Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras seksikokemuksesi?

Vierailija
08.12.2023 |

Itselläni oli baarista pokattu itseäni 10 v nuorempi mies. Mies teki aloitteen ja alusta asti oli selvää että kyseessä on seksi. 

En odottanut kummosia, olin itse vain puutteessa ja halukas. 

Kiinnostavaa oli, että miehellä oli kämppiskaveri, joka nukkui seinän takana. Hän kuuli kaiken mitä makuuhuoneessa tapahtui.

Seksi alkoi ilman naisen alkulämmittelyä. Uskon että kyseessä oli miehen kokemattomuus. Mutta. Uuuh lalaa!! Miehen penis osui minussa juuri oikeisiin kohtiin. Oli kuin täydellinen palapelin pala osui täydellisesti oikeaan paikkaan. Työntyessään sisään miehen häpy hieroi klitoristani paremmin kuin mikään muu. 

sain elämän kovimman orgasmin 5-10 minuutin kuluttua penetraatiosta. Se oli ultimaattinen orgasmikokemis. Hävetti, miten kovaa voihkin ja kiimaisia ääniä päästin. Oli täysin selvää, että naapurit,  puhumattakaan kämppiksestä kuulivat kaiken. 

Aamulla syödessä aamupalaa seksikumppanini kämppis katsoi minua himokkaasti ja irstas katse silmillään. Oli päivänselvää että oli vetänyt kä*** teen kuunnellessani minun orgasmin purkautumisääniä. Se katse on syöpynyt ikuisesti mieleeni

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis orgasmi oli niin voimakas, etten ole sellaista enää saanut, vaikka saan sarjaorgasmeja.

Se orgasmi oli niin vahva, että meinasi happiloppua. Mitään yhtä ihanaa ja hyvältä tuntuvaa en ole saanut. 

kaduttaa etten ottanut miestä rakastajaksi koska ei ollut minulle parisuhde materiaalia. 

Vierailija
2/17 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kliseetöppäilyt yhdessä saavatkin siis naisen ultimaattiseen kiimaan. Täytyypä ottaa opiksi ap:n vinkistä.

Vierailija
4/17 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertani kiimaisina kersoina pojan autossa takapenkillä. Olen kokenut kaikenlaista, mutta sellaista himoa en sen illan jälkeen. Lisäksi tunne, että oltiin karussa kotoa ja tosi tuhmia teinejä. Hän oli saanut kortin 17-vuotiaana ja halusi seksiä aivan valtavasti. Sama minulla ja sinne sitten ängettiin makaamaan. Olin niin kiihottunut, ettei se sattunut, enkä osannut jännittää. Siitä tuli sitten vakiopaikka harrastaa seksiä. Tosi ahdasta, hikistä ja tajuttoman kuumaa. Ihan pelkkää lähäriä ja märkiä suukkoja siinä kuumuudessa. 

Vierailija
5/17 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuonne nuoruuteen menee ja yhteen yöhön, kun ei oltu nähty toisiamme opiskelujen takia moneen viikkoon. Silloin rakasteltiin koko yö oikeastaan tauotta. Yhdyntöjä kertyi laskujeni mukaan 7 tai 8. Mies halusi vielä jatkaa, melkoinen Duracell-pupu hän oli, mutta minä pistin jo hanttiin. Eipä siinä kumpikaan oikein kunnolla voinut enää kävellä ja paikat oli kipeitä jälkeenpäin pitkän aikaa. Miehellä seisoi koko aamupäivän ja hän olisi halunnut vielä dippailla, vaikkei loppuun asti oltaisi pantukaan. Muutaman kerran siinä suutelujen ohessa kokeiltiin, mutta molemmilla otti niin kipeää edes peniksen käväistä pimpissä.

Vierailija
6/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaihtarina Usa:ssa ja minut pokasi erään collegen korisjoukkueeseen kuulunut ihana miehenalku. Rakastin hänen huumoriaan ja sitä, miten rohkeasti hän vei minua, eikä nyt vaan seksissä, vaan muutenkin tunsin, että olisin voinut seurata häntä maailman ympäri. Kävimme salatreffeillä, koska sääntöihin kuului ehdoton ei romanssille. Hän oli aivan uskomat suutelija. Olin kostea jo pojan pienistä vähän kiusoittelevista pusuista. Rakastelimme aina hänen autossaan. Kuulostaa hurjalta, mutta se toimi. Hänellä oli vanha jenkkiauto, jossa oli tilaa takapenkillä ja atleettisena hän pystyi siihen pituudestaan välittämättä, hellin mutta samalla niin varmoin ottein dominoimaan mua ihan perinteisesti. Siinä vain halusin avata jalkani pojalle. En ollut koskaan kokenut mitään sellaista, enkä hänen jälkeensä totta puhuen. Voi se seksin rytmi ja määrä mitä harrastettiin. Se, miten taitava hän oli tyydyttämään minut ja miten hän täytti paikkani. Kliseisesti se, miltä pojan penis näytti ja varsinkin kun se oli puolistondiksessa vaappumassa ja kunnon erektiossa, miten se oli silloin aina täysin pystyssä. En saanut silmiäni irti siitä ja halusin hyväillä häntä.

Vierailija
7/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokouksen jälkeen päädyin jatkoille kouluaikaisen ihastukseni kanssa. Olin ladannut kohtaamiseemme vuosien tauon jälkeen paljon. Tiesin, että hän oli eronnut pitkästä suhteestaan, joka alkoi jo koulussa. Itse olin ollut sinkkuna yli vuoden. Illan aikana kävi ilmi, että tunteita oli ollut aina molemmin puolin ja päädyimme samaan sviittiin. Emme harrastaneet mitään asentoakrobatiaa, mutta se seksi oli vaan äärimmäisen ihanaa ja tyydyttävää. Yksi minulle erilainen juttu sen illan aikana tuli koettua, nimittäin, miltä tuntuu roikkua miehen olkapäällä matkalla sänkyyn ja seksiin. Kanna minut metsään... ja niin edelleen. Olin niin kevyt ja pikkuinen hänelle, tuli tosi feminiininen olo. Tuo kiihotti valtavasti kaiken muun lisäksi.

Vierailija
8/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se ihan eka kerta. Olin niin valmis, rakastin poikaa valtavasti, avauduin hänelle sängylläni. Rakastelimme aivan perinteisesti ja varoen. Jos hän olisi voinut jatkaa, olisin ehkä saanut ensimmäisen yhdyntäorgasmini. Se oli herkkää ja romanttista. Olin onnekas.

Toinen oli viime yö ihan kirjaimellisesti. Emme osanneet mieheni (saman aikuiseksi kasvaneen pojan) kanssa lopettaa edes neljänteen. Tuntui uskomattomalta, että yli kolmekymppinen mies pystyi saamaan orgasmin ja siemensyöksyn niin monta kertaa. Spermaa ei enää viimeisellä kerralla tullut ollenkaan, mutta mies sai kuulemma silti suuren nautinnon. Siltä se näyttikin ja kuulosti. Minä sain tuplamäärän miehen tulemisiin nähden. Olen aina ollut herkkä tuossa suhteessa.

Vierailija
9/17 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokkakokouksen jälkeen päädyin jatkoille kouluaikaisen ihastukseni kanssa. Olin ladannut kohtaamiseemme vuosien tauon jälkeen paljon. Tiesin, että hän oli eronnut pitkästä suhteestaan, joka alkoi jo koulussa. Itse olin ollut sinkkuna yli vuoden. Illan aikana kävi ilmi, että tunteita oli ollut aina molemmin puolin ja päädyimme samaan sviittiin. Emme harrastaneet mitään asentoakrobatiaa, mutta se seksi oli vaan äärimmäisen ihanaa ja tyydyttävää. Yksi minulle erilainen juttu sen illan aikana tuli koettua, nimittäin, miltä tuntuu roikkua miehen olkapäällä matkalla sänkyyn ja seksiin. Kanna minut metsään... ja niin edelleen. Olin niin kevyt ja pikkuinen hänelle, tuli tosi feminiininen olo. Tuo kiihotti valtavasti kaiken muun lisäksi.

Vähän outoa kuvitella aikuinen nainen, reppuselässä matkalla nussittavaksi!! Paitsi jos on niin jurrissa ettei jalat kanna!

Vierailija
10/17 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän outoa kuvitella aikuinen nainen, reppuselässä matkalla nussittavaksi!! Paitsi jos on niin jurrissa ettei jalat kanna!

Mun mielikuvissa se nainen on siinä etupuolella eikä reppuselässä. Mulle just mun ihana mies teki niin:) enkä ollu kännissä

Vierailija
11/17 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkinkö on tulossa teinipanojen muisteluketju. Ihan oikeastiko ne ekat kerrat oli parasta seksiä ikinä?

Vierailija
12/17 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkinkö on tulossa teinipanojen muisteluketju. Ihan oikeastiko ne ekat kerrat oli parasta seksiä ikinä?

Niinpä, ne surkeat räpellykset???

Vierailija
13/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus niin on. Parasta seksiä sain 18 -vuotiaana tapailumiehen kaverilta, joka oli kahdeksan vuotta vanhempi ja selvästi kokenut konkari. Valitettavasti tapasimme vain kaksi kertaa, mutta niillä kerroilla tehtiin sellaisia juttuja, joita saa vielä keinutuolissakin muistella. Huonoa seksi ei ole ollut myöhempienkään miesten kanssa, mutta vastaavaa orgasmien ilotulitusta en myöhemmin ole päässyt kokemaan. Hänen kanssaan yhdistyi osaava ja viriili nuorimies ja villi seksinnälkäinen nuorinainen. 

Vierailija
14/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin 24v ja yhen hotellin aulassa oli charmantti mies, jäin jutskaileen hänen seuraan, josta huoneeseen. Sain sellaiset kyydit joita muistelen, on vieläkin tunteissa. Mies oli 55v

Vierailija
15/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä minut iski paikallisjunasta itseäni 10v vanhempi opiskelijanainen. Olin hyvin kokematon seksin suhteen, vaikka en ihan neitsyt. Siinä oltiin pantu pariinkin otteeseen, nainen saanut enemmän kuin yhden orgasmin, mutta itse en ollut lauennut. Nainen sanoi, että "kyllä sunkin pitää saada", otti kortsun pois, ja elämäni ensimmäistä kertaa kaluni oli oikeasti jonkun naisen suussa. Olin fantasioinut tällaisesta varmasti sata kertaa masturboidessani, ja kun se oikeasti tapahtui, jo lämmin ja kaluani imevä suu tuntui paremmalta kuin mikään ikinä elämäni aikana. En osaa sanoa, oliko nainen oikeasti hyvä ottamaan suihin, mutta aika nopeasti tunsin selkäytimestä lähtevän kuuman aallon, ja laukesin naisen suuhun. Vaikka tämän jälkeen olen kokenut melkein kaiken seksin saralla, niin yhden illan jutuissa kuin seurustelusuhteissa, niin on tuo ensimäinen kerta kun nainen otti minut suuhunsa ollut paras seksikokemukseni.

Vierailija
16/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tylsältä kuin kuulostaakin, niin kyllä se on ihan mikä tahansa kerta nykyisen miesystäväni kanssa.

Olemme seurustelleet vasta vajaan vuoden ja meno on vielä hyvin kiihkeää. Vaikka minulla on ollut tätä ennenkin paljon hyvää seksiä, on tämä silti aivan toisella tasolla aiempaan verrattuna. Meillä osuu kaikki loistavasti yksiin sekä henkisesti että fyysisesti. Emme tee mitään kummoisempia sirkustemppuja, mutta harrastamme seksiä monipuolisesti. Kumpikin saa kiksejä nautinnon tuottamisesta toiselle ja yritämme löytää jatkuvasti uusia tapoja tehdä kaikesta vielä täydellisempää. Parhaimmillaan vietämme sängyssä koko päivän, eikä kumpikaan pysy perässä saamiensa orgasmien määrässä.

Vierailija
17/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Parasta?

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/76c82665-43cb-4b22-900e-8cd82a8300… ..*naiz* 😁🥊 nais-Nyrkkeily.. = ONLYfans💰💰..

(mut) Vain..

viihdettä. (kun/JOS tykkää.. ha;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi