Vuokrani nousee tammikuussa 60€ ja korotuksen jälkeen vuokra on 850€/kk ja...
Vuokrani nousee tammikuussa 60€ ja korotuksen jälkeen vuokra on 850€/kk ja... Kela painostaa muuttamaan halvempaan mutta kun ei löydy halvempaa...
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Muutat toiselle paikkakunnalle tietenkin. Suomi on täynnä edullisten asuntojen muuttotappiokuntia. Ei tämä yhteiskunta kestä sitä että toimettomat lojuvat omissa kalliissa privaattikämpissään veronmaksajien kustannuksella.
Suhteessa vuokraan siellä toisella paikkakunnalla saasaman verran. Mulla oli lahessa vuokra 100-200 euroa vähemmän kuin espoossa mutta niin oli asumistukikin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä yhteiskunnan piikkiin helvetin kalliissa kämpissä luumuilevia saa siirrettyä johonkin parakkeihin tai asuntoloihin? Miksi minun veronmaksajana pitää kustantaa omat kämpät joka elätille?
Joo kaikki meidät kadulle. Kerro sitten mikä on sun työmatkasi niin voin tervehtiä lämpimästi.
Minulla 1200 -> 0. Laina maksettu.
Pitää tehdä kuten ennen, vanhaan hyvään aikaan. Silloin köyhälistö asui maakuopissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja minkä verran joudut ITSE maksamaan 850€ arvoisesta asunnostasi ja mikä on valtion,eli kelan asuntosi vuokrasta maksama osuus? Vuokra sinulle on korotuksen jälkeen noin max 200euroa joka lasketaan sinulle menoksi toimeentulotuessasi, joten valtio maksaa myös SINUN osuutesi vuokrasta. KÄYTÄNNÖSSÄ SINÄ ET MAKSA SENTIN KOLIKKOA ASUMISESTASI ITSE! ET EDES SÄHKÖ TAIKKA VESILASKUA! MITÄ HITTOA SINÄ ULISET????
Miten hän voi maksaa kun ei ole tuloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä yhteiskunnan piikkiin helvetin kalliissa kämpissä luumuilevia saa siirrettyä johonkin parakkeihin tai asuntoloihin? Miksi minun veronmaksajana pitää kustantaa omat kämpät joka elätille?
Joo kaikki meidät kadulle. Kerro sitten mikä on sun työmatkasi niin voin tervehtiä lämpimästi.
Etkö osaa lukea? Missä kohti puhuttiin kadulle sijoittamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla melkoinen poroporvari, jos haluaa asua 850 euron kämpässä!
Yyhhoot ja työttömät kuuluvat eliittiin joiden elämän maksaa veronmaksajat, eli heidän nöyrät alamaisensa. On varaa asua mussä haluaa kun itselle ei tule kuluja mistään.
Näin se vaan menee..
Mikset asu OKT:ssa? Vuokra 0 euroa, eikä taatusti tule korotuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minkä verran joudut ITSE maksamaan 850€ arvoisesta asunnostasi ja mikä on valtion,eli kelan asuntosi vuokrasta maksama osuus? Vuokra sinulle on korotuksen jälkeen noin max 200euroa joka lasketaan sinulle menoksi toimeentulotuessasi, joten valtio maksaa myös SINUN osuutesi vuokrasta. KÄYTÄNNÖSSÄ SINÄ ET MAKSA SENTIN KOLIKKOA ASUMISESTASI ITSE! ET EDES SÄHKÖ TAIKKA VESILASKUA! MITÄ HITTOA SINÄ ULISET????
Hänellä on valtion täysi ylläpito, ei hänellä olekaan muita kuin tuloja. Hän on loinen.
Onneksi meillä suomalaisilla on samariini jonka pierevät ja paskovat pakarat pelastaa suomalaisten arjen:3
Eli muutat kommuuniin. Maailmalla on ihan yleistä asua kimppakämpässä. Sen mukaan eletään mihin rahat riittää, katsos. Tervetuloa aikuiseksi! Suomessa sinulla on asiat oikein hyvin ja silti kehtaat valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä nämä samat tyypit saa kaupan päälle syömiset, juomiset,vaatteet,netin,puhelimet koko perheelle,ilmaiset bussiliput ym. Mutta silti nämä kehtaavat valittaa etteivät saa tarpeeksi. Niin ja diakonit antaa vielä bonuksena lahjakortteja,kinkkuja sekä muuta mukavaa. Eikä tarvitse muuta kuin valittaa miten reppana on.
Käytännössä he saavat 1000€ josta menee ap tapaan 850 vuokraan, ruokaan, vaatteisiin, nettiin, satojen eurojen puhelimiin ja nämä vielä koko suvulle, saavat koko bussin omaksi kun ei makseta hsl lippuja. Tämäkin raha voitaisiin käyttää vaikka peruskouluun missä opetetaan matematiikkaa kun tuntuu jääneen aika heikoksi osalle.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla nousee vuokrat vuoden alusta.
Itselläni nousee 56 euroa.
Ei voi mitään.
Sillä onhan lämmityskustannuksetkin nousseet ym.
Sitä paitsi myös vastikkeet nousevat omistusasunnoissa.
Meillä ei nouse vastike vuoden vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla melkoinen poroporvari, jos haluaa asua 850 euron kämpässä!
Yyhhoot ja työttömät kuuluvat eliittiin joiden elämän maksaa veronmaksajat, eli heidän nöyrät alamaisensa. On varaa asua mussä haluaa kun itselle ei tule kuluja mistään.
Näin se vaan menee..
Miten yyhoot tähän liittyy, kyllä suurin osa käy ihan töissä ja maksaa itse asumisensa.
Vierailija kirjoitti:
Olet toivottavasti jo kuitenkin alkanut kartoittamaan edullisempia vaihtoehtoja. Ehkä muutat toiselle paikkakunnalle tai kimppakämppään?
Voisitko kertoa, missä tälkaisia kimppakämppiä on tarjolla? M56
Vierailija kirjoitti:
Eli muutat kommuuniin. Maailmalla on ihan yleistä asua kimppakämpässä. Sen mukaan eletään mihin rahat riittää, katsos. Tervetuloa aikuiseksi! Suomessa sinulla on asiat oikein hyvin ja silti kehtaat valittaa.
Ja kela kysyy asutko solussa ja paljonko maksat oman osuuden vuokrasta ja sen mukaan tuki lasketaan. Tervetuloa tutustumaan kelan toimintaan.
Minulla nousee 30 euroa. On tämä kyllä tympeää. Kun muutin tähän viisi vuotta sitten, asunto oli edullinen. Ensi vuonna pitää taas alkaa katsoa halvempaa ja huonompaa asuntoa. Asun jo nyt huonomaineisella alueella pienessä kämpässä pääkaupunkiseudulla ja työmatkaan menee tunti suuntaan. Tästäkö pitäisi vielä kauemmas muuttaa. Ja ei, en saa asumistukea tai muutakaan tukea, vaan palkallani maksan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on valtion täysi ylläpito, ei hänellä olekaan muita kuin tuloja. Hän on loinen.
Kumpi on parempi; loinen vai rikollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet toivottavasti jo kuitenkin alkanut kartoittamaan edullisempia vaihtoehtoja. Ehkä muutat toiselle paikkakunnalle tai kimppakämppään?
Voisitko kertoa, missä tälkaisia kimppakämppiä on tarjolla? M56
Hommaat jonkun puolison jos ei rahat muuten riitä.
Harvinaisen tyhmää porukkaa. Huomaako joku muukin joka ymmärtää tavallisesta elämästä edes jotakin olennaisia asioita?