Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä rakastan mun miestä niin paljon ettei sanat riitä.

Vierailija
03.09.2008 |

Enkä malta odottaa että se pääsis töistä kotiin mun lähelle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään sinun miestäsi rakasta, vaan omaani ;)

Vierailija
2/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla ihan yhtä onnekas. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. On ihanaa vihdoin elää yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka tekee itselle tosi hyvän olon. Kaikki vaan toimii, jos teidät mitä tarkoitan. Ei olla ikinä saatu edes sanaharkkaa aikaan yhteisten 4,5 vuoden aikana. Enkä osaa edes kuvitella asioita joista toraa tulisi, niin paljon on tässä ajassa yhdessä koettu.

Miehenikin lukee tätä palstaa (huvittuneena) joskus, joten jos armas JMK tunnistat itsesi, tässä sulle halit!

T eräs onnellinen vaimo

Vierailija
4/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä - ajan mittaan...

Vierailija
5/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rakastan kuitenkin ehkä enemmän kuin ikinä! Ihana ihana rakas mieheni :)

ap

Vierailija
6/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tossuämmä" joka ei väitä naiselleen ikinä vastaan. Eipä tietenkään, kun mamman kultapoitsulla on itselläänkin naisen aivot. No, pääasia että hyvin pyyhkii ja mies on luonteeltaan kuin sinä itse!

Minä myös. On ihanaa vihdoin elää yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka tekee itselle tosi hyvän olon. Kaikki vaan toimii, jos teidät mitä tarkoitan. Ei olla ikinä saatu edes sanaharkkaa aikaan yhteisten 4,5 vuoden aikana. Enkä osaa edes kuvitella asioita joista toraa tulisi, niin paljon on tässä ajassa yhdessä koettu.

Miehenikin lukee tätä palstaa (huvittuneena) joskus, joten jos armas JMK tunnistat itsesi, tässä sulle halit!

T eräs onnellinen vaimo

Vierailija
7/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa näin tietokoneen välityksellä..

"tossuämmä" joka ei väitä naiselleen ikinä vastaan. Eipä tietenkään, kun mamman kultapoitsulla on itselläänkin naisen aivot. No, pääasia että hyvin pyyhkii ja mies on luonteeltaan kuin sinä itse!

T eräs onnellinen vaimo

Vierailija
8/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 13 vuotta ja kolme uskomattoman ihanaa lasta. Miten uskomattoman ihana mieheni onkaan. Jaksaa ajatella perhettään, ei käy kapakassa ja niin miljoona hyvää puolta.

Kyllä me välilä riidelläkin osataan, mutta sopiminen onkin siten niin mukavaa :) Onko tosiaan riidattomia perheitä olemassa?!