Parviäly hoi, minkä merkkiset tennarit on kuvassa (linkki) prinsessa Charlotella?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En avaa linkkejä vastuulliseen mediaan koska ne saa siittä mainostuloja, joten veikkaan että Air Jordanit.
Noh, sellaisen valkopohjaiset kangastennarit, nauhanreiät mutta ei nauhoja, ja todellakaan ei jordanit ole. Ei logoja!
Vierailija kirjoitti:
Louisilla on samat
Juu, mutta nimeä kaipailen, ostaisin kolmella lapsenlapselleni kesäksi.
Ne on jotkin kalliit joihin tavallisella ihmisellä varaa olettaisin. Näitä merkittömiä luksusmerkkejä missä sukatkin maksaaa 1500e pari.
Oli mitkä oli, sinulla ei ole niihin varaa.
Vierailija kirjoitti:
Hampton Canvas Plum Plimsolls
Kiitos, tilaus lähti. Pojantytölle pinkit, pojille, joita 2 kpl, siniset.
Vierailija kirjoitti:
Ne on jotkin kalliit joihin tavallisella ihmisellä varaa olettaisin. Näitä merkittömiä luksusmerkkejä missä sukatkin maksaaa 1500e pari.
Olen ap, minulla on säästöjä ja sijoituksia liki satatuhatta, kaksi kotia ja mökkiä. Ei kaikki ole yhtä köyhiä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ap, minulla on säästöjä ja sijoituksia liki satatuhatta, kaksi kotia ja mökkiä. Ei kaikki ole yhtä köyhiä kuin sinä.
Ok, täti.
Olisin veikannut että Bensimon, joka taisi olla ensimmäinen merkki joka alunperin teki tuollaisia kenkiä vuosikymmeniä sitten. Mutta tuontyylisiähän on nykyään tosi paljon.
Kai ostit yhtä kokoa isommat koska nuo on hyvin pienilestisiä?
Vierailija kirjoitti:
Jotain 40 euroa näyttää olevan hinta
Ihan kivannäköiset vaikka tuleekin ainakin mulle sellanen vaikutelma, että nauhat olisi otettu pois jostain syystä.
En avaa linkkejä vastuulliseen mediaan koska ne saa siittä mainostuloja, joten veikkaan että Air Jordanit.