Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo että tänä jouluna tulee vielä meidän perhejouluun, mutta tammikuusta lähtien tekee mitä itse haluaa???

Vierailija
09.12.2023 |

Hän aikoo jättää yhteisen viinikerhonkin, koska ne tapaamiset sotkevat kuulemma hänen viikonloppuaan kun pitäisi päästä katsomaan jääkiekkoa tai jalkapalloa. Olen surullinen ja vähän vihainenkin. Miten suhtautuisitte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena se ei olisi minun paikkani suhtautua mitenkään mieheni asioihin tai toimiin. 

Vierailija
2/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehenä hän tietää sinua paremmin nämä asiat, kuten varmaan ymmärrätkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että olet aika huono kirjoittamaan provoja. 

Vierailija
4/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollolloo!

Vierailija
5/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun paikka. Rauhoita itsesi, vihaisena miehesikin on puolustuskannalla, ettekä pääse asioiden ytimiin.

Kannusta miestäsi elämään myös omia toiveita kunnioittaen, tietenkään sinuakaan unohtamatta. Jutelkaa!

Vierailija
6/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Eihän miehellä saa olla omaa elämää. On vain yhteinen elämä ja naisen "omaa aikaa". Miehen oma aika pitää olla sitä yhteistä aikaa.

Vierailija
7/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on sigma male 😎🔥💪

Vierailija
8/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen tehdä mitä haluaa. Tee samoin, mene yksin tai ystävän kanssa. Olkaa aikuisia, lasten kanssa sitten koko perheenä.

Vierailija
9/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Seppo.

Vierailija
10/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa vuoden alussa pois ja on uusi emäntä kiikarissa jo. Sitä se tarkoittaa. On kyllästynyt perhe-elämään. Jokin asia on hiertänyt pitkään. Lapset on ainoa asia että hän on ollut osa perhettä näinkin pitkään.

Vierailija
11/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sama yksieläjä miesvihaaja, joka kirjoittaa tänne näitä mies-aloituksia. Mies sitä ja mies tätä. Milloin mies haluaa lähteä yksin lomalle, milloin yksin kaveribileisiin, milloin syönyt kuvitteellisen lapsen vanukkaat. Lähes kaikki "mies"-alkuiset moittivat aloitukset ovat tämän henkilön itseviihdytystä.

Vierailija
12/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin älyttömän kuuloinen aloitus varmaan ei ole provo, se olisi vähän liikaa. Joten veikkaan aidoksi.

Veikkaan että mies on löytänyt sivusuhteen, jonka kanssa viettää yhä enemmän aikaa. Sinulla ja perheellä ei ole enää merkitystä hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän