Onko sulla Netflix?
Kommentit (45)
Ei ole enkä katso elokuvia tai sarjoja. Areenasta löytyy varmaan jotain jos niin huonosti on asiat että laatikkoa pitäisi tuijottaa.
On Netflix ja katson myös dvd ja blu ray ostoksiani. Niitäkin on kiertynyt aikamoinen määrä.
Käyn myös paljon elokuvateatterissakin katsomassa elokuvia. Myös välillä, mutta harvemmin tv:stäkin tulee katsottua leffoja. Netistä en tykkää katsoa elokuvia.
M30
Mä oon ihan hulluna niihin korealaisiin sarjoihin ja leffoihin. Kantsii muuten kattoa HellBound. Oli hyvä :D
Meidän kirjastossa on suoratoistopalvelu. Katson sieltä ja Areena,
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan hulluna niihin korealaisiin sarjoihin ja leffoihin. Kantsii muuten kattoa HellBound. Oli hyvä :D
Mä tylsistyin Hellbound sarjaa katsoessani. Sweet home on mielestäni paljon parempi korealainen hirviösarja. Sekin on Netflixissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tylsistyin Hellbound sarjaa katsoessani. Sweet home on mielestäni paljon parempi korealainen hirviösarja. Sekin on Netflixissä.
Mä en taas niin tykännyt siitä mutta jonkin aikaa katsoin. :)
Katsokaa Areenasta kiitelty sarja Threesome. Kaksi kautta kuvattu.
Ei ole. Kun jotain haluaa katsoa niin kaikki löytyy ilmaiseksi netistä kun tietää oikeat sivustot. Ei tietenkään suomenkielisillä teksteillä, mutta englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Areenasta kiitelty sarja Threesome. Kaksi kautta kuvattu.
Ihan katsottava mutta ei erityisen hyvä.
On mutta nyt oon katsonut Areenaa ja hbo:ta pelkästään.
Varmaan lomalla Netflixia ja varmaan on sinne tullut uutta katsottavaakin kun sen verran pitkä aika ollut välissä.
Netflixiä ei ole vielä koskaan ollut, mutta monta muuta suoratoistopalvelua kyllä. Silloin kun otan jonkun tilauksen, ylläpidän vain yhtä kerrallaan, ja katson sieltä mahdollisimman paljon kunnes kyllästyn. Mutta esim. monia elokuvia joita olen halunnut katsoa ei ole ollut saatavilla yhdessäkään palvelussa, joten välillä pitää myös merirosvoilla.
Mutta katson jo lähtökohtaisesti niin paljon YouTubea, että useinkaan ei ole tarvetta yhdellekään maksupalvelulle. Tuubista kun ei ihan heti katsottava lopu. :D
Ei ole ollut pitkiin aikoihin. Se on liian woke ja täynnä pa**aa. Sama kävi disneylle. Tällä hetkellä ei ole mitään.
Iptv ja näkyy kaikki uudet sarjat/leffat ja euroopan kanavat, 120€/vuosi.
Nyt ei ole puoleen vuoteen ollut mitään maksullista, kukaan ei ole löytänyt mitään minkä haluaa nähdä. Plutosta katsoin jotain teinisarjaa syksyllä. Perheen nuoriso tilasi joululahjaksi pari kk hbo.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kun jotain haluaa katsoa niin kaikki löytyy ilmaiseksi netistä kun tietää oikeat sivustot. Ei tietenkään suomenkielisillä teksteillä, mutta englanniksi.
Oikeilta sivustoilta löytyy myös suomitekstitykset. Esim. https://fmovies.to/
Vierailija kirjoitti:
On, katselen siitä lähes päivittäin jotain, useimmiten sarjija, mutta myös leffoja ja dokumentteja. Tällä hetkellä menossa mm.Mullan alla jonka muistan n.15v takaa ja oli loistava sarja ja on sitä edelleen, 5 kautta ja kausi 4 itselläni menossa.
Oikein odotan joululomaa ja muutamaa leffaa+paria sarjaa jotka aion silloin katsella pehmeään villapeittoon kääriytyneenä ja suklaata+juustoja ym mutustellen, välillä saunoen😍.
Villa pistelee! Mutta muuten se on ihanaa, kun naisilla on aina tuo "kääriytyminen".
Useita.ja vaihtelen
Jokaisella omansa sarjat. Esim.primellä. (the Boys, Bosch)
Netflixissä (witcher, sandman, muutama korelainen sarja etc)
Hbo:lla (jonne tulee jo ens viikolla barbie leffakin) esim.gilded age, house of dragon
Viaplaysta luovuin, mutta siellä oli ehkä eniten leffoja... Ainakin mutulla.
Ja Disney. Siellä eniten katsonut jotain vanhoja leffoja. Tai kokonaisuuksia,kuten avattaret,apinoiden planeetat etc.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enkä katso elokuvia tai sarjoja. Areenasta löytyy varmaan jotain jos niin huonosti on asiat että laatikkoa pitäisi tuijottaa.
Musta täällä roikkuminen jo osoittaa että on ehkä jotenkin asiat" huonosti".
Ei ole olemassa suoratoistopalveluja joista löytyisi kaikki mitä haluan katsoa, ei edes vaikka tilaisi useita samaan aikaan. Käytän Plexiä telkkarin kautta katsomiseen, ei ole mikään hankala nörttiviritys.