Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Huomio! Jodel ei toimi.

Vierailija
10.12.2023 |

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18153572/jodel-ei-toimi

Muilla on samaa vikaa joten ole huoleti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄrsyttÀÀ kun oli de facto all-nighteri ja ois pitĂ€ny pÀÀstĂ€ postaamaan jodeliin sitĂ€ laatua. :/

Vierailija
2/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomaa kyllÀ miten paljon sovellusta kÀyttÀÀ kun se ei toimi :()

Suosikki sovellus.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jokin kodinkone?

Vierailija
4/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikÀ? LattialÀmmitys? Ilman lattialÀmmitystÀ saat homevaurion.

5/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EipĂ€ sitĂ€ talvella paljon tuu kĂ€ytettyĂ€ 

Vierailija
6/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pasku sovellus, missÀ nÀkee mitÀ kÀy kun antaa massoille ÀÀnestysoikeuden mikÀ on sensuurin taso. PelkkÀÀ naisvihaa ja trollausta koko appi. Se toimi hetken aikaa oikein alussa, kun oli vain akateemisten opiskelijoiden kÀytössÀ. Sitten kun kaikki ylislautalaiset löysi sinne, meni sekin pilalle. Ja mainostajat mainostaa siellÀ ilmaiseksi, vielÀkö satisfryerin mainos tulee joka tunti "kÀyttÀjÀkokemuksina"...

Vierailija
7/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on permabannit niin en voi kÀyttÀÀ edes koko >paskaa<

Vierailija
8/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuulostaa turhakkeelta.

Vierailija
9/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee tili toisella kÀnnykÀllÀ ja loggaa siihen

Vierailija
10/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee tili toisella kÀnnykÀllÀ ja loggaa siihen

Ei jaksa nÀhdÀ sitÀ vaivaa. Harmittaa se ettÀ mikÀÀn muu palvelu ei ole yhtÀ paikallinen, mutta en sitÀ tarvi lopulta.

Vierailija
11/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten sinne onnistuu saamaan permabÀnnit?

Vierailija
12/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katso nÀitÀ tÀnkin palstan ihmisvihaajia, ja mieti ettÀ ne teki sitÀ omalle laitteelle kirjatulla tilillÀÀn. Jodelia ei voi asentaa samalle laitteelle kahta kertaa.

Vierailija
13/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikin viesti maahan muuttajista riittÀÀ ettÀ tulee heti kerralla pysyvÀ porttikielto.

Esim viesti: "MissÀ nÀiden afrikan naisten kÀytöstavat on?"

"olet saanut pysyvÀn porttikiellon"

Vierailija
14/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀpÀ niillÀ taas kestÀÀ korjata.

Vierailija
15/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Paska vihervajukkien miesvihasovellus.

Vierailija
16/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasku sovellus, missÀ nÀkee mitÀ kÀy kun antaa massoille ÀÀnestysoikeuden mikÀ on sensuurin taso. PelkkÀÀ naisvihaa ja trollausta koko appi. Se toimi hetken aikaa oikein alussa, kun oli vain akateemisten opiskelijoiden kÀytössÀ. Sitten kun kaikki ylislautalaiset löysi sinne, meni sekin pilalle. Ja mainostajat mainostaa siellÀ ilmaiseksi, vielÀkö satisfryerin mainos tulee joka tunti "kÀyttÀjÀkokemuksina"...

Miesvihaa siellĂ€ on kyllĂ€kin paljon enemmĂ€n kuin naisvihaa. Moderaattorit ovat vasemmistolaisia naisia, joten jos olet eri mieltĂ€ asioista kuin tĂ€mĂ€ ihmisryhmĂ€ ja puolustat kantojasi, niin bannia tulee riippumatta tekstisi asiallisuudesta. Itse olen esimerkiksi saanut bannit, kun laitoin suoran lainauksen laista tai linkin tutkimuksiin, jotka todisti minun olevan oikeassa ja muiden ketjussa olevien vÀÀrĂ€ssĂ€. 

Koko moderaatiohan perustuu siihen, ettĂ€ he, jotka ÀÀnestĂ€vĂ€t samalla tavalla kuin valtaosa viestien poiston suhteen, vahvistavat moderaationsa painoarvoa. He taas jotka ÀÀnestĂ€vĂ€t eri tavalla menettĂ€vĂ€t moderaatio-oikeutensa. Siten moderaatio on tĂ€ssĂ€ vaiheessa jo tĂ€ysin kuplautunut. Jos kĂ€yttĂ€jĂ€t suorittavat moderoinnin, niin silloin se oikeus pitĂ€isi olla kaikilla ja tasapuolisesti ilman mahdollisuutta menettÀÀ oikeuksiaan. Vaikka hĂ€iriköintiĂ€kin ilmenisi, niin se olisi paljon pienempi paha kuin tĂ€mĂ€ nykyinen kuplautuminen. 

Vierailija
17/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikin viesti maahan muuttajista riittÀÀ ettÀ tulee heti kerralla pysyvÀ porttikielto.

Ei pidÀ paikkaansa. Bannit tulee kun viestejÀsi moderoidaan pois riittÀvÀ mÀÀrÀ tietyn ajan sisÀllÀ. Jos saat bannit kolme kertaa, niin silloin se on pysyvÀ. PysyvÀ banni on oikeasti pysyvÀ eikÀ poistu ainakaan 5 vuoden sisÀllÀ, joten tuskin koskaan.

Ennen kolmen moderaattorin pÀÀtös riitti siihen ettĂ€ viesti poistui, mutta en tiedĂ€ miten se on nykyÀÀn, kun moderointioikeuksia ei enÀÀ juurikaan ajeta uusille kĂ€yttĂ€jille. Minulla on tuonne satoja tileja ja testasin moderointia jossain vaiheessa. Pysyin kolmella tilillĂ€ poistamaan minkĂ€ tahansa uuden viestin jos tein liputuksen riittĂ€vĂ€n nopeasti ettei kukaan muu ehtinyt vĂ€liin. NykyÀÀn siinĂ€ on IP-osoitteen tarkastus, joten pitĂ€isi olla useammasta IP-osoitteesta. 

Eli jos ei halua banneja, niin ei kannata kirjoittaa mielipiteitĂ€ tai faktoja, jotka ovat vastoin sitĂ€ mitĂ€ vasemmistolaiset naiset haluaa ajatella. Jos kirjoitat kuitenkin, niin Ă€lĂ€ tee sitĂ€ ainakaan lyhyen ajan sisÀÀn kovin aktiivisesti. 

Vierailija
18/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidÀ paikkaansa. Bannit tulee kun viestejÀsi moderoidaan pois riittÀvÀ mÀÀrÀ tietyn ajan sisÀllÀ. Jos saat bannit kolme kertaa, niin silloin se on pysyvÀ. PysyvÀ banni on oikeasti pysyvÀ eikÀ poistu ainakaan 5 vuoden sisÀllÀ, joten tuskin koskaan.

Ennen kolmen moderaattorin pÀÀtös riitti siihen ettÀ viesti poistui, mutta en tiedÀ miten se on nykyÀÀn, kun moderointioikeuksia ei enÀÀ juurikaan ajeta uusille kÀyttÀjille. Minulla on tuonne satoja tileja ja testasin moderointia jossain vaiheessa. Pysyin kolmella tilillÀ poistamaan minkÀ tahansa

Tuo mainitsemasi ensin 2 kertaa viikon banni ja kolmas on pysyvÀ ei pitÀnyt paikkaansa omassa tapauksessani.

Minulla oli korkeintaan 1 banni entuudestaan, mutta sain heti pysyvÀn bannin tuon afrikan naisia koskevan viestin jÀlkeen.

Vierailija
19/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika kuumaa toisaalta et nyt me ollaan kaikki tÀÀllÀ.. ;) t. TÀti (joka joskus kyllÀ myös sai jodelbanneja, koska yritti olla kiva vÀÀrÀssÀ seurassa, nyt oon edelleen kiva, mut oikeessa seurassa..) ihanat jodlaajani <3

Vierailija
20/27 |
10.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kolmen moderaattorin pÀÀtös riitti siihen ettÀ viesti poistui, mutta en tiedÀ miten se on nykyÀÀn, kun moderointioikeuksia ei enÀÀ juurikaan ajeta uusille kÀyttÀjille. Minulla on tuonne satoja tileja ja testasin moderointia jossain vaiheessa.

TodennĂ€köisesti muistat vÀÀrin. Olet esimerkiksi voinut saada ensimmĂ€isen pikabannin heti alussa. Siihen ei tarvitse kuin 100-200 negatiivista karmaa. Jossain harvoissa tapauksissa voit saada bannit suoraan adminilta, mutta heitĂ€ on todella vĂ€hĂ€n, joten se on aika epĂ€todennĂ€köistĂ€. NĂ€itĂ€ banneja saa yleensĂ€ bottauksesta ja muusta vastaavasta toiminnasta. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi viisi neljÀ