Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80v täti höpöttää koko ajan että hänellä on minusta ja lapsistani huoli

Vierailija
10.12.2023 |

Eli vanhin tätini vaatii koko ajan näkemisiä ja että hänellä on huoli minusta ja lapsista (olen kolmen lapsen yh) hän ei usko, että eiköhän tässä tähän 35v ikään mennessä olla totuttu pärjäilemään. 

Hän perustaa sen huolen jaksamisesta yksinhuoltajuudelle ja sille että olen ollut 15-vuotiaana, 20 vuotta sitten masentunut. 

Hän ei tajua, että yksinhuoltajuus on minun tapauksrssa paras ratkaisu. Se on parempi iuin riitaisa suhde, tai riitaisa yhteishuoltajuus. 

Masennus taas ei ole ikinä oireillut aikuisiällä, ja minusta on aika kaukaa haettua että se mitä on ollut 15 vuotiaana olisi aina totta. 

Jos en vastaa viesteihin, hän tulee ovelle. Jos sanon etten ehdi kahville, hän vaatii "eikö vähäksi aikaa kuitenkin"

Joskus tekisi mieli täräyttää suorat sanat. Miksi huilehdit minusta kun kaikki on nyt hyvin, mutta etpä huolehtinut lapsena, kun minulla oli erittäin vaikeaa? 

Hän on myös ilmeisesti tehnyt huoli-ilmoituksia sosiaalitoimeen ja höpöttää jotain "kaikki huolehtii kaikista" henkeä.  

Miten tuollaisen saa blokattua? Puhelinnumeron estäminen ei auta, kun tietää missä asutaan, ja koska tulee ovelle, jos en vaikka kuukausiin vastaa viesteihin tai puheluihin.  

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa etkä avaa ovea. Tai sanot suoraan, että haluat olla rauhassa ja pärjäät. Jos ei usko, annat hypätä ovella ja soitella rauhassa. Jos tekee huoli-ilmoituksia, niin tee sinä hänestä.

Vierailija
2/3 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet hänestä huoli-ilmoituksen. Eihän tuo näköjään yksin pärjää ja muistisairaus vaivaa, kun elää 20-vuotta vanhoissa asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tädistä huoli-ilmoitus, että lopettaa perättömien puhumisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä