Torstaina alkaa lakko jolloin koko Suomi pysähtyy
Taistellaan yhdessä kokoomuksen ja persujen poliittista kurjistamista vastaan.
Kommentit (70)
Suomi on nykyään harvinaisen vastenmielinen maa, Tack så mycket herra Orpo!
Vierailija kirjoitti:
Sosialistit pysähtyy ja se heidän oma valinta. Me normaalit ihmiset jatkamme elämää kuten ennenkin.
Sosialistit pysähtyivät jo aikoinaan 70-luvulle ja elävät sitä aikaa edelleen.
Suomi pysähtyy, miten se näkyy?
Minä ainakin käyn torstainakin kaupassa normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen vasemmistolaisena äänestäjänä olen todellakin lakon kannalla. Seuraavissa vaaleissa tulee päättää siirrynkö hiljaiseksi vai äänestänkö demareita jotta talouspolitiikka saadaan korjattua.
"Persujen vasemmistolaisena äänestäjänä " 🤣
ok..
Persut on normaalisti talouspoliittisesti melko keskellä, senkin tolvana.
Persut on talouspoliittisesti kokkareitakin oikeammalla. Allah-ahon sanoin: sosiaaliturva on luksusta, sanoo mies ja loisii maksutta anopin nurkissa.
Toivottavasti nyt sähköt toimii kuitenkin ja on joku varahuoltomies muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Satamat sippiin niin oppii Orpo olemaan!
Orpo går det ingen nöd på men standardkommunisterna får lov att börja lära hur man grillar varandra eller svälta ihjäl. Inget företag vill ha dem och själva får de inget gjort.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla kahden päivän lakko.
Tammikuussa parin viikon lakko ja satamat sippiin, veikkaan.
Vad kan man skriva? Harakiri är bästa kiri? Det är vad ni gör.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on nykyään harvinaisen vastenmielinen maa, Tack så mycket herra Orpo!
Varför skriver du svenska då det är finnar som har kört ner Finland i gyttjan? Kaada itelles vaa, 5 röda tanter.
Hallitus on tehnyt esityksiä, eduskunta voi vahvistaa tai hylätä ne. Miksi liitot puuttuu asiaan tässä vaiheessa ?
Ovatkohan kaikki kaupat auki huomenna?
Ei mihinkään pysähdy, meillä ollaan ihan normaalisti töissä. Harva varmaan vaivautuu toimistolle, kun on muutenkin kehnot kelit, mutta ihan normaali työpäivä.
Koko Suomi vai?
No, ei suinkaan. VR:llä junat ei kyllä kulje. Mutta esim. linja-autojen osalta vain suurimmissa kaupungeissa yhtiöt lakon piirissä.
Ja esim. tehtaista vain muutama, toki Turussa Meyerillä menevät lakkoon alihankkijatkin.Menevätkön ne balttityöntekijät myös? No, alihankkijoita ovat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialistit pysähtyy ja se heidän oma valinta. Me normaalit ihmiset jatkamme elämää kuten ennenkin.
Joko peräsilmä on rasvattu ja valmiina ottamaan työnantajalta hanuriin?
Opetetaanko näitä hokemia teille jossain aatteen opintopiireissä? Sen verran lennokkaiksi taas muuttuneet.
Mikä on lakon syy muu kuin kommunistien peppukipuilu vaalituloksesta?
Itse työttömänä toivoisin että pääsisin töihin noihin duuneihin kuin kermaperseillistö työlliset katsoo olevan syy lakkoiluun. Vaihdetaan osia. Kiitos.
SAK vihaa minua jostakin syystä. Ay-herrat tietysti matkustavat itse Hakaniemeen Audin takapenkillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen vasemmistolaisena äänestäjänä olen todellakin lakon kannalla. Seuraavissa vaaleissa tulee päättää siirrynkö hiljaiseksi vai äänestänkö demareita jotta talouspolitiikka saadaan korjattua.
"Persujen vasemmistolaisena äänestäjänä " 🤣
ok..
Persut on normaalisti talouspoliittisesti melko keskellä, senkin tolvana.
Persut on talouspoliittisesti kokkareitakin oikeammalla. Allah-ahon sanoin: sosiaaliturva on luksusta, sanoo mies ja loisii maksutta anopin nurkissa.
Onhan se luksusta kaikille niille, jotka käyttävät nykyistä systeemiä hövelisti edukseen. Hokaavat että hei, löysää rahaa jaossa, totta kai kelpaa.
Tästä poisoppiminen tekee tottakai pirun kipeää. Saattaa ehkä joutua muuttamaan jotain elämässään ja asenteissaan.
Taksinkuljettajilla riittää hommia. Jyväskylästä on jo varattu taksimatkaa mm. Helsinkiin-
Jytaksi kehottaa tilaamaan taksin ennakkoon torstaille Jyväskylässä yhtiölle tullut lakkopäivälle varauksia Helsingin-matkoistakin (ksml)
Onko baarit tänään tupaten täynnä?
Miksi nämä lakkoilevat? EU jo varoitti Suomea, että jotain on pakko tehdä.
Itsekkäät vasemmistolaiset eivät välitä tulevista sukupolvista.
Suomi on kuitenkin ainoa maa Euroopassa jossa ihminen voi heittäytyä muiden elätiksi.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009993733.html
https://kauppakamari.fi/velkakello/