Muita, jotka vierastavat aterioiden tilaamista kotiin?
Minä näen normaalina pari kotiinkuljetuspizzaa vuodessa, mutta wolttaaminen jostain syystä ärsyttää minua.
Muita samanlaisia?
Kommentit (57)
Krapulapizza nyt vielä menee kotiin tuotuna, mutta miksi tilaisin kotiin kylmiä tai vettyneitä ranskalaisia. Osaan keittää perunat itsekin.
En kyllä kehtaisi tilata roskaruokaa kotiovelleni. Ettei vaan naapurit näe, ja olisi noloa jos tilaukset näkyisi kaikilke jos ravintolan tietokanta vaikka vuodetaan vahingossa nettiin
Tilaan ruokaa, mutta en Woltilla vaan suoraan ravintolasta. Käytän yleensä yhden ravintolan palveluita ja heillä on vielä omat lähetit.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan ruokaa, mutta en Woltilla vaan suoraan ravintolasta. Käytän yleensä yhden ravintolan palveluita ja heillä on vielä omat lähetit.
No, niinhän kebuloissa on. Mäkit, heset, subit tuo väliportaan kuskit.
Mulla on kuski joka hakee ruuat, jotka olen tilanut. Pitää sillekin jotain duunia keksiä etenkin talvella. Kesäsin se tykkää hoitaa meidän puutarhaa. Hänen vaimonsa oli meidän siivooja ja kokki, mutta alkaa olemaan vähän huonossa hapsessa.
Vierailija kirjoitti:
Krapulapizza nyt vielä menee kotiin tuotuna, mutta miksi tilaisin kotiin kylmiä tai vettyneitä ranskalaisia. Osaan keittää perunat itsekin.
No eihän kukaan järkevä ranskiksia woltilla tilaakaan. Itse tilaan lähinnä kiinalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on aasialainen ravintola.
Minua ärsyttää ruuan tilaamisessa, että ovien koodit luovutetaan kuljettajille, eikä mennä vastaan ovelle sen sijaan. Koodeja on turha vaihdella, koska osa ihmisistä ei näe tuossa toiminnassa mitään vikaa ja heillä on kuulemma oikeus toimia siten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on aasialainen ravintola.
Totta, Turkkihan on teknisesti suurimmaksi osaksi Aasian puolella.
Johtuisiko siitä, että näet woltin vain pizzakuskina/krapularuuan tuojana, niin onhan se nyt outoa syödä joka päivä pizzaa.
Katselin koskarissa wolttikuskia joka raahas boksin mukanaan vessaan ja poistui sieltä pesemättä käsiään.
en wolttaa.
En tilaa koskaan sörsseleitä repussa kotiin. Epähygienistä ties missä pyörineet matkalla🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Minua ärsyttää wolttaamisessa se, että sitä käyttävät valittavat usein rahan riittämättömyyttä.
Wolttaamiseen on varmasti monta hyvää syytä, mutta sellainen "en jaksa kävellä 200 metriä, mut haluun hesemättöö"-laiskaperseily nyt vain on raivostuttavaa. Toisaalta ei se multa ole pois, enkä valita asiasta koskaan (paitsi nyt), vaikka itse syönkin ravintolaruokani mieluiten ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Wolttaamiseen on varmasti monta hyvää syytä, mutta sellainen "en jaksa kävellä 200 metriä, mut haluun hesemättöö"-laiskaperseily nyt vain on raivostuttavaa. Toisaalta ei se multa ole pois, enkä valita asiasta koskaan (paitsi nyt), vaikka itse syönkin ravintolaruokani mieluiten ravintolassa.
Paljon mukavampi syödä rauhassa kotona kuin ravintolassa. Suosikkiravintolani on keskustassa enkä sinne viitsi lähteä bussilla annosta hakemaan.
Tänään tilaan kaksi annosta nepalilaista kasvisruokaa ja pärjään niillä koko viikonlopun.
Vierailija kirjoitti:
Katselin koskarissa wolttikuskia joka raahas boksin mukanaan vessaan ja poistui sieltä pesemättä käsiään.
en wolttaa.
Ei kai hän käsillään siihen itse ruokaan ksoke?
En harrasta. Syön ravintolaruuat ravintolassa, menee se idea muuten. Ravintolasta saan lautasen lämmintä ruokaa eteeni ja korjaavat sen pois sekä tiskaavat. En ymmärrä, ja sitten valitetaan ettei ole rahaa kun wolttaaminen on elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta. Syön ravintolaruuat ravintolassa, menee se idea muuten. Ravintolasta saan lautasen lämmintä ruokaa eteeni ja korjaavat sen pois sekä tiskaavat. En ymmärrä, ja sitten valitetaan ettei ole rahaa kun wolttaaminen on elämäntapa.
Meillä tiskikone tiskaa. Tuon takia ei kyllä jaksa ravintolaan raahautua.
Olen ihmetellyt, mikä siinä minua ärsyttää ja häiritsee. En yleensä välitä pätkääkään, miten muut elävät. Nyt jo vähän oppinut sietämään.