IL: Bess ärähtää ääniteknikon törkeästä teosta
Bess kuvailee artikkelissa, että miesOLETETTU ääniteknikko laittoi hänen jonkun mikrofonin kiinni hänen rintojensa väliin. Nyt tästä sitten pääsee lehteen kertomaan, miten on tullut ahdistelluksi. Jotenkin tässä haiskahtaa taas kerran niin meetoo-tomi metsäketo, eli että aivan taas aiheettomasti kerrotaan miehistä skeidaa. Pelkästään se, että Bess käyttää termiä "oletettu" kertoo jo mikä on hänen agendansa. Se että työtään tekevä mies ahdistelisi jo kolmekymppistä, hieman paremmin ruokapöydässä viihtynyttä viihdeartistia, on toki mahdollinen, vaan hyvin epätodennäköinen. Mutta se, että joku enempi-vähempi isoissa ympyröissä tuntematon artisti haluaa naamansa lehteen kertomalla tarinan, se on jopa todennäköinen. On tämä nykymaailma vaan jotenkin niin sairas.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/feaefd4f-d314-4735-82dc-96b5d4…
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Hän kommentoi, että esim. halaaminen on ok. Ei minulle vain ole ok jos joku (tuntematon) yhtäkkiä hyökkää ottamaan minut halaukseen. Hän siis päättää, mikä on sopivaa kosketusta ja mikä ei?
Nimenomaan jokaisella on oikeus päättää, miten ja mihin heitä kosketaan. Tervetuloa 2020-luvulle.
Tuo kuuluu samaan sarjaan kuin siinä, että tunki itsensä ex-tyttöystävän ominaisuudessa tärkeimmäksi Mikin hautajaisissa.
Onko Bess saanut paljon voimaannuttavaa tukea seuraajiltaan? Toivottavasti pääsee tuosta yli. Kuulostaa aivan järkyttävältä kokemukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtä tehdään melkoisella kiireellä. Ei siinä jouda kyselemään jokaiselta, että saisinko nyt laittaa mikin tuohon vai laitatko itse. Ei kaikkea tarvitse seksualisoida.
Niin, meneehän siinä jopa kymmenen sekuntia.
Sen kymmenen sekunnin aikana olet kiinnittänyt sen hemmetin mikin kymmenen kertaa. Se, että ääniteknikko mikkinsä kiinnittää (tai pyytää "asiakasta" kiinnittämään sen mikin) on jokseenkin verrattavissa siihen, että lääkäri joutuu keuhkoja kuunnellakseen nyt vaan laittamaan sen stetoskoopin rintakehälle. Ihan yhtä seksistisestä ahdistelusta kyse.
Ääniteknikko ja lääkäri ehtii olla ennen iholle tulemista siinä parin metrin etäisyydellä sen kymmenen sekunnin ajan. Aikeista ehtii kysyä viimeisen askeleen aikana. Lääkärikin sanoo, että kuuntelee keuhkot. Ihmeen puhekyvytöntä sakkia miesoletetut tuntuvat olevan.
Olisikohan niin että tämä ääniteknikko on epämiellyttävän näköinen keski-ikäinen mies. En jaksa uskoa että hyvännäköisestä miehestä olisi lehteen avautunut. Jos henkilöllisyys paljastuu niin paljon veto että joku Enbusken näkönen tyyppi.
Se äänittäjä kiinnitti sitä mikkiä. Teki työtään. Hän on vastuussa siitä että mikki on kiinnitetty oikein ja pysyy, ei hankaa vaatteisiin. Hän EI käpälöinyt sinua, ei edes ajatellut "tissejä". Nyt vtu oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtä tehdään melkoisella kiireellä. Ei siinä jouda kyselemään jokaiselta, että saisinko nyt laittaa mikin tuohon vai laitatko itse. Ei kaikkea tarvitse seksualisoida.
Niin, meneehän siinä jopa kymmenen sekuntia.
Sen kymmenen sekunnin aikana olet kiinnittänyt sen hemmetin mikin kymmenen kertaa. Se, että ääniteknikko mikkinsä kiinnittää (tai pyytää "asiakasta" kiinnittämään sen mikin) on jokseenkin verrattavissa siihen, että lääkäri joutuu keuhkoja kuunnellakseen nyt vaan laittamaan sen stetoskoopin rintakehälle. Ihan yhtä seksistisestä ahdistelusta kyse.
Ääniteknikko ja lääkäri ehtii olla ennen iholle tulemista siinä parin metrin etäisyydellä sen kymmenen sekunnin ajan. Aikeista ehtii kysyä viimeisen askeleen aikana.
Lääkärin tapauksessa joo. Mutta monesti siinä kohden, kun varsinkin käynnissä olevia livetilanteita varten mikityksiä tehdään, olet samalla esim. maskissa, keskustelet tilanteesta riippuen haastattelijan/valaistuksen/muiden bändiläisten tai muun henkilökunnan kanssa ja koetat keskittyä x määrään asioita. Samoin se audiopuoli joutuu tekemään siinä kohden vielä pahimmassa tapauksessa checkiä ja hoitamaan viimeiset äänenlaatuin vaikuttavat säädöt kuntoon.
Kaikenlaista pässikaa ja jässikaa sitä leipä elättää. Maailman törkein seksulaaririkos on heidän ns. musiikkinsa. Lopettaisivat sen, jos ovat ahdistelua vastaan.
Miettikääs vähän mitä siitä tulisi jos tää joutuisi menemään gynegoloogille ??
Vierailija kirjoitti:
Se äänittäjä kiinnitti sitä mikkiä. Teki työtään. Hän on vastuussa siitä että mikki on kiinnitetty oikein ja pysyy, ei hankaa vaatteisiin. Hän EI käpälöinyt sinua, ei edes ajatellut "tissejä". Nyt vtu oikeesti.
Niinpä, tissilliset kuvittelee harhaluuloissaan että kaikessa on jotain seksuaalista. Sama kun juttelee jostain työasioista niin kohta ollaan kertomassa että kumppani sitä ja tätä :D
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs vähän mitä siitä tulisi jos tää joutuisi menemään gynegoloogille ??
Lääkäri sanoo aina ennen kuin koskee potilaaseen. Aina. Huomaat sen sitten, kun menet tutkituttamaan eturauhasesi.
Siis miksi ihmeessä ei sano sille ääniteknikolle suoraan siinä tilanteessa, jos asia häiritsee. Ja jos on sama teknikko ollut kyseessä, niin voi jo valmiiksi ojentaa kätensä kohti mikrofonia ja sanoa että mä laitan tän itse.
Onko se siis tehnyt muutakin kuin kiinnittänyt mikrofonin? Sivellyt sormillaan rintavakoa tai rintoja?
Miksi tämä nainen ei puhu siinä tilanteessa mitään?
Ja jos on kovin paljastavaan asuun pukeutunut niin pakkohan se mikki on sinne rintavakoon laittaa, kun ei sitä klipsiä voi suoraan ihoonkaan napsauttaa. Rintavaossa toi mikki on parhaiten piilossa, eikä pilaa asua. Ilmoittaa vaan reippaasti, että mä laitan mikin itse kiinni.
Bessi varmaan ihmettelee kovasti miksi seuraavassa haastattelussa hän pitää käsimikkiä ja kaikilla muilla on napit..
Joo toivottavasti tämä Bessi ei joudu koskaan gynekologille, en halua edes ajatella.
Nyt kyllä vähän arvostus Bessiä kohtaa notkahti! Ei, ei noin. Neiti Bess (sallittaneenko sanoa, että melko paljastavasti pukeutuva.....) voisi miettiä hieman kuinka rutiinia tuollainen on ammatti-äänimiehelle. Voin sanoa 99,98% varmuudella, että sillä oli mikin kiinnityksen hetkellä mielessä pikkusen muut asiat kuin jonkun laulajan tissit. Ei pahalla.
Täällä muutama inceli raivoaa kun ei saa enää koskea naista mihin vaan töiden varjolla.
Viddu tajuuttekste ku ahistaa kun pitää mun puoliksi tyrkyllä esillä olevaa paljasta sivutissiä aina viddu tolleen tuijottaa niinku että hööhöö paljas tissi tossa joo , kattokaa taivaalle viddu älkääkä ahistelko viddu, ahistaa viddu ku menee mun kivat fiilarit sillee ku alkaa viduddaa viddu.