Voiko kuntosalilla olla topissa, jos kainaloissa on sänki?
Kommentit (56)
Mä en kiinnitä tuollaisiin huomiota. En ihmisten vaatetukseenkaan suuremmin. En tiedä onko minussa jokin sitten vialla. Ja aloin pohtia, että mikä ensikohtaamisella sitten minussa herättää ihmisessä huomion. Kai tapa puhua. Vaikuttaako fiksulta. Jne
Ketään ei salila kinosta muu kuin että kuvaako joku salaa miten pienillä painoilla tejet harjoitteita ja kuinka väärin tejet liikkeet
Ei sänkikainaloita kuntosaleille, kiitos!
Tähänkin voiko-kysymykseen vastaus selviäisi kokeilemalla. Toki normaaliälyinen kykenee kokeilemattakin arvaamaan, että maailma tuskin räjähtää tuonkaan toiminnan seurauksena.
Mä käytän t-paitaa. Ei ole ongelmia.
Salilla ei ole tarkoitus keikistellä mahdollisimman vähissä pukineissa. T paita päälle!
Vierailija kirjoitti:
Salilla ei ole tarkoitus keikistellä mahdollisimman vähissä pukineissa. T paita päälle!
Sanoisin kyllä, että olkatreeneissä hihat häiritsee ja hihaton on mukavampi vaihtoehto niille harjoituskerroille, vaikka pääsääntöisesti suosinkin t-paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei sänkikainaloita kuntosaleille, kiitos!
Entä luomukainalot? En ole poistanut karvoja kainaloista.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin kyllä, että olkatreeneissä hihat häiritsee ja hihaton on mukavampi vaihtoehto niille harjoituskerroille, vaikka pääsääntöisesti suosinkin t-paitoja.
Mikäs siinä. Mua ei häiritse.
Mites säärikarvat, kukaan ei puhu niiden puolesta. Kaipa ne on salillakin ok.
Miksei erika wikman säärikarvojaan näytä kuvissa?
Kysymys: Miten sun kainalokarvat vaikuttaa mun treeniin?
En ole nähnyt kuntosalilla karvaisia naisia.
Päättelepä siitä!
Hoh hoh, hehe heh, hahah haaa.
Kaikkea sitä kysytäänkin!
Eikö sinne kuntosalille mennä kuntoilemaan, eli miksi sinä kuvittelet että joku tulee sinne sun kainaloita syynäämään.
Ainahan kuntosalilla katse kiertää, hih.
Yllättyisin kyllä, jos näkisin karvaisen naisen salilla.
Ketä kiinnostaa toisten kainalokarvat kuntosalilla ja miksi sinua kiinnostaa vaikka toista häiritsisikin kainalokarvat?
En siedä itse kainalokarvoja naisilla tai miehillä. Katson muualle jos kuntosalilla jollakin rehottaa. Kunhan eivät tule naamalle
ei missään nimessä sehän olisi skandaali pissis
https://i.pinimg.com/736x/41/0c/e1/410ce193779536d4be900a69ef390777.jpg Sänki on aika säälittävä näky, kannattaa pitää kainalokarvat komeina jos sattuvvat kauniisti kasvamaan