Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Bess ärähtää ääniteknikon törkeästä teosta

Vierailija
08.12.2023 |

Bess kuvailee artikkelissa, että miesOLETETTU ääniteknikko laittoi hänen jonkun mikrofonin kiinni hänen rintojensa väliin. Nyt tästä sitten pääsee lehteen kertomaan, miten on tullut ahdistelluksi. Jotenkin tässä haiskahtaa taas kerran niin meetoo-tomi metsäketo, eli että aivan taas aiheettomasti kerrotaan miehistä skeidaa. Pelkästään se, että Bess käyttää termiä "oletettu" kertoo jo mikä on hänen agendansa. Se että työtään tekevä mies ahdistelisi jo kolmekymppistä, hieman paremmin ruokapöydässä viihtynyttä viihdeartistia, on toki mahdollinen, vaan hyvin epätodennäköinen. Mutta se, että joku enempi-vähempi isoissa ympyröissä tuntematon artisti haluaa naamansa lehteen kertomalla tarinan, se on jopa todennäköinen. On tämä nykymaailma vaan jotenkin niin sairas.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/feaefd4f-d314-4735-82dc-96b5d4…

Kommentit (199)

Vierailija
121/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä ei sano sille ääniteknikolle suoraan siinä tilanteessa, jos asia häiritsee. Ja jos on sama teknikko ollut kyseessä, niin  voi  jo valmiiksi ojentaa kätensä kohti mikrofonia ja sanoa että mä laitan tän itse.

Onko se siis tehnyt muutakin kuin kiinnittänyt mikrofonin? Sivellyt sormillaan rintavakoa tai rintoja?

Miksi tämä nainen ei puhu siinä tilanteessa mitään?

Ja jos on kovin paljastavaan asuun pukeutunut niin pakkohan se mikki on sinne rintavakoon laittaa, kun ei sitä klipsiä voi suoraan ihoonkaan napsauttaa. Rintavaossa toi mikki on parhaiten piilossa, eikä pilaa asua.  Ilmoittaa vaan reippaasti, että mä laitan mikin itse kiinni.

No, kun se on ennen  j ä ä t y n y t  siinä tilanteessa. :D  Minkähän reaktion on saanut  aikaan gynekologi, lääkäri, parturi, hieroja, hammaslääkäri, turvatarkastaja, vaateliikkeen myyjä...

Vierailija
122/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihmiseltä joka haluaa julkisuutta keinolla millä hyvänsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran teille. Ei ole ensimmäinen tai viimeinen ääniteknikko, joka tunkee mikkiä väkisin. Teillä on liian ruusuinen kuva ääniteknikoista, niissä on näitä naisia vihaavia r*nkkuja. 

Vierailija
124/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran teille. Ei ole ensimmäinen tai viimeinen ääniteknikko, joka tunkee mikkiä väkisin. Teillä on liian ruusuinen kuva ääniteknikoista, niissä on näitä naisia vihaavia r*nkkuja. 

En tunne yhtään naisvihamielistä ääniteknikkoa. Ja tunnen monta. Mihin ihmeeseen se tunkee mikkiä väkisin?

Vierailija
125/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Bess olisi mieltään pahoittanut, jos tuossa tilanteessa ei olisi oikeasti ollut vääränlaista koskettelua. Kyllä sen vaistoaa jos vieraat kädet tulevat liikaa iholle. Tunne on epämiellyttävä.

Sen mikrofonin voi muuten kiinnittää toppiin sillä klipsillä myöskin koskematta tisseihin, mutta jos toppi on kovin avonainen ja tiukka, niin silloin on paras pyytää mikityksen kohdehenkilöä kiinnittämän sen itse. Tämän luulisi olevan jokaiselle normaalilla tilannetajulla ja käytöstavoilla varustetulle ihmiselle itsestäänselvää.

Vierailija
126/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Haettiin äänimiehen kautta sitten taas halpa huomiotalous-huomio. Itse olen ns. "ääniteknikko" eli äänimies ja en laita itse enää ollenkaan naisille niitä mikrofoneja, saa joku naispuolinen tehdä sen. Ikinä ei voi olla liian varovainen näissä hommissa. Nuo päätähdet ovat usein hyvin "persoonallisia", niin mitään riskiä ei kannata edes ottaa.

Vierailija
127/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Haettiin äänimiehen kautta sitten taas halpa huomiotalous-huomio. Itse olen ns. "ääniteknikko" eli äänimies ja en laita itse enää ollenkaan naisille niitä mikrofoneja, saa joku naispuolinen tehdä sen. Ikinä ei voi olla liian varovainen näissä hommissa. Nuo päätähdet ovat usein hyvin "persoonallisia", niin mitään riskiä ei kannata edes ottaa.

Heh. Kerran kuvattiin erästä hääohjelmaa telkkariin ja kaveri siinä otti mikkiä irti, niin irrotti vahingossa morsiamen edestä avattavat rintsikat. Morsian vaan totes, "Saatte tekin jotain katseltavaa" :D

Vierailija
128/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ota Bessiä enää meidän tuotantoomme. Välitämme työntekijöistämme.

Vierailija
129/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi vitsi läpällä. 

Vierailija
130/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on mennyt hulluksi,  ensin tuomittiin koko ammattikunnan miehet perversseiksi elostelijoiksi, nyt kun some viha on jyllännyt koko voimallaan muutaman päivän, todetaankin että mitään kähmintää ei itse asiassa ole tapahtunut,   joko järki ja ennenkaikkea vastuu pitäisi näilläkin someen postaavilla olla

Vierailija
131/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Ja kuinkas kävikään Bess perui puheensa. Syö p askas

Vierailija
132/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miesoletettu" ääniteknikko 😂 joo lukemisen voi lopettaa siihen

Vierailija
133/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän firmassa ei ole yhtään naista, jolle voisi naisten mikittämisen siirtää, niin pakko se on itse tehdä. Mm. edellisten hallitusten kolme naisministeriä, turvamiehen seuratessa vieressä toimitusta. 

Taisi Bessillä olla vaan vähän huono päivä ja tuli väsyneenä laitettua kiukkuista päivitystä someen. Oli kuitenkin selkärankaa korjata sanomisiaan, moni diivampi olisi viitannut kintaalla.

Ei ollut selkärankaa pyytää anteeksi äänimieheltä. Minusta se on hävettävän noloa! Ei huomioi "vähäarvoisempia" tuotannon työntekijöitä.

En ole enää kiinnostunut tästä esiintyjästä. Cancelloin elämästäni. :)

Vierailija
134/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kaikki hyvin, äänimies on tehnyt tilanteessa työtään, eli rauhotutaan."

Sitähän tässä ketjussa on sanottu koko ajan.. vtun outoa että ton tason artisti tajusi sen vasta nyt.

Ja sehän tässä oli hienoa että ensin heitetään bussin alle ja vasta sitten keskustellaan. Olisko toisinpäin ollut mitään?

Vierailija
135/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä otsikon: "Turhaan syytetty äänimies avautuu!" :)

Vierailija
136/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitänyt tätä artistia aika mukavana ja ns normaalina niin eikö mitä taas voimaannuttiin ja pahoitettiin mieli, vieläpä turhasta. Eipä tarvi tätäkään enää kuunnella. 

Vierailija
137/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Mikin tappamisella ei pysy enää otsikoissa, täytyy kehitellä näitä pienempiä juttuja.

Vierailija
138/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te, jotka tässä ketjussa uskoitte Bessin sekavaa vuodatusta ja tuomitsitte äänimiehen vain hänen todistuksensa varassa, miettikää, miksi teitte sen virheen. Sitten ette ehkä toista sitä virhettä uudestaan.

Älkää siis olko hyväuskoisia hölmöjä!

Vierailija
139/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bess voitti hetki sitten Masked Singerin Kolibrina. Onko siitä nyt liian kauan, kun pitää päästä taas otsikoihin?

Jatkossa äänimiesten kannattaa lätkäistä mikki pöydälle ja sanoa, että siitä saa artisti ottaa ja kiinnittää mihin tahtoo. Kai sen mikrofonin voi itsekin asentaa, jos ei kelpaa se, että joku sen hänelle laittaa valmiiksi rinnuksiin.

Vierailija
140/199 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän vanheni hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi