Mies: minkä vuoksi olet lopettanut parisuhteen naisen kanssa?
Väitetään, että naiset ovat yleensä aloitteellisia eron suhteen. Haluaisin tietää, mitkä syyt ovat saaneet nimenomaan miehet eroamaan. Ovatkohan syyt mahdollisesti erilaisia kuin tilanteissa, joissa nainen jättää miehen?
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakka hakkasi minua, eli väkivaltaisuus, narsismi, miesviha, manipulointi, kontrollointi, kostonhimo, alistaminen.
Nykyisin, Suomessa asuessani, olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Suomiakkaan en tyydy enää ikinä. Never again. M28
Suomalaiset naiset ovat Euroopan väkivaltaisimpia.
Ei, tilasto oli niin päin että suomalaiset naiset ovat eniten väkivallan KOHTEENA.
Suomimiehet alkoivat pitää suurta ääntä siitä miten tilastoissa monet miehetkin ovat väkivallan kohteena. Väittivät sen perusteella naisten muka olevan yhtä väkivaltaisia kuin miesten. Todellisuudessa miehiin kohdistivat väkivaltaa toiset miehet. Mikä näkyi kyllä siinä tilastossa.
Miehet valehtelivat t
Wikipedia ei ole relevantti lähde. Miehet suoltavat sinne jatkuvasti keksittyjä faktoja.
Ei kiinnostanut enää ulkonäöstään tai miehensä seksuaalisista tarpeista huolehtiminen kun sai sormuksen sormeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lopetin kun nainen kilahteli milloin mistäkin. Toisen kun en luottanut siihen että ei halua lapsia (pelkäsin että ei käytäkään ehkäisyä).
Ja sinä et voinut käyttää ehkäisyä eli vaikkapa kondomia? Onko tuohon jokin lääketieteellinen este, esimerkiksi peeniksesi on niin erikoisen mallinen? Tätä asiaa ihmettelee ja kyselee nelikymppinen mies.
Ei asiat aina ole niin yksinkertaisia. Nuorena miehenä oli tapana pitää paria kondomia lompakossa, mutta se johti usein siihen, että naiset saattoivat suutahtaa ja sanoa, että oletko niin varma saannista, että otit oikein kortsuja mukaan. Ja että sekö sulla vaan oli mielessä. No, sitten jos ei ollut kondomeja mukana, niin naiset saattoivat suutahtaa ja sanoa, että etkö ole koskaan vielä saanut naista, kun ei ole kumeja mukana. Eli on pe
Ettei nyt pettäisi oma logiikkasi. Puhut useista naisista. Minkä logiikan mukaan Maijan on ajateltava samalla tavalla kuin Liisan? Miksi Sanni ei voi loukkaantua asiasta, jota Tuuli pitää itsestään selvänä. Katsos, naiset eivät ole saman olennon eri ilmentymiä, vaan ihan eri persoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy ketjun perusteella tuntuu olevan naisen lihavuus ja seksin puute. No mikäs siinä. Toisaalta jos nainen jättää erektiohäiriöisen maharöllykän kasvattaneen miehen, on nainen kauhea ja pinnallinen.
Kaikki hyvää ja kummallekin erittäin nautinnollista seksiä harjoittavat tietävät sen olevan mainiota kuntoilua. Käytännössä miehet siis lihovat, koska kikkeli lakkaa pelaamasta, kun nainen on joko ollut aina lihava tai lihonut kymmeniä kiloja suhteen aikana. Ja tietenkään naisen oma maharöllykkä ei haittaa, vaan sitä jopa ihannoidaan lehtien palstoilla ja yritetään uskotella vielä jollain tavalla normaaleissa mitoissa oleville naisille, että röllykässä on tulevaisuus.
Miehet eivät liho, koska kikkeli lakkaa pelaamasta, vaan kikkeli lakkaa pelaamasta, koska miehet lihoo. Toki on miesten tapaista syyttää taas naisia, ainahan naiset on syypäitä kaikkeen pahaan miehen elämässä, mutta kyllä ne läskit, jotka vie kikkelin puhdin, löytyy ensisijaisesti miehen omalta vyötäröltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lopetin kun nainen kilahteli milloin mistäkin. Toisen kun en luottanut siihen että ei halua lapsia (pelkäsin että ei käytäkään ehkäisyä).
Jos et halua lapsia niin piuhat poikki tai kumi käyttöön. Jos sä et halua lapsia niin ei ole naisen velvollisuus vetää hormoneita.
Jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit, että nimenomaan nainen vastusti kondomin käyttöä. Lisäksi piuhoja ei saa Suomessa poikki alle 30-vuotiaana edes rahalla.
Parisuhde on miehelle aina turmiollinen. Naisen aivot eivät ole kehittyneet nykyaikaisen parisuhteen vaatimaan tasa-arvoon ja vastuunkantoon omasta käyttäytymisestä.
Nainen vain pelaa kännykällä ja löhöää sohvalla. Ei kotityöt kiinnosta. Oli lihava kun tavattiin ja lihoaa vaan. Tiuskii ja valittaa jatkuvasti. Alkanut ällöttää koko nainen. Harmi että on lasteni äiti. Ero tapahtunee pian!
Vierailija kirjoitti:
Naisen ailahteleva temperamentti. Hän aloitti riitoja tyhjästä. Aluksi luulin, että on vain kyse jostain triggereistä, jotka opin ajan myötä tunnistamaan ja välttämään. Pian kuitenkin kävi ilmi, että nainen hakemalla haki konflikteja. "Kato kunnon riitely puhdistaa ilmaa." Juu ei kiitos. Jos ei ole mitään todellista syytä riidalle, niin kuka hemmetti sellaisia jaksaa viikottain.
Tämä. Välillä hän hakemalla haki riitaa. Pahin oli aina kysymys: vaivaako sua joku tms. Miten tahansa vastasi oli edessä riita.
Vierailija kirjoitti:
Painon nousu ja vartalotyypin muuttuminen.
Sama. Aloin seurustella hoikan kaksikymppisen kanssa, jolla oli tyttömäisen pieni siro vartalo. Loppuvaiheessa vaimo oli yli kolkytvee synnytyksistä pysyvästi (??) leventynyt täti, vaikka itse olin grammalleen samoissa mitoissa kuin sillon kun alettiin suhde. Vaimon jopa kengänkoko oli isompi kuin seurusteluaikana, mitenköhän sekin on mahdollista. Vaimo tuntui siis vaihtuneen toiseen ja en enää vaan pystynyt siitä päivitetystä näystä kiihottumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Aloin seurustella hoikan kaksikymppisen kanssa, jolla oli tyttömäisen pieni siro vartalo. Loppuvaiheessa vaimo oli yli kolkytvee synnytyksistä pysyvästi (??) leventynyt täti, vaikka itse olin grammalleen samoissa mitoissa kuin sillon kun alettiin suhde. Vaimon jopa kengänkoko oli isompi kuin seurusteluaikana, mitenköhän sekin on mahdollista. Vaimo tuntui siis vaihtuneen toiseen ja en enää vaan pystynyt siitä päivitetystä näystä kiihottumaan.
Hyi **tana 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy kun rakastuu ulkonäköön. Surullisen yleistä miesten vastauksissa. "Erosin, koska vaimoni ei näyttänyt samalta kuin kaksikymppisenä".
Itselleni on näitä luettuani iso red flag, jos mies ylistää ja innostuu kauheasti ulkonäöstäni. Jos se on tärkein, suhde ei voi kestää kauaa koska ulkonäkö tulee muuttumaan mahdollisten synnytysten ja iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy kun rakastuu ulkonäköön. Surullisen yleistä miesten vastauksissa. "Erosin, koska vaimoni ei näyttänyt samalta kuin kaksikymppisenä".
Itselleni on näitä luettuani iso red flag, jos mies ylistää ja innostuu kauheasti ulkonäöstäni. Jos se on tärkein, suhde ei voi kestää kauaa koska ulko
Ulkonäkö nyt vaan on iso asia, mitä sitä kieltämään. En ole ikinä ihastunut naiseen jonka ulkonäöstä en pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on näitä luettuani iso red flag, jos mies ylistää ja innostuu kauheasti ulkonäöstäni. Jos se on tärkein, suhde ei voi kestää kauaa koska ulko
No älä nyt jauha schaibaa teille kranttumuijille mikä tahansa on punainen lippu. Jos mies tykkää juoda presidentti kahvia ja sä tykkäät vetää perus JM niin jo tuo on teikäläisille syy eroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on näitä luettuani iso red flag, jos mies ylistää ja innostuu kauheasti ulkonäöstäni. Jos se
Kyllä ulkonäkö on mulle naisenakin aina ollut oleellinen asia miehessä. Mutta kyllä rakastuminen on vaatinut muutakin, rakastamisesta puhumattakaan.
En malta olla ajattelematta että nämä miehet jotka sanovat jättäneensä lastensa äidin siksi, koska tämä ei näyttänyt enää samalta synnytysten jälkeen, eivät koskaan edes rakastaneetkaan.
Olkaa edes itsellenne rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on näitä luettuani iso red flag, jos mies yliKyllä se rakkauskin voi loppua. Ei omakohtaista kokemusta, mutta jos toinen ei vaan enää sytytä niin mitäpä sitä suhteessa jatkamaan. Lapsien takiako sinnittelisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus ja synnytys muuttaa usein vartaloa pysyvästi ja aiheuttaa erilaisia vaivoja/vaurioita, vaikka treenaisi ja huolehtisi ruokavaliosta tms. Tämä kannattaa pitää mielessä ennen kuin yhdessä suunnitellaan lasten hankkimista. Jos toisen ulkonäkö on sulle noin tärkeä ja et kestä muutoksia vartalossa niin ei biologisia lapsia kannata hankkia. Toinen on uhrannut kroppansa yhteistä jälkikasvua varten. Lisäksi ikä tuo luonnollisia muutoksia. Eli jos on tavannut 20 v niin ei nyt 10 v jälkeen voikaan näyttää samalta vaikka pitäisi kunnostaan huolta ja huolehtisi ulkonäöstä.
Vaihdoin toiseen. Ensimmäinen alkoi ahdistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on näitä luettuani iso red flag, jos mies ylistää ja innostuu kauheasti ulkonäöstäni. Jos seUlkonäkö nyt vaan on iso asia, mitä sitä kieltämään. En ole ikinä ihastunut naiseen jonka ulkonäöstä en pitäisi.
Toki se on iso asia. Mutta onko se lopulta se tärkein asia jonka takia erotaan jos ulkonäkö ei vastaa samaa kuin 20-vuotiaana? On kuitenkin aika yleistä muuttua elämän aikana ulkonäöllisesti, joten jos suhde perustuu tuohon eikä siinä ole mitään muuta kiinnipitävää voimaa niin se tulee päättymään eroon.
Et ehkä itsekään harkitsisi pitempää ja vakavampaa suhdetta naiseen, joka kertoisi että jättää sinut jos kaljuunnut jossain kohtaa elämääsi, hän kun tykkää nuoren näköisistä miehistä joilla on pitkät tuuheat hiukset päässä. Mielestäni olisit vain kaukaa viisas jos jättäisit väliin perheen perustamisen tuon naisen kanssa.
Alkoi pää levetä kun naisen vaatimukset alkoi olemaan liiallisia jopa tällaiselle miellyttämishaluiselle puudelille. Alkuhuuma näytti hänellä menneen ohi ja yhtäkkiä muutuin kaiken osaavasta maailman parhaasta kädettömäksi idiootiksi.
Jos et halua lapsia niin piuhat poikki tai kumi käyttöön. Jos sä et halua lapsia niin ei ole naisen velvollisuus vetää hormoneita.