Nainen, onko sinulla nimetön vai etusormi pidempi?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Minun kohdallani tuo ei kyllä yhtään pidä paikkaansa. Molemmat nimettömät ovat pidemmät kuin etusormet. En ole lesbo, en ole seksuaalisesti aktiivinen vaan itse asiassa ikineitsyt, enkä oikein usko korkeisiin testosteronipitoisuuksiinkaan sillä minulla on kellontarkat kuukautiset ja hyvin suuret rinnat.
No, ihan sama.
Oon kyllä joskus kiihottunut naisista, mutta rakastan miestäni
Vierailija kirjoitti:
Mieheni taitaa olla lesbo?🤢🥶
Mutta eikö oe hyvä, että sä oot nainen
Vierailija kirjoitti:
Tietysti nimetön pidempi
L e s b o kun oon
Vierailija kirjoitti:
Etusormet on vähän nimettömiä pidemmät
Miten voi olla? Mulla on nimettömät paljon pitemmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etusormet on vähän nimettömiä pidemmät
Miten voi olla? Mulla on nimettömät paljon pitemmät.
Hyh hyh 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieneen tutkimukseen osallistui 18 naiskaksosparia ja 14 mieskaksosparia. Jokaisesta kaksosparista toinen kaksosista oli homo- tai biseksuaali ja toinen heteroseksuaali.
Tutkijat huomasivat, että naispuolisella lesbo- tai biseksuaalisella kaksosella oli tavallisesti miesmäisemmät kädet kun kaksoissisarellaan. Myös miespuolisten kaksosten kohdalla homo- tai biseksuaalisella kaksosella näytti olevan hieman miesmäisemmät kädet kuin heteroseksuaalisella kaksoisveljellään. Miesten kohdalla ero ei ollut yhtä merkittävä kuin naisten.
Miesmäisillä käsillä tarkoitetaan tämän jutun yhteydessä vaihtelevuutta etusormen ja nimettömän pituudessa. Miesmäisissä käsissä etusormi ja nimetön eivät ole samanpituiset. Essexin yliopiston tutkijoiden havaintojen mukaan tämä voi olla merkki homo- tai biseksuaalisuudesta.
🤗
Siitä oli myös tehty tutkimus että ni
Mitä iloa siitä extrapituudesta muka on?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kummin päin katson.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kummin päin katson.
Sama
Käsi niinpäin, että rystyset näkyy
Nimettömät puoli senttiä pidemmät kuin etusormet. Tietääkseni hetero vaikka kuumat naiset vähän kiinnostaa..
Luulin että naisilla etusormet yleensä pidemmät. Mulla on etusormet pidemmät.
Riippuu sormien asennosta, kummasta kädestä ja kummalta puolelta katotaan.
Oikeessa kädessä etusormi voittaa pituuskisan, vasemmassa kädessä molemmat näyttäis olevan yhtä pitkiä. Pitääkö kaivaa mittanauha vai kelpaako silmämääräinen arvaus.
Jaha. Minulla on nimettömät ihan vähän pidemmät, ja olen kyllä aina halunnut seksiä, jostain kumman syystä mun mies haluaa enää harvoin, vaikka seksi on aina ollut hyvää. Olisi pitänyt sen sormia katsoa silloin aikoinaan tarkemmin.
En ymmärrä kysymystä, on niin huonoa suomea.
Kilpa-autoilijoilla on usein nimetön paljon pidempi kuin etusormi, koska testosteroni lisää avaruudellista hahmotuskykyä, mikä on tärkeää kilpa-autoilussa.
Mieheni taitaa olla lesbo?🤢🥶