Talvipihan joulu. Mitä tykkäätte ja mitä lapsenne tykkäävät?
Täällä oli joskus keskustelu, mutten löytänyt sitä.
Hieman verkkainen minun makuuni. Muuten lämminhenkinen ja eläimetjän ovat aina mukavia.
Kommentit (94)
Voisin kuvitella, että alkuperäisessä käsikirjoituksessa Onnin vanhemmat olivat kuolleet. Siinä vaiheessa joku ehkä ehdotti, että jätetään tuo tarina pois ettei joulukalenterista tule liian synkkää?
Minusta tämä oli oikein hyvä joulukalenteri.
Minusta tämä oli kamala joulukalenteri. Ehkä oli haettu jotain The joulukalenterin henkeä ja jännitystä, mutta etenkin loppua kohden alkoi mennä niin masentavaksi ja melodramaattiseksi, etten voinut edes katsoa. Tämäkö on parasta, mitä Yle pystyy näille markkinoille tuottamaan? Eikä todellakaan sopiva lapsille!
Vierailija kirjoitti:
Raha teki onnelliseksi ja pelasti Joulun, kokoomuslainen tarina. Itse olisin odottanut jotain hieman syvällisempää. Eläimet oli toki kivoja.
Jännä ratkaisu, kun on ensin koko kalenterin ajan alleviivattu miten Roimola on ahne kapitalisti joka haluaa vaan lisää rahaa muista välittämättä ja rikkaat ovat sikoja jotka kuvittelevat voivansa tehdä mitä vaan ja kyykyttää niitä joilla ei ole rahaa
Ai se oli kapitalistista, että Onni sai maksettua velkansa ja ruokittua eläimensä? Hieno tarina, hieno kalenteri ja katsotaan myös ens jouluna, jos näkyy.
^ Olisin ennemmin nähnyt kun Onni ja Ilona nousevat vaikeuksista voitttoon omin voimin
Loppua en tajunnut ollenkaan.
Karmea kohtaus kun Roimola huutaa työntekijöilleen ja vaatii kinkkua seitanin sijaan.
Pointti?
Ei toiminut ainakaan loppukevennyksenä...
Paras joulukalenteri on edelleen The joulukalenteri.
Mä tykkäsin tästä kovasti, jäin loppupuolella ihan koukkuun kun draama alkoi tiivistyä. Symppikset näyttelijät ja eläimet.
Miksi tuohon piti väen väkisin ängetä tuollainen seurustelusuhde. Eikö joulukalenteri ole tarkoitettu lapsille, eivät he siihen mitään romantiikkaa kaipaa
Tonttuakatemian tontutkin taitaa nukkua.
Jouluvalot on ihan hyvät keväälläkin luo tunnelmaa.
Raha teki onnelliseksi ja pelasti Joulun, kokoomuslainen tarina. Itse olisin odottanut jotain hieman syvällisempää. Eläimet oli toki kivoja.