IL: Bess ärähtää ääniteknikon törkeästä teosta
Bess kuvailee artikkelissa, että miesOLETETTU ääniteknikko laittoi hänen jonkun mikrofonin kiinni hänen rintojensa väliin. Nyt tästä sitten pääsee lehteen kertomaan, miten on tullut ahdistelluksi. Jotenkin tässä haiskahtaa taas kerran niin meetoo-tomi metsäketo, eli että aivan taas aiheettomasti kerrotaan miehistä skeidaa. Pelkästään se, että Bess käyttää termiä "oletettu" kertoo jo mikä on hänen agendansa. Se että työtään tekevä mies ahdistelisi jo kolmekymppistä, hieman paremmin ruokapöydässä viihtynyttä viihdeartistia, on toki mahdollinen, vaan hyvin epätodennäköinen. Mutta se, että joku enempi-vähempi isoissa ympyröissä tuntematon artisti haluaa naamansa lehteen kertomalla tarinan, se on jopa todennäköinen. On tämä nykymaailma vaan jotenkin niin sairas.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/feaefd4f-d314-4735-82dc-96b5d4…
Kommentit (199)
Mut muistetaan sensitivisyys.
Miks ei voi tuotakaan sanoa suomeksi.
Bess on aina vaikuttanut ylimieliseltä ja tämä mikkikeissi todistaa viimeistään diivailun. Olen itse joutunut monta kertaa matkustellessani tarkastuksiin, joissa "kopeloidaan" vaatteiden päältä. En ole ollut moksiskaan, koska tuskin he ajattelevat sitä, miten hekumallisilta tissini näyttävät.
Mitä jos huippumalli menisi toteamaan suunnittelijalle ettei saa koskea vaatteisiin hänen päällään. Siinähän ihan käsin toinen asettaa rintoja sopivaan asentoon, kaula- aukkoa ja helmaa eikä todellakaan näytä seksuaalisesti tekijää kiinnostavan. Asiallinen olan koskettelu käy mutta ammatillinen kiinnitys rintapieleen ei käy?
Vois hän itsekin ajatella mitä näyttää itsestään. Keikalla näkyy alahuulia osa. En olisi välittänyt nähdä.
Kukaan ei ole sen tisseistä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vois hän itsekin ajatella mitä näyttää itsestään. Keikalla näkyy alahuulia osa. En olisi välittänyt nähdä.
Alahuuli, reps. Tosiaan järkytyin kun näin kuvan jossa se keikalla venyttää selkä kaarella ja haarakiila levällään. Menee jo ahdistelun puolelle tai ainakin epäsensitiivisen tunteen ja turvattoman tilan luomiseksi josta ei voi hetkessä poistua.
Onhan noin valtaviin silikoniutarisiin vaikea olla hipaisematta, jos laittaa mikrofonia. Vaikuttaa täydeltä idiootilta tämä Bess varsinkin selittelypostauksessaan. "Rauhoitutaan nyt" sanoo, kun itse on ollut se rähjääjä. Nolo akka.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noin valtaviin silikoniutarisiin vaikea olla hipaisematta, jos laittaa mikrofonia. Vaikuttaa täydeltä idiootilta tämä Bess varsinkin selittelypostauksessaan. "Rauhoitutaan nyt" sanoo, kun itse on ollut se rähjääjä. Nolo akka.
Ja jos paita on ollut napaan asti auki, en tiedä, niin tuollaisessa tilanteessa on aika vaikea olla koskettamatta ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Olin pitänyt tätä artistia aika mukavana ja ns normaalina niin eikö mitä taas voimaannuttiin ja pahoitettiin mieli, vieläpä turhasta. Eipä tarvi tätäkään enää kuunnella.
Mä on aina pitänyt todella epämiellyttävänä. Kiroileekin jatkuvasti.
Hänestä on aina tullut ylimielinen wt kuva. Tämä naulasi mielipiteeni lukkoon.
Ohis, mutta olen puolet työurastani ollut miesvaltaisessa työpaikassa ja toisen puolen naisvaltaisessa. Paljon hirveämpää oli naisten käytös ilkeilyineen ja kateellisina kommentteina ja arvosteluineen kuin satunnainen seksuaalisväritteinen puhe tai olkapään hipaisu ilman sen kummempaa ahdistelua siellä miesvaltaisessa työssä.
Ehkä en ole mikään lumihiutale.🤔😏
Tuon naisen kirjoitustyyli on järkkyttävä.
"Hyvä lataus haihtui. Hän koki, ettei pystynyt olemaan kameran edessä oma itsensä ja heittämään nokkelaa läppää. (Iltasanomat)
Nokkelaa läppää? Bessiltä? 😂😂😂
Instan perusteella hänen esiintymisasunsa ovat sen verran niukkoja, että on vaikeaa olla koskematta ihoon kun mikkiä kiinnitetään.
Narsisti halusi huomioita ja sitähän narsisti sai. Auttoipa paljon naisten asiaa tämä hänen ulostulonsa.
Prinsessa feminismiä parhaimmillaan tämä keissi :D
ei muuta kuin boikottiin kyseinen artisti siinä hymy hyytyy...
Toivottavasti keikkajärjestäjät alkavat karttaa tällaista troublemakeria. Mitä se seuraavaksi keksii?