IL: Bess ärähtää ääniteknikon törkeästä teosta
Bess kuvailee artikkelissa, että miesOLETETTU ääniteknikko laittoi hänen jonkun mikrofonin kiinni hänen rintojensa väliin. Nyt tästä sitten pääsee lehteen kertomaan, miten on tullut ahdistelluksi. Jotenkin tässä haiskahtaa taas kerran niin meetoo-tomi metsäketo, eli että aivan taas aiheettomasti kerrotaan miehistä skeidaa. Pelkästään se, että Bess käyttää termiä "oletettu" kertoo jo mikä on hänen agendansa. Se että työtään tekevä mies ahdistelisi jo kolmekymppistä, hieman paremmin ruokapöydässä viihtynyttä viihdeartistia, on toki mahdollinen, vaan hyvin epätodennäköinen. Mutta se, että joku enempi-vähempi isoissa ympyröissä tuntematon artisti haluaa naamansa lehteen kertomalla tarinan, se on jopa todennäköinen. On tämä nykymaailma vaan jotenkin niin sairas.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/feaefd4f-d314-4735-82dc-96b5d4…
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa joku mies laittamaan mikkinsä rintojeni väliin.
Ei tule, hikiset manboobsit ei houkuttele
No hyvä ettei laskenut maiteja sinne rintojen väliin.
Nuoret julkkisnaiset ei millään voi käsittää, että heidän seksuaalisuutensa ei ole ympäristön keskipiste.
Minäkin luulin nuorena ja kauniina työpaikan kakkukahveilla, kun keski-ikäinen mieskollega istui viereeni, kun istuin kakun kohdalla ja sanoi: "Istun tähän tortun viereen." Kihisin äänettömästä raivosta: minua nimitetään tortuksi! Meni monta vuotta, ennen kuin tajusin, että mies todella tarkoitti pöydällä ollutta kakkua. Se edellytti uusfeminististen silmälasien poistamista.
Tässä se nähdään, kuinka helppoa on ensin tuomita kovaan ääneen koko kansan "kuullen", mutta sitten kun olisikin aika pyytää samalla tavalla anteeksi, niin pistetäänkin muiden syyksi. Tämän äänimiehen maine on jo tahrattu, joten olisi kyllä ollut aiheellista esittää anteeksipyyntö julkisesti, eikä käskeä vain muita rauhoittumaan. Miten nämä voivatkaan olla Suomen vaikeimmin lausutut sanat: anteeksi, kiitos ja ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten sen uran loppu, ketään tuskin kiinnostaa tukea moista artistia enää rahallisesti...
En usko hänen tekevän tätä rahasta, sillä miljonääri-isä antoi Bessille osakesalkun jo tämän ollessa hyvin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Nauran teille. Ei ole ensimmäinen tai viimeinen ääniteknikko, joka tunkee mikkiä väkisin. Teillä on liian ruusuinen kuva ääniteknikoista, niissä on näitä naisia vihaavia r*nkkuja.
Miltä tuntuu, kun olit täysin väärässä ja niin tyhmä, että uskoit valetta kyseenalaistamatta? Taidat olla vouhottaja muutenkin elämässäsi, sellainen, joka ei järkipuhetta kuuntele, vaan huutaa omaa mielipidettään raivohulluna.
Huono esimerkki muille, että jos teille sattuu väärinkäsityksiä, niin heti oikaiskaa ne ja pyytäkää anteeksi.
Tuollainen Bessin käytös vain vahvistaa sitä, että ei oteta vastuuta ja tuhotaan muiden maine, kun itse on huomion keskipisteenä.
Voi vi t t u! Taas on Bess syyttämässä kritisoijiaan! Kanna nyt vastuusi! Tuollainen huomionhaku ja vastuuttomuus vaan vahvistaa huonoa kuvaa sinusta!
Tällaisista ketjuista voi päätellä ainoastaan sen, että ap on seksuaalirikollinen.
Bess - täällä samoja kokenut. En ole viihdealalla, mutta olen silti saanut kokea todella asiatonta käytöstä ja kosketteklua. Muut eivät ehkä usko, mutta lähminnän kohteeksi joutumiseen riittää se, että olet isorintainen. Jotkut miehet kuvittelevat, että heillä on oikeus päästä vähän kokeilemaan miltä isot luomurinnat tuntuvat, kun saavat siihen jonkinlaisen tilaisuuden. Voin kuvitella mitä ällöttäviä seksuaalirikollisia vaanii naisia viihdealalla. Onhan näitä paljon paljastunutkin.
Vierailija kirjoitti:
Huono esimerkki muille, että jos teille sattuu väärinkäsityksiä, niin heti oikaiskaa ne ja pyytäkää anteeksi.
Tuollainen Bessin käytös vain vahvistaa sitä, että ei oteta vastuuta ja tuhotaan muiden maine, kun itse on huomion keskipisteenä.
Missä kohtaa tässä on käynyt väärinkäsitys? Kai hän nyt itse tietää onko joku koskenut häneen vai ei.
No, mun mielestä Bessillä on todella upeat tissit ja saa näyttää niitä niin paljon kuin haluaa. Miehet tykkää 😘
Tiss Bess taas otsikossa mainittu ja mitään musiikillista nousua ei ole kuulunut.
Vanha ketju (kuka re tu näitä nostelee???) mutta mikä helvetti on meetoo? 🤦🏻
Juu ja ei voi vaan myöntää, että nyt tuli öyhötettyä ilman syytä, vaan täytynyt vielä alkaa kouluttaa jostain sensitiivisyydestä kuitenkin voi luoja