Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvipihan joulu. Mitä tykkäätte ja mitä lapsenne tykkäävät?

Vierailija
08.12.2023 |

Täällä oli joskus keskustelu, mutten löytänyt sitä. 

Hieman verkkainen minun makuuni. Muuten lämminhenkinen ja eläimetjän ovat aina mukavia. 

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dianey-menoon tottuneena haluaisin eläimistä paljon enemmän toimintaa!

Poika on todella hyvä näyttelijä ja sopii rooliinsa. 

Vierailija
2/94 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pelkäävät sitä häijyä ukkoa. Jopa 12 vuotias sanoi että pelkään tota miestä. Muuten eläimet on kyllä ihan hauskoja.

Itse olen kyllä jo vähän kyllästynyt, kun tapahtumat pyörii siinä jotenkin samassa paikassa eikä oo vielä ihan mulle valjennut mikä on homman punainen lanka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ihmettelevät sitä, että eläimet ei ole eläimiä. Ei siat oikeasti puhu eikä kanatkaan, ei niiden ajatusmaailma ole sellainen kuin tuossa esitetään.

Vierailija
4/94 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset pelkäävät sitä häijyä ukkoa. Jopa 12 vuotias sanoi että pelkään tota miestä. Muuten eläimet on kyllä ihan hauskoja.

Itse olen kyllä jo vähän kyllästynyt, kun tapahtumat pyörii siinä jotenkin samassa paikassa eikä oo vielä ihan mulle valjennut mikä on homman punainen lanka.

Homman punainen lanka on se, että varmaan eläinten kanssa yhteistuumin saadaan pidettyä Tallipiha elossa. Ja etenkin se possu, kun ilkeä mies vihjaa mutustavansa sen. 

Se ilkeä mieshän on ostanut Talvipihan nykyisen yrittäjän isoäidiltä ja vaatii nyt yli 8000 euron vuokria puolelta vuodelta. Tähän ei ole varaa ja rehutkin on kalliita. Joku tienisti on keksittävä. 

Vierailija
5/94 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu sarja. Joka jaksossa jotain uutta käännettä ja mukavaa vaihtelua, kun tonttujuttuja on tehty niin paljon. Satumainen, jouluinen fiilis ja eläinkohtaukset tehty todella hienosti. Lapsetkin tykkää, jokaisella omat suosikkihahmot. Toimii meillä!

Vierailija
6/94 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana, en edes oikein tajua miten eläinkohtaukset on tehty, ihan mieletön työ varmaan niissä. Eihän tällaista ole Suomessa edes nähty koskaan.

Vierailija
7/94 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvennoinen on just hyvä tässä

Vierailija
8/94 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä tykätään. Ihanaa, kun ei ole kohellusta koko aikaa. Lapsi tykkää eläimistä.

Vierailija
9/94 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei iske enää pikkukoululaisiin (eka-ja tokaluokkalainen). On vissiin liian hidastempoinen. Katson sitten yksikseni. :)

Viime vuonna Tonttuakademia oli taas jättimenestys!

Vierailija
10/94 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja! Hidastempoinen on kyllä, mutta hyvä juttu tässä maailmassa.

Vierailija
11/94 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan nyt vielä miten etenee, mutta mahkut all time parhaaksi Joulukalenteriksi...

Vierailija
12/94 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaksi lapsetonta eläkeläistä katsomme noitten eläinten takia.

Vierailija
13/94 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttuakatemiaa ei ole voittanutta. 

Nykyajan lapsille tuo uusin joulukalenteri on hidastempoinen. Tosin en itsekään jaksa katsoa sitä, vaikka eläimistä muuten pidänkin, samoin kuin lapseni. Hyvä ajatus kuitenkin tehdä erilainen joulukalenteri!

Vierailija
14/94 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä tota hidastempoisuusväitettä. Ne on oikeita eläimiä, ei mitään animaatiohahmoja. Noin elukat käyttäytyy, niiden villitseminen viihdyttämään ihmisten actionin tarvetta lähentelis jo eläinrääkkäystä. Just hyvä jouluinen tunnelma ja rytmi.

Vierailija
15/94 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu Toljanterin voittajaa ei ole, samoin viime vuonna uusittu Tonttuakatemia oli hyvä. Tämäkin on hyvä, mutta ehkä vähän isommille lapsille suunnattu. Itse tykkään kyllä tästä, on mukavaa katsoa vähän erilaista joulukalenteria, mutta lapset ehkä kaipaavat enemmän tonttuja ja joulutunnelmaa.

Vierailija
16/94 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

the best of all time

Vierailija
17/94 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäävä sana, koska Tampereella on Tallipihan Joulu. Yksi kirjain on eri.

Vierailija
18/94 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ohjelma. Odotan aina, että uusi jakso on katsottavissa Areenassa. T. 60v täti.

Vierailija
19/94 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tökkii tuossa, tai siis melkein kaikki. Odotin enemmän.

Vierailija
20/94 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset rakastavat Tonttuakatemiaa. Ties montako kertaa ovat sen jo nähneet ja aina vain uudestaan :D.

Talvipiha ei oikein napannut, kauppias on liian pelottava ja ilkeä, juoni menee yli ymmärryksen eikä parin jakson perusteella vaikuta edes lapsille suunnatulta (rahahuolet, kuollut läheinen ja perintö, kiusaaminen, velka...). Hyvin epämukavat ja ilottomat keskustelut kirvoitti ainakin meillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan