Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä firma tekee Puustellin kalusteet?

Vierailija
04.01.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puustelli ilmeisesti tekee ne sitten itse. :)

Kuulin vain että joku firma ne tekisi Puustellille. Kaikki kalustefirmat kun eivät tee kalusteitaan itse vaan ne teetetään muualla.

Vierailija
2/10 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Puustellin myyjä sanoi että ne ruokailuryhmät tekee joku puuseppä heille. En sitten tiedä teettääkö Puustelli vain ne vai myös kaapistot ja laatikostot myöskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai joitakin osia alihankkijoiltakin tulee.

Vierailija
4/10 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkoon kuka tietää paremmin :)

Vierailija
5/10 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaappien rungot Puustelli itse.

Vierailija
6/10 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mellano toimittaa myös ovet vimpelin puutyölle joka kans tekee itse rungot ja sitten pilaa sillä hyvän laadun. sieltä en osta ikinä mitään.

Vierailija
7/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taan suuremmat.

Vierailija
8/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puustellilla on erilaiset saranat kuin monissa muissa paikoissa, mutta enpä itse maksaisi saranoiden vuoksi 6000¿ enempi kuin mitä muualta sain kalusteet. Vanhempienikin kotona oli jotkut halvemmat kalusteet aikanaan ostettu joskus 80-luvun alussa ja saranat pelittivät hyvin sen 20 vuotta kunnes vanhemmat uusivat kalusteet.

Vierailija
9/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös monilla muilla keittiövalmistajilla, mutta Puustellilla on omat ovimallinsa, joita ei muut voi toimittaa. Saman tyylisiä malleja kyllä löytyy, mutta just prikulleen samoja ei jos tarkemmin alkaa tuotteita tutkimaan. Ja mielestäni se Puustelli tekee itse kaikki muut paitsi maalatut ovet...

Vierailija
10/10 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puustellin kalusteiden hankina oli suurin virhe, mitä olen elämässäni tehnyt.Kalusteiden saranatapit irtoavat ja laatokoiden päät löystyvät, että aivan saa olla kiertelemässä ruuveja kiinni.  MIETTIKÄÄ  HYVÄT IHMISET KOLME KERTAA ENNENKUIN OSTATTE PUUSTELLIN   TÄYTTÄ   P:skaa.