Jos joku lähipiiristäsi on kaltoinkohteliasi, niin miten hänet voi kohdata esim juhlissa?
Jos henkilö, joka on käyttänyt henkistä ja fyysistä vä kivaltaa sinuun, niin miten kohtaat hänet niissä tilanteissa, joissa on pakko kohdata (esim lapsesi juhlat)?
Kommentit (13)
Miten voi olla, että jotkut eivät tekijännimiä osaa vieläkään kirjoittaa?
KALTOINKOHTELIJA.
Jos on pakko kohdata, niin älä ota häneen mitään kontaktia. Et mene puhumaan, jos hän sanoo sinulle jotain niin kuittaat lyhyesti mutta et jatka keskustelua.
Täydellinen välinpitämättömyys on paras tapa suhtatutua. Ja itse nautin juhlista täysin siemauksin. Pitäköön tunkkinsa.
Väkivaltaisia reunatyyppejä ei tarvitse huomioida millään tavalla. Pohjasakkoja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kohdata? Missä on sanottu että pitäisi?
Ei tiettävästi ole sellaista oppikirjaa jossa olisi noin sanottu.
Siis mitä otsikossa pitäisi lukea?
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen välinpitämättömyys on paras tapa suhtatutua. Ja itse nautin juhlista täysin siemauksin. Pitäköön tunkkinsa.
Minulla oli juuri tällainen kokemus eräissä juhlissa. Olin vain itselleni rakkaiden ihmisten seurassa, en kiinnittänyt tähän myrkylliseen ihmiseen mitään huomiota. Join viiniä, hauskaa oli ja pidin pääni pystyssä. Ja tämä ihminen huomasi ettei saanut minua murrettua. Ihan mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
KaltoinkohteliJoiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KaltoinkohteliJoiden.
Ei kun siis kaltoinkohteliJasi, sori!
Miksi pitäisi kohdata? Missä on sanottu että pitäisi?