Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten ja lemmikkien kuvat joulukorteissa, mitä mieltä?

Vierailija
10.12.2023 |

Onko ne nyt ok vai ei? 

Jostakin luin että ei ole ok jos lapset on asetettu poseeraamaan, mutta on ok jos kuva on otettu "vahingossa" (ei todellisuudessa ole). 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Samalla lailla niillä saa uunin syttymään kuin muillakin kuvilla. 

Vierailija
22/28 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en enää lähetä joulukortteja. Joku kuitenkin vetää kuvasta herneet nenään. Se on vain kuva!

Minusta paras joulukortti kuvastaa lähettäjäänsä. Kuvat lapsista, lemmikeistä tai vaikka harrasteautosta on kivoja, jos ne kuvastaa asiaa, mikä lähettäjälle on tärkeää. Samoin myös itse askarrellut kortit, jos lähettäjästä on kiva askarrella jne. Kaupan kortitkin on ok. Sekin kertoo siitä, että kiireen keskellä lähettäjä on halunnut muistaa minua kortilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä pitää kysyä, niin eikö ole selvää, että jotain arveluttavaa lasten ja lemmikkien kuvien lähettämisessä on.

Vierailija
24/28 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloisia ovat sellaset korttiloiset, voi laittaa valokuva-albumiin. 

Vierailija
25/28 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja saada, mutta en säästä joulun jälkeen. On surku aina repiä ja heittää roskiin.  

Vierailija
26/28 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä pitää kysyä, niin eikö ole selvää, että jotain arveluttavaa lasten ja lemmikkien kuvien lähettämisessä on.

Ihan kaikessa on jonkun mielestä kaikkea arveluttavaa. Ei se silti objektiivinen totuus ole.

Vierailija
27/28 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään muuta keksi joulukortin aiheeksi kuin omata lapsensa ja eläimensä, on todennäköisesti narsisti. Kuvata voisi ihan mitä tahansa, miettiä mistä vastaanottaja ilahtuisi, mutta ei, täytyy olla MINUN OMAT LAPSENI, koska he ovat MINUN. 

Vierailija
28/28 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, varsinkin jos kuva on mietitty ja jouluinen. Kummilapsista varsinkin on kiva saada kuvakortti. Joistain tulee sellainen fiilis, että on otettu vaan puhelimen kuvakansiosta joku kuva jostain koirasta tai lapsesta eikä se ole yhtään jouluinen, joskus kesällä otettu, niitä en ihan ymmärrä, mutta ei sekään ärsytä. Itse lähettäisin lapsen tai lemmikin kuvia vain sellaisille läheisille jotka on perheen kanssa tekemisissä tai ylipäänsä siitä mun lemmikistä kiinnostuneita.