Ennen olin liian läski farkkuihin
Eilen ostin muutamat Espritin farkut ja jumankekka on kiva olla taas farkkutyttö...
Kommentit (8)
ei 10 kilon pudotus vaatinut paljonkaan. Ja paino on pysynyt hyvin tasaisena jo puoli vuotta pudotuksen jälkeen.
Aivan pienillä elämänmuutoksilla.
Ennen söin mäkkärissä/kävin pizzalla viikoittain, nyt kerran kuussa. Nykyään syön joka päivä lämpimän kunnon aterian, tästä luistin ennen aika usein. Harrastan mieluista liikuntaa 2h/vko, ennen olin sohvaperuna. Kiinnitän huomiota kuidun saantiin.
Ei siis vaadi paljon. Varsinkaan kun liikuntaharrastus (ratsastus) on niin mieluinen, etten oikein malttaisi kuumeessakaan jäädä pois. Edelleen syön esim. karkkia päivittäin enkä sressaa syömisiäni.
Siis tosi hissukseen. Mutta onpa myös pysynyt paino poissa, toisin kuin aiempien läskinpolttokuurien jälkeen. Ja näitä elämäntapoja pystyn hyvin noudattamaan lopun elämääni.
Nyt siis 4. päivä " uutta elämää" ja tuntuu että vaaka näyttää vain enemmän kuin koskaan!! Useamman kerran päivässä olen vaa´alla käynyt ja lukemat on sitä luokkaa että näyttää ettei yhtään lähde laskemaan, tietty vasta neljäs päivä mutta kuitenkin... olen kärsimätön! Pitäisi saada tuloksia pian. Toki motivoi jos tietää että paino takuulla putoaa.
Olen siis jättänyt pois sokerin, napostelut, ylimääräisen rasvan, käyn kerran viikossa jumpassa ja kolmesti viikossa juoksen, ja useasti käyn vielä kävelylläkin.
4
Itse en kestäisi noin radikaalia muutosta, mutta hyvä jos sopii sinulle!
nyt en niinkään kun oon läskistynyt ja ei tunnu kivalta kun mahamakkarat tursuilee farkkujen vyötärön yli.