Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuvatko jotkut naiset, jos mies kehuu naista kauniiksi ja haluaa heti tavata?

Vierailija
08.12.2023 |

Tarvitsetko naiset aikaa ennen kuin haluavat tavata?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, on minulla oikeitakin ongelmia mistä ahdistua.

Miehestä sitten riippuu, suostunko tapaamaan vai en.

Vierailija
2/4 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä on sillä hetkellä menossa naisella. Onko menoja vaikka hammaslääkäri ollut juuri, kuormitusta tai kotihommia, jotain tärkeää tehtävää. Vai aikaa. Ennen osa uskalsi mennä miltei miehen autoon juttelemaan parkkiksella (ei ehkä viisasta), nykyään ei heti kai uskalleta noin. Osa haluaa julkisen paikan, se voi olla hankalan matkan päässä ellei ole autoa? Vai missä ajattelit. Olisi hyvä jos kumpikin tietää mitä hakee, ettei mies ole sekson perässä ja nainen etsii deittiseuraa tutustumiseen, seurusteluaikein - aikaa menee hukkaan kummaltakin jos ei tiedetä miksi tapaaminen. Itse en deittaa, pohdin vain teoriassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmin he ahdistuvat siitä kauniiksi kehumisesta. Nopeasti tapaaminen ei koskaan ole ollut minulle ongelma. Itseäni ei kiinnosta rupatella naisten kanssa  missään sovelluksissa, joten pyrin sopimaan tapaamisen baariin ensimmäisten viestien aikana.

Jos joku haluaa viestitellä pidempään, kyllä sekin käy. Ei se paljoa vaivaa vaadi. Mutta nämä tapaukset laitan kyllä sivuosaan ja keskitän energiani heihin, jotka oikeasti haluavat tavata.

Vierailija
4/4 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä et mun ulkonäköä kommentoidaan. Hyvässä tai pahassa. Oon mitä oon.