Onko Topi Borg käynyt siis normaalin vai erityisluokan?
Aiemmin on sanonut olleensa erityisluokalla, mutta tuon mukaan olisikin ollut normaalissa:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/303b53dd-ecbd-44e7-991d-80e833…
Kommentit (11)
Erityisluokan, mutta normaalissa koulussa ja normaalilla oppimäärällä. Ei ole siis mitään ristiriitaa.
Ärsyttävä tyyppi joka tapauksessa. Tai oikeastaan Soinnun keppihevonen, jonka on nostanut esiin itseään pönkittääkseen.
Hän on suorittanut lukion neljässä vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä tyyppi joka tapauksessa. Tai oikeastaan Soinnun keppihevonen, jonka on nostanut esiin itseään pönkittääkseen.
Samaa mieltä. Minusta ne Markus ja Julius vaikuttavat huomattavasti sympaattisemmilta. Miksiköhän he eivät ole olleet mediassa läheskään yhtä paljon?
Ei se, että on ollut mahdollisesti jossain pienryhmässä tai erityisryhmässä, tarkoita, että ei ole käynyt tavallista koulua. Topi vaikuttaa älykkäältä ihmiseltä, joten kaiken todennäköisyyden mukaan hän on suorittanut ihan normaalin oppimäärän. Onhan hän ylioppilaskin. Varmasti hän on älykkäämpi kuin ap...
Eivät ole toisiaan poissulkevia. Erityisluokalla voi olla myös tavallisessa koulussa ja normaalilla oppimäärällä. Ei kaikilla erityisluokkalaisilla ole älykkyydessä mitään vikaa, he vain tarvitsevat muista syistä pienempää ryhmää, jossa on vähemmän aistiärsykkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Sai sitten työnnettyä tyypin ihan Linnan juhliin asti, kun oli ensin raahannut sen ruutuun...
Oma Asperger-poikani on käynyt erityisluokan, mutta ihan tavallisessa koulussa ja samoilla oppimäärillä kuin "tavisluokkalaisetkin", aineita ei ollut siis yksilöllistetty. On käynyt myös ihan normaalin ammattikoulun.
Ilmeisesti peruskoulun erityisluokalla, ja lukion normisti neljässä vuodessa - Topi on ylioppilas. Oliko hänellä myös hortonomitutkinto tjsp?
Mulla on Asperger ja ADD, en todellakaan ole neurotyypillinen. Käynyt kaikki koulut normiluokalla + AMK + yliopisto. Ja koska joku kuitenkin tulee kysymään; ei, en ole mukava ihminen ja minun on vaikea tulla muiden kanssa toimeen. Jotenkin vaan taiteilin tuolla. Moni minua inhosi varmasti.
Mitä väliä?