Kerro sinun syntymä kuntasi! Ei väliä missä asut nyt. Mistä tulet alkujasi.
Kommentit (51)
Syntymäpaikka Rauma, syntymäkotikunta Rauman maalaiskunta.
Polvijärvi. Kunta Pihjous-Karjalassa.
Se virallinen kotipaikkakunta on todella typerä systeemi, koska eihän se edes välttämättä pidä paikkaansa, kun sellaiseksi merkitään äidin kirjoillaolopaikkakunta lapsen syntymähetkellä.
Itse en ole edes syntynyt Suomessa, mutta passissa lukee Helsinki koska äiti oli siellä silloin kirjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Se virallinen kotipaikkakunta on todella typerä systeemi, koska eihän se edes välttämättä pidä paikkaansa, kun sellaiseksi merkitään äidin kirjoillaolopaikkakunta lapsen syntymähetkellä.
Itse en ole edes syntynyt Suomessa, mutta passissa lukee Helsinki koska äiti oli siellä silloin kirjoilla.
Onhan se tietenkin noloa olla syntynyt Suomessa, joku Lontoo olisi hienompaa, mutta olisiko Arkangeli tai Petroskoi?
Vierailija kirjoitti:
Jos syntymäpaikka olisi todellinen syntymäpaikka, niin kaikilla lappilaisilla se olisi Rovaniemi, ellei sitten olisi sattunut syntymään ambulanssissa tai taksissa jossakin Inarin ja Sodankylän rajoilla.
Helsinki syntynyt ja yhä asun Helsinki. Nuorena isä tuli Helsinkiin Sysmä-stä,äiti Loviisasta.Molemmat asuivat sitten koko ikänsä Helsinki ja Kuolivat Helsinki.
Mäntsälä.