Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On vaikea uskoa...

04.01.2007 |

Viime vuoden puolella eräs minulle hyvin läheinen, nuori ihminen nukkui yllättäen pois. Hän ei ollut uskovainen. En tiedä hänen sielunsa tilaa viime hetkillään, ja toivon näkeväni hänet kerran perillä. Sain jopa kertoa hänelle Jeesuksestani edellisenä päivänä ennen hänen kuolemaansa (kuolemaa en olisi silloin arvannut, todellakaan).

Tämän tapahtuman jälkeen uskoni on horjunut, on vaikea uskoa. Jumala lohdutti minua kovasti tämän tapahtuman jälkeen, jopa profetioilla ja uskovaiset ovat rukouksin kantaneet. Siitäkin huolimatta uskominen on vaikeaa. " Onko Jumala todella sanonut..." , että on olemassa Taivas ja ikuinen kadotus?

Rukouspyyntönä: Miisa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahtavaa, että sait kuitenkin kertoa hänelle Jeesuksesta ja omasta uskostasi. Enpä yllättyisi, vaikka näkisittekin Taivaassa.

Tällaiset tapaukset aina pysähdyttävät miettimään elämää yleensä ja omaakin elämää. Miten pienestä kaikki on loppujen lopuksi kiinni.

*voimahalaus* ja siunausta!

Vierailija
2/2 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän olla liiaksi ajattelematta kuolleiden läheisten taivaaseen pääsemistä, koska me emme sitä kuitenkaan voi tietää. Siunausta sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä