Vain lihavat ihmiset väittävät pitävänsä talvesta
Koska voivat piiloutua toppatakkeihin eivätkä hikoile kokoajan. Onhan tämä jatkuva kylmyys ja pimeys meille muille yhtä h**lvettiä.
N168/52
Kommentit (14)
Mä ainakin inhoan talvea, vaikka olen lihava. Pimeää, lunta, pakkastaen tykkää. eikä meille lihaville oikein ole kunnon lämpimiä vaatteitakaan, helpompi kesällä on ulkoilla, kun ei tarvitse mitään olla päällä, mutta on aika turhauttavaa yrittää löytää toppavaatetta isossa koossa.
Olet kuitenkin aika paksu itsekin.
N156/42
Minulla on BMI 19 ja tykkään talvesta. Kesällä tulee helteessä huono olo. Helpompi on talvella lisätä vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Lihavilla on kyllä kesäsin aina kuuma. Tällänen tavallinen ihminen ei voi ymmärtää, miten SUOMEN kesässä voi olla kuuma.
Ilmastonmuutos
Olen todella lihava ja vihaan talvea. Tai no, talvea jolloin on lunta ja jäätä ja niitähän talvet enimmäkseen ovat. Pelkään kuollakseni liukastumista. Satuttaisin itseni varmaan todella pahasti. En myöskään varmastikaan pääsisi ylös ilman apua. Ihmiset tuntien lauma teinejä kuvaisi koko jutun nettiin naureskeltavaksi.
BMI on minulla 19 ja rakastan talvea. Osaan pukea tarpeeksi vaatetta
Tykkään talvesta, olen noin kaks kiloa ylipainon puolella ollut koko aikuisikäni. On minulla lihastakin mikä painaa mutta on myös ylimääräistä rasvaa mikä juuri vie hieman tuonne ylipainon puolelle. Syy miksi tykkään talvesta on maiseman kauneus, lumen kimmellys, pimeät illat, joulun tunnelma, tähtitaivas, kylmyys ja rauha.
Olen aina ollut hyvin "lämminverinen" eli talvella pärjään kotona helposti tpaidassa ja shortseissa ja ulkonakaan ei tule kylmä. Kesät taas ovat jaksamisen kannalta minulle helvettiä koska hikoilen todella helposti ja yleensä jo siinä vaiheessa kun sää lähenee +20, olen usein hiessä. Eli olen koko kesän viileimpiä sadepäiviä lukuunottamatta aivan hiestä märkä ja sormeni turpoavat myös lämpimillä keleillä. Se on todella epämukavaa kun ei voi ottaa kuitenkaan vaatteita pois ja kaataa päälleen kylmää vettä julkisilla paikoilla :D silmäni ovat myös hyvin valoherkät ja siksi en kesällä käytännössä pysty lainkaan menemään ulos ilman aurinkolaseja ja sekin on hieman rasittavaa. Ihoni palaa myös heti pienemmästäkin auringosta, joten saan kesällä kylpeä aurinkorasvatahmassa tai peittää kädet ja kaulan vaatteilla.
Mikä estää AP:takin pukeutumasta toppatakkiin?
Vierailija kirjoitti:
Olen todella lihava ja vihaan talvea. Tai no, talvea jolloin on lunta ja jäätä ja niitähän talvet enimmäkseen ovat. Pelkään kuollakseni liukastumista. Satuttaisin itseni varmaan todella pahasti. En myöskään varmastikaan pääsisi ylös ilman apua. Ihmiset tuntien lauma teinejä kuvaisi koko jutun nettiin naureskeltavaksi.
Tätä pelkään itsekin. Yhden kerran olen liukastunut, eikä kukaan auttanut. Jouduin pungertamaan itseni kontaten ylös, kun nilkkani vääntyi. Ihmiset vain kävelivät ohi.
Suomi kuuluu lihaville ja persjalkaisille, aidon suomalaisen rodun edustajille!! Meidät on luotu selviämään kovista ajoista ja rämpimään suossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä pelkään itsekin. Yhden kerran olen liukastunut, eikä kukaan auttanut. Jouduin pungertamaan itseni kontaten ylös, kun nilkkani vääntyi. Ihmiset vain kävelivät ohi.
Miten 40-kiloinen voi auttaa 120-kiloista pungertumaan ylös?
Näinhän se. Itse olen oikea ihratynnyri laardikuningas, niin talvi on parasta aikaa...
Lihavilla on kyllä kesäsin aina kuuma. Tällänen tavallinen ihminen ei voi ymmärtää, miten SUOMEN kesässä voi olla kuuma.