Nainen, onko sinulla nimetön vai etusormi pidempi?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Kädet ovat melko solakat ja sormet pitkät. Nimettömät ovat pidempiä. Olen n. 171,5 cm pitkä, liittyy asiaan tai ei.
Olet myös
L e s b o o
Typically in women, the index and ring fingers are similar in length, while in men there is a greater difference between the two fingers. However, lesbians were found to have more male-typical finger-length ratios than their straight co-twins but just in their left hand.
This suggests that the female twins who identified as lesbian may have been exposed to higher levels of testosterone than their straight co-twins during early development, Tuesday Watts, a psychology lecturer and the studys lead author, told NBC News via email.
L lesbian
https://www.nbcnews.com/feature/nbc-out/finger-length-could-provide-clu…
Nimetön on selvästi pidempi kuin etusormi..
Ootko L e s b o ???
Tietääkö miehesi?
No väärin meni. Lesbo en ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Nimetön on selvästi pidempi kuin etusormi..
Really 💋
Vierailija kirjoitti:
No väärin meni. Lesbo en ainakaan ole.
Yes you are
Naisella, jolla on nimetön selvästi etusormea pidempi, pitäisi olla myös runsas häpykarvoitus.
Minun kohdallani tuo ei kyllä yhtään pidä paikkaansa. Molemmat nimettömät ovat pidemmät kuin etusormet. En ole lesbo, en ole seksuaalisesti aktiivinen vaan itse asiassa ikineitsyt, enkä oikein usko korkeisiin testosteronipitoisuuksiinkaan sillä minulla on kellontarkat kuukautiset ja hyvin suuret rinnat.
No, ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Pieneen tutkimukseen osallistui 18 naiskaksosparia ja 14 mieskaksosparia. Jokaisesta kaksosparista toinen kaksosista oli homo- tai biseksuaali ja toinen heteroseksuaali.
Tutkijat huomasivat, että naispuolisella lesbo- tai biseksuaalisella kaksosella oli tavallisesti miesmäisemmät kädet kun kaksoissisarellaan. Myös miespuolisten kaksosten kohdalla homo- tai biseksuaalisella kaksosella näytti olevan hieman miesmäisemmät kädet kuin heteroseksuaalisella kaksoisveljellään. Miesten kohdalla ero ei ollut yhtä merkittävä kuin naisten.
Miesmäisillä käsillä tarkoitetaan tämän jutun yhteydessä vaihtelevuutta etusormen ja nimettömän pituudessa. Miesmäisissä käsissä etusormi ja nimetön eivät ole samanpituiset. Essexin yliopiston tutkijoiden havaintojen mukaan tämä voi olla merkki homo- tai biseksuaalisuudesta.
🤗
Siitä oli myös tehty tutkimus että niillä miehillä joilla nimetön on pidempi on keskimääräistä pidempi penis🤗
Olen kyllä ihan täysi hetero vaikka nimettömät pidemmät ovatkin, mutta joo, minä olen ollut meidän liitossa se, joka olisi nuorempana halunnut enemmän seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ihan täysi hetero vaikka nimettömät pidemmät ovatkin, mutta joo, minä olen ollut meidän liitossa se, joka olisi nuorempana halunnut enemmän seksiä.
Vierailija kirjoitti:
On saman mittaiset.
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Etusormet on vähän nimettömiä pidemmät
Aika outoa
Sinulla on korkeat estrogeenipitoisuudet ja suhteellisen matalat testosteronipitoisuudet elimistössä.