Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pettynyt kun vaimo on niin huono halaamaan ja osoittamaan tunteitaan

Vierailija
09.12.2023 |

Minulle miehenä läheisyys, enkä tarkoita nyt seksiä, on tärkeää. Läheisyydellä tarkoitan halailua, koskettelua, hyvänä pitelemistä ja myös sanallista puolta, että sanotaan molemmin puolin rakastavamme toisiamme niin vaimo ei tee näin. Ei sano mitään mutta tekee ruokaa välillä ja siivoaa mutta ei tule halaamaan tai sano että välittää minusta. Kerroin seurusteluaikana että läheisyys on tärkeää vaikka en tukehduta vaimoa roikkumalla kiinni kaulassa mutta minusta tämä kylmyys on korostunut häiden jälkeen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se kaipaa lisää lapsia :D

Meillä ei ole lapsia.

Vierailija
22/31 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli törmättyä tänään ohimennen artikkeliin Couples Who Do These 9 Specific Things Stay In Love Forever. Lista ei kuulu vauvalaisten teeseihin.

Miten lista liittyy ap:hen vai mainittiinko siellä läheisyys ja välittäminen merkittävänä tekijänä onnellisilla pareilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä emäntä. Ei ole varmaan lapsena saanut hellyyttä eikä tunteita osoitettu.

Vierailija
24/31 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on ollut tunnekylmä lapsuus. Ei osaa, uskalla tai pysty toimimaan toisin.

Oppii jos vain haluaa. Aikoinaan minulle sanoi eräs mies että ihanaa kun olet opettanut vaimoni halaamaan🤗.Minä itse olen halailija, eikä sitä kotonani ihmeestä harrastettu. Kuolisin täysin jos ei olisi halailua ilman että se tarkoittaa että pitää sänkyyn raahata. Olet tosi lämpöinen ihminen, toivon että vaimosi oppii että on muutakin läheisyyttä kuin vain sängyssä.

Vierailija
25/31 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen mies. Kun opin paremmin tuntemaan hänen vanhempansa ja sisaruksensa, ymmärsin häntä. Taustalla on aika kauheat lapsuustraumat.

Hänen kaksi sisarustansa on jo eronnut ja yksi elää kaksoiselämää. Minä en aio jättää miestäni, vaan annan hänelle hellyyttä, kun hän on otollisessa mielientilassa. En ehkä itsekään jaksaisi koko ajan pusutella ja halia. Läheisyyttä ja kunnioitusta voi osoittaa monin eri tavoin.

Vierailija
26/31 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus ja osaltaan sen vuoksi päädyimmekin eroon. Jos yritin mennä viereen istumaan tai halaamaan, toinen vaikutti lähes aina vaivautuneelta. Ei sitä tunneilmaisun sulkeutuneisuutta pidemmän päälle jaksanut. Vaikka ei tuossa ihmisessä sinällään mitään muuta vikaa ollutkaan, tuntui vain kuin olisi elänyt kaverin kanssa. Tuon puolen olemattomuus jäi huomaamatta suhteen alkuvaiheessa, koska silloin läheisyyttä ilmeni vielä seksin muodossa. 

Noh, seuraavaksi sainkin sitten korvikkeeksi sen toisen ääripään, eli ihmisen joka roikkui lähes maanisesti kiinni kaulassa ja leperteli kuin pikkulapselle. Myönnettäköön, ettei sekään tuntunut oikein hyvältä, tuntui kuin minua ei olisi otettu ihan vakavasti. 

Parisuhde ei ole äiti-mies tai isä-nainen suhde, ei myöskään platoninen kaverisuhde. Se on suhde jossa osoitetaan hellyyttä ja välittämistä kunnioittavasti ja rakastavasti, sanoin ja teoin, ajatellaan toista jopa hieman omalle epämukavuusalueellekin mennen. Vaikka ei itse niin välittäisikään halailusta tai muusta läheisyydestä, voi silti silloin tällöin tarjota läheisyyttä, jos tietää että se on toiselle tärkeää ja kyllähän se yleensä parisuhteessa ihmisille on.

Vierailija
27/31 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti ketjussa perustellaan asiaa lapsuudella. Miksi ylipäätään on menty silloin naimisiin? Tuskin, vaan läheisyys on loppunut vasta ihastumisvaiheen ja avioon astumisen jälkeen. Vai kuvitteleeko moni, että puoliso siinä vaiheessa muuksi muuttuisi?

Siksi yli 3v oleva seurustelu on perusteltua. Tippuu ne linssit pois jossa suotta uskottelee itselleen joidenkin asioiden muuttuvan kun ollaan aviossa. Ei muutu. Löytyy lisää totuuksia joiden kanssa olet sanonut Tahdon.

Vierailija
28/31 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan vaimo? Onko aina ollut tuollainen. Itse en ainakaan tykkää halailla tai tulla lähelle jos mies on kusipää

Vierailija
29/31 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli törmättyä tänään ohimennen artikkeliin Couples Who Do These 9 Specific Things Stay In Love Forever. Lista ei kuulu vauvalaisten teeseihin.

Miten lista liittyy ap:hen vai mainittiinko siellä läheisyys ja välittäminen merkittävänä tekijänä onnellisilla pareilla?

Kyllä. Toinen silmiinpistävä teesi oli antaminen palstan killinkien laskemisen sijaan.

Vierailija
30/31 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit naisen, jolla on selvästi suuria ongelmia?

Vierailija
31/31 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se eukko pihalle.