Olen impotentti. Kelpaako naisille hyväily, nuoleminen ja dildolla runkkaaminen?
Vai käykö mun nolosti jos ihastumme ja kerron asiasta suhteen lämpenemisestä H hetkeen
Kommentit (25)
Tämä ketju on oikeastaan todella hyvä esimerkki siitä, että kaikenlaisia naisia löytyy. Näin pienelläkin otoksella löytyy niitä, joille ap:n jutut riittävät mainiosti ja myös niitä joille ei riitä.
Sama koskee myös niitä tosielämässäkin vastaan tulevia naisia, joten minkäpä opetuksen tästä nyt voi ap itselleen ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Täällä taas miehet kirjoittelee naisina.
Synnytin kahdesti, eiköhän se riitä todisteeksi.
Koitko pienintäkään nautintoa lapsia siitettäessä?
Vastasin vain oletukseen, ettei ketjussa ole naisia.
Mieheltäni katosi erektio sairauden myötä. Tilasimme 16/5 cm onton strap onin valjailla mihin mieheni saa peniksensä sisään. Nyt hän pystyy naimaan minua pitkään ja ihanasti, saan nimen omaan yhdynnässä pitkiä ja useita orgasmeja. Mieheni sanoi että kyllä hän pärjää jos minä vain olen tyytyväinen, ja minä tyttöhän pärjäilen kun saan tuota ihanaa isoa. Tämä strap on jopa 3cm pitempi 1cm paksumpi kun mehelläni kun vielä toimi. Näin me ratkaisimme ongelman ja avioliitto jatkuu. Krista 42.
Mua kiinnostaa tämä koska deittailen 50+ miehiä ja ihmetten että monet viehättyvät musta seksuaalisesti mutta itse toiminta ei enää ole kaikilla hallussa. Olen nuorekas ja treenattu 40v nainen.
Mitä mieltä miehet olette kun ette enää kovetu tai jaksa kuten ennen? Haluatteko kuitenkin rakastella vaikka siten että tyydytätte naisen muilla tavoin? Ja tykkäättekö silti hyväilystä jne?
Vai eikö kiinnosta koko touhut millään lailla? Haluisin tietää.
Ja mun mies todellakin keskittyy vain minuunm ei itseensä, jaminä sitten häneen, näin vaihdellen toimii hyvin. Mutta usein teemme yhdessä käsiseksiä tai nuolemista ihan ilman mitään yhdyntää, ja molemmat saavat.
Yhdyntä on yliarvostettua, myös mieheni mielestää,hänestä osaan antaa maailman parhaat handjobit ja hän samoin minulle.