Naiset, mihin perustatte sen väitteen, että tapailumies halusi vain seksiä?
Olitteko kenties jo sopineet varmasta seurustelusta? Entä miksi ei voi olla mahdollista, että mies vain koki, ettei tästä loppujaan tunnetasolla synny mitään vakavampaa? Tai että olette seksuaalisesti epäsopivat toisillenne pitkässä juoksussa.
Mahdollisia syitähän on monia, mutta aina tuntuu naisen päätelmän olevan automaattisesti se, että mies halusi vain seksiä.
Kommentit (15)
Kuule kyllä sen vaan tietää, ihan sama mitä äijä yrittää selitellä. Olisi rehellinen edes itselleen, jos ei naiselle pysty sitä olemaan.
Jos se mies halusi seksiä tapaamisilla, mutta ei halunnut sitoutua tai tapailla eksklusiivisesti, niin silloinhan se halusi vain seksiä.
Ei ollut mitään muuta. Ei tehty mitään yhdessä.
Miehestä tuli heti ensitreffeillä vahvat playervibat, sekä habituksen että juttujensa perusteella. Yritti myös puhua minut sänkyyn. Otin asian puheeksi jolloin tyyppi selitteli kuinka on ihan vakavissaan eikä mitään hetken huumaa hakemassa. Käytös muuttuikin asiallisemmaksi siihen saakka, kunnes oli saanut minut sänkyyn. Parin kerran jälkeen jätti minut.
Ei tässä ole mitenkään vaikeaa laskea 1+1. Omaa tyhmyyttä toki kun meni se feikkaus läpi. Koskaan ei kannata uskoa ihmisistä hyvää.
Äh. Jos ei treffeillä kummankin osapuolen päässä pyöri 15 min sisällä ajatus seksistä sen toisen kanssa, niin juttu on jo turha. Ehkä jotakin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Äh. Jos ei treffeillä kummankin osapuolen päässä pyöri 15 min sisällä ajatus seksistä sen toisen kanssa, niin juttu on jo turha. Ehkä jotakin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Voihan se ajatus pyöriä, eri asia haluaako sitä lähteä toteuttamaan lähes tuntemattoman ihmisen kanssa.
Tuntuisi oudolta haluta seurustella ihmisen kanssa jota hädintuskin tuntee, ja jonka kanssa ei ole edes harrastanut seksiä!
itse harrastaisin seksiä ja tutustuisin ihan rennolla asenteella. Sellainen jokusen kuukauden rento tapailu. Jos parin kuukauden päästä tuntuu että tunteita on, niin sitten voi harkita seurustelua.
Missään nimessä seurustelusta ei kannata alkaa puhua heti, se on varma tapa pilata orastava romanssi. Omatkin fiilikset voi muuttua.
🇺🇦🇮🇱
Mitähän muuta voisi sellainen mies haluta, joka ei halua näyttäytyä kanssani julkisesti, lopettaa treffit heti kun on lauennut ja on avoimen epäkiinnostunut juttelemaan kanssani tai tutustumaan minuun?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän muuta voisi sellainen mies haluta, joka ei halua näyttäytyä kanssani julkisesti, lopettaa treffit heti kun on lauennut ja on avoimen epäkiinnostunut juttelemaan kanssani tai tutustumaan minuun?
Voi se haluta rahaakin, ei vaan ilkeä pyytää
Jos minä en jostain naisesta syty parisuhdemielessä, niin sitten en syty. Seksittä en silti todellakaan ala elämään. Maksaakaan pelkästä seksipalvelusta ei saa, se kun on naisten mielestä ehdottoman moraalitonta. Fb--suhteita en saa helposti luotua, koska ei ole iso muna. Siksi ainoa mahdollisuus on kusettaa seksiä. Tai en minä edes niin mielestäni kuseta. En minä ikinä lupaa parisuhdetta, mutta totean että vakava suhde kiinnostaa. Sehän ei silti meinaa sitä, että olisin sitä juuri sen tietyn naisen kanssa luomassa ja enpähän ole luvannutkaan.
Niin tämä on välillä hankala asia. Jollet miehenä esitä olevasi kiinnostunut seksuaalisesti niin se on ehdoton turn off ja jos olet kiinnostunut ja tämä johtaa seksiin niin tämäkin on turn off.
Kyl minä sain heti ekana treffi-iltana piparia ja yhdessä on oltu nyt noin 10 vuott. Ja en ole mikään pelimiäs mutta täytyy myöntää että pipari kiinnostaa aina.
Vaikutat hyvällä tavalla toiminnan mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyl minä sain heti ekana treffi-iltana piparia ja yhdessä on oltu nyt noin 10 vuott. Ja en ole mikään pelimiäs mutta täytyy myöntää että pipari kiinnostaa aina.
Öööhh... Eihän tässä tuosta puhuttukaan, vaan siitä, että jos et alakaan vakisuhteeseen, niin olet automaattisesti vain ollut tussuran perässä. Sinä aloit vakisuhteeseen.
Naiset pitävät vain j ä nn i st ä miehistä.