa useimmat valmistettu silti kiinassa, mutta hintaa välikäsien yms takia.
Laatu ollu yllättävän hyvä, välillä jotain virhettä ollut ja jos saapunut rikki tms nii rahat saanu takas. Tietty oma vaivansa ja jos tuote maksaa sen ei mitää nii kyl siin kohtaa materiaalikin sen mukainen.
Mielellään suomalaista tukis mut ei ole varaa niihin hintoihin ja kun kuitenkin oma tyyli ei ole perus.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan täysjärkinen aikuinen muka tilaa näistä kiinalaisista kertakäyttö-roskafirmoista yhtään mitään?
Shein ja temu yms. romufirmat pitäisi kieltää.
Ihan samaa kiinakrääsää on Prismojen ja Tokmannien hyllyt notkollaan.
en vaatteita mutta miniatyyrijuttuja joo, kerään sylvanian families hahmoja ja mulla on niille muutama iso nukketalo yms joita sisustan miniatyyrijutuilla. toki ostan niitä myös ihan normaaleistakin kaupoista sekä kirppiksiltä jne.
Joka viikko jotain enemmän tai vähemmän tarpeellista. Luotettava kauppa tuntuu olevan.
Mies tilaa paljon ja on tilannu mullekin. Viimeksi tuli läjä alushousuja mulle, yllättävän hyvälaatuisia ja mukavat päällä ja koko piti paikkansa.
Viikotain. Nää länkyttäjät ostaa samat tavarat "Suomesta" eli trokarilta joka tilaa ne Kiinasta ja kertoo vaan hinnan kymmenelläö ;-)
Muakin kiinnostaa. Onko luotettava paikka? Toimiiko palautus jne